|
|
Autor |
Nachricht |
prosl02
|
Verfasst am: 08.08.2004, 21:17 Titel: |
|
|
ajo, do ruffy hot decht längere hoor als do mini. sem gangats vielleicht bessa!
|
|
|
|
felix
|
Verfasst am: 08.08.2004, 21:21 Titel: |
|
|
@mini: geb mo a perücke und i mochs!!!! bin eh la 1,75 groaß und steh meischtns aloane ban stoppn di somstigis in stegn. war amo awin "adventure" ban stoppn...
und wenn wircklich oando kimp kriga meina, fa do Baustelle, stählernden Muskeln zi schpiarn. Noa were zin Held fa Bruneck, wär in Südtirol iborol bekonnt, noa wert des in Deitschlond fofilmt, man wert in Hollywood af mi aufmerksom und i wer a 25mioDollar-Schauschpiela. Notürlich denki a an enk und a 100.000 Dollar krig jedo der zi den Thema ebas gschriebn hot(ach wie schön ist träumen) _________________ Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!
|
|
|
ruffy
|
Verfasst am: 08.08.2004, 23:55 Titel: |
|
|
i meldat mi a freiwillig...obo la mit katana unton röckl
hagbard hat folgendes geschrieben: | Wer no net woaß, man heart nix fa de Selbstmorde weils verboten isch ba ins übo Selbstmorde zu schreiben. Grund: Nachahmungs(täter) |
vor ca. 10 johr wor a suizidwelle in südtirol mit jugndlicha, vor ollem in vinschgau, ausgilöst durch an bericht, dass sich oando umgibrocht hot. seit sem ish des ungshriebns mediengsetz, ibo sowos et zi berichtn _________________ Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.
|
|
|
esther
|
Verfasst am: 09.08.2004, 21:43 Titel: |
|
|
Jo i tat wo glott mit!
Gesto di Nocht hon i gitramp dass mi oando vogewoltigt hot! In di Maisfeldo drin! Des wor soffl realistisch! Af oamo bin i augiwochn und mir hot olls weha gitun! A sella Scheisse hon i seltn gitramp!
Wegn Selbstmorde usw. klor heart man fa den et RECHT viel... obo wennas nochdenkt do fa do Umgebung heart man dechto recht viel! Denkt amo noch!? La in di lestn 2 Johr, wos mir schun keart hom! I hon hot nochgidenkt und mir san schun 9 ingfolln! Und i find des tragisch!
@sonny: jo i hon keart dassz 4 worn (wos wirklich stimmat....) weil es hot jo a a Reportage in Südtirol heute gebn! Hot se jemand gsegn!???
|
|
|
sonny
|
Verfasst am: 10.08.2004, 08:12 Titel: |
|
|
@estha:
Na, hon i leido et gsechn... _________________ Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson
|
|
|
esther
|
Verfasst am: 10.08.2004, 08:41 Titel: |
|
|
@sonny: i a et obo mei Tante hot mo dozehlt dassnse do 2 Betroffena wos obo no wegdorennt san interviewt (hoff i hons richtig gschriebn) wordn!
Isch des zach! Oana hot ihm in di Hond innegibissn und di ondre hots fria ginui gitschekt!...
Zach zach....
|
|
|
sonny
|
Verfasst am: 10.08.2004, 12:55 Titel: |
|
|
sel isch echt voll zach, brutal, na i on so die Panik uin Brk alloan manondo zi gian... _________________ Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson
|
|
|
pp Administrator
|
Verfasst am: 10.08.2004, 16:12 Titel: |
|
|
Zitat: | Kontrollen verstärkt?
Nach den vergangenen Geschehnissen nehmen Stadtpolizei und
Carabinieri verstärkt Kontrollen vor. Dabei richten die Beamten ihr
Augenmerk speziell auf Campingwagen.
YouOnWeb - Dienstag, 4. August 2004 |
estha hat folgendes geschrieben: | Hot se jemand gsegn!??? |
Leider nein. Gibt es kein Phantombild des Täters oder nähere Hinweise? _________________ Youonweb.it - Immer wissen, was abgeht!
|
|
|
sonny
|
Verfasst am: 10.08.2004, 16:43 Titel: |
|
|
Jo bo, mir kimp holt des Auto so unheimlich fir, wie i schun amol gsog on, des wor mir et geheuer.
Mindistns tinse iz die Kontroll vosterkn weil a poor gitraun sich gor nimma alloan af nocht ausa... _________________ Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson
|
|
|
esther
|
Verfasst am: 10.08.2004, 18:29 Titel: |
|
|
sonny hat folgendes geschrieben: |
Mindistns tinse iz die Kontroll vosterkn weil a poor gitraun sich gor nimma alloan af nocht ausa... |
I kear zi de Leit! I gea sicho nimma in an volossenen Platzl in Bruneck und Umg. di Nocht manondo!
I find des jo lamma no kronk!
@pp: na i wissat nichts dassz se gebat! Obo mir kimp schun a fiar dass di Putz do recht wiang tian et!?
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|