|
|
Autor |
Nachricht |
pp Administrator
|
Verfasst am: 08.08.2004, 13:08 Titel: |
|
|
Wie wärs, wenn mir gemeinsam einen Plan aushecken und ihn
überwältigen? ;-) _________________ Youonweb.it - Immer wissen, was abgeht!
|
|
|
|
esther
|
Verfasst am: 08.08.2004, 13:13 Titel: |
|
|
Du i war glei dobei!!!
|
|
|
mini
|
Verfasst am: 08.08.2004, 15:41 Titel: |
|
|
fabi hat folgendes geschrieben: | SOLLA hoasst des, itz ischmo do nume fa den weg endlich ingfoll! |
Obbo ban Solla fohrn woll glabe et viel Leit mitn Radl vorbei... (*keuch* semm ischs jo lamma steil aubnzifohrn) Unte nebn Stausea get jo eh do Radlweg vorbei! OK, Spaziergänger(innen) gien semm obn vielleicht...
pp hat folgendes geschrieben: | Wie wärs, wenn mir gemeinsam einen Plan aushecken und ihn
überwältigen? |
Wer fa enk Gitschn gitraut sich in Lockvogel zi spiel? *buahhh* Schrecklich! Konn gor et dron denkn!
Oddo a Bui vokleidit sich als Gitsche... Se war vielleicht gscheida!
Na, se get a net, weilse olla fi zi groas sein... (FUCK! Semm bleib jo lamma i fi den "Job" ibrig...)
Wenigschtns woas i iatz worum sich af oanmol olla Buibn di long Hoor schneidn...
|
|
|
prosl02
|
Verfasst am: 08.08.2004, 17:44 Titel: |
|
|
mini hat folgendes geschrieben: | pp hat folgendes geschrieben: | Wie wärs, wenn mir gemeinsam einen Plan aushecken und ihn
überwältigen? |
Wer fa enk Gitschn gitraut sich in Lockvogel zi spiel? *buahhh* Schrecklich! Konn gor et dron denkn!
Oddo a Bui vokleidit sich als Gitsche... Se war vielleicht gscheida!
Na, se get a net, weilse olla fi zi groas sein... (FUCK! Semm bleib jo lamma i fi den "Job" ibrig...)
Wenigschtns woas i iatz worum sich af oanmol olla Buibn di long Hoor schneidn... |
du schneischdo die hoor iatz obo et a no, odo??? nana, du net!
jo, die richtige greaße hesche jo, terf i di sem "herrichtn"???
|
|
|
sonny
|
Verfasst am: 08.08.2004, 17:57 Titel: |
|
|
Mir mocht des a voll Ongst.
I on gesto ba a Fraindin fa Bruneck gschlofn, die sel wohnt in do peter Anich Siedlung.
Und sem, af do ondon Saite fa Musik walta isch jo a Despar und sem heb glai amol is Maisfeld un.
Sem isch a Auto gstonn und oando isch vor drinne gsessn. Sie (die Fraindin) ot gsog, dass der ollm do steat und in Auto sitzt, wie wenna af eppas wortat, na voll zach, der wor gesto um 11a sem, um 5a in do Fria ollm no (oddo a widdo) und haint in do Frai umma holba 7a a.
I hon holt voll Ongst, wos taten a sea Typ do, mehrare Toge hintranondo ollm an DER Stelle alloane in Auto und er isch lai af Nocht und holt in do Fria, bisz helle isch?? Des kimmp mir voll komisch fier, mir hom ins direkt die Targa auschriebm, man woas jo nia....
Wieviel Gitschn ot der Typ iz kop? 5a, oddo mehra? 5a holt sicho, se woase fa sichra Quell... Nimma cool des....... *zitto* _________________ Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson
|
|
|
fabi
|
Verfasst am: 08.08.2004, 18:12 Titel: |
|
|
mei ex freindin wohnt a in do peter anich siedlung, und sem hotse dozehlt isch oamol so a olto typ niockat in kindospielplotz ba do peter anich siedlung gsessn, mittn di nocht!
FAZIT: PETRUS, HEIZ DAS ÖL AN _________________ Wenn tote Fische mit dem Strom schwimmen und untote dagegen, dann springe ich aus dem Fluss!
KEEP ON DREAMING! TRÄUMEN IST SCHICKSAL!
http://www.fabisworld.com
|
|
|
sonny
|
Verfasst am: 08.08.2004, 18:14 Titel: |
|
|
Jo, die Babbe =)
na ebm, des isch schun voll schockiernd _________________ Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson
|
|
|
hagbard
|
Verfasst am: 08.08.2004, 18:19 Titel: |
|
|
vin meara do meinung des weard volle auspielt fa die leit weils ba ins do in bruneck vorkemm isch. I mecht net wissn wie oft des in Bozen passiert, wohrscheinlich schun soffl oft dass man übohaup nix ma dofun heart. Klor isch traurig dass jemand sowos tion muiß und es tut mo a load für de gitschen obbo wie gsog meindo meinung noch weart des olls lei augspielt, und des wegen die drogen wos aondo gschrieben hott isch übbohaupt nix abnormales mear und des mit die selbstmorde sowieso net, in Südtirol breng sich die Woche 1-2 Menschen um. Also terfmo eigentlich net soffl schockiert sein fa die Selbstmorde. Wer no net woaß, man heart nix fa de Selbstmorde weils verboten isch ba ins übo Selbstmorde zu schreiben. Grund: Nachahmungs(täter)
|
|
|
mini
|
Verfasst am: 08.08.2004, 19:22 Titel: |
|
|
@hagbard:
Wenn man auherat ibo des Thema zi redn, nocha wars schun zi spout!
Weil la asou werd di breite Öffntlichkeit wochgerüttlt... wenn niemand ma ibo des red, und des in olla gleichgültig isch nocha geats mit insra Gsellschoft nou schnella bergob!
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 08.08.2004, 20:25 Titel: |
|
|
mini hat folgendes geschrieben: | Oddo a Bui vokleidit sich als Gitsche... Se war vielleicht gscheida!
|
ruffy, ich blicke in DEINE richtung!!! *ggg* _________________
no!blog
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|