|
|
Autor |
Nachricht |
ruffy
|
Verfasst am: 24.04.2005, 12:52 Titel: |
|
|
salomonrider hat folgendes geschrieben: | Fi ondra wido a Nochteil...
|
wenn dus als nochteil sichsch, dass die gonzn reichn säcke ihr kapital voliern und es unto di örman votoalt werd, bitte.... _________________ Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.
|
|
|
|
hons
|
Verfasst am: 24.04.2005, 18:33 Titel: |
|
|
ruffy hat folgendes geschrieben: |
wenn dus als nochteil sichsch, dass die gonzn reichn säcke ihr kapital voliern und es unto di örman votoalt werd, bitte.... |
I glab du bischdo net bewusst, dass a mir a zi de reichn Geldsäcke kearn. Also Kommunist sein isch guit, fa mir aus gsegn, obo mir missn ins bewusst wearn, dass mir di opfo breng missn pado vowirklichung und dassmo do net profitiern... i glab se hosch du dir no net so gonz bewusst gemocht.
i muss in stefan do recht gebm: aluan durch des, dass mir olla do Internet hom beweismo, dass mir zi de 10 % de i dofor ungsprochn hon kearn.
Also kommunist sein unto ins do huast, dass man bereit isch af den üboschuss in dem mir im moment lebm zi vozichtn und net zi hoffn, dassz ins no bessa get, weil se uanfoch net sein wert.
@klemi
und is gleiche giltit a für di... du konsch af a revolution hoffn, wos i a tui, obo du musch dir bewusst sein, dass du zi de kearsch, de du do oschlochtn wilsch... also hoffmo, dassz pado revolution friedlich zui get, suscht muss do uane odo ondre fa ins dron glabm !
pa viele kommunistn heart man uanfoch ausa, dass sie so long kommunismus begrüßatn, bisz ans eigene Kapital get...
und domit do iz net glei di spekulationen aukemm (bsundos durchn stefan ) betoni neamo, dass i mir a klassnlosa Gesellschoft voll und gonz wünsch, obo i hon do la amo in uan odo ondon kommunistn awin aufmerksom mochn gewellt...
|
|
|
enjoyit
|
Verfasst am: 25.04.2005, 13:01 Titel: |
|
|
@hons
Genau meine Rede, i sichs gleich!!!
Obo i glab net dass la 10 % fado Welt so reich san wi mir, sondon mindestns 20 % odo meahra.... _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 25.04.2005, 13:59 Titel: |
|
|
glab et, dassz 20 odo mehr prozent sein, weil denk amol an (südost-)asien, afrika, lateinamerika...
obwohlis, a wenns mehr wie 20% warn, z.b. 26% odo so, a et kul finn, wenn di güto so ungleich votalt sein... es sollat woll eha umgekeart san. _________________
no!blog
|
|
|
hons
|
Verfasst am: 25.04.2005, 14:52 Titel: |
|
|
i denk a nett, dassz 20% sein...
i glab sogor, dass mir net la zi die 10% kearn, sondon schun zi di 5% fadi reichschtn leit der Welt, wenn man bedenkt, dass Südtirol die drittreichschte region Europas isch und die fraktion Pustotol a no is greaschte prokopfeinkommen in Italien hot...
und deswegn muss sich a kommunist pa ins gonz uanfoch klor sein, dass er a zi de keart, ibo de wosa mault... und i hon uanfoch in eindruck kop, dass se do a poor net gonz voston hom.
Obo i glab a dassz ins, sollat do kommunismus irgndwonn amo umgsetzt wearn, net letza gang. Materiell sicho schun, obo di klassnlose Gesellschoft stellat gonz uanfoch praktisch is Paradies auf Erden und sem isch des Kapitla, des mir im Moment hom gonz uanfoch net nötig.
Also i nemmat de materiellen Einbusen gearn in Kauf für des Paradies, obo i erwort mir sicho nett dassz mir noch do Umsetzung materiell bessa gang, wies sich do a poor vohoffn.
|
|
|
ray
|
Verfasst am: 25.04.2005, 15:43 Titel: |
|
|
do weart brutal mit die werto kommunismus/kommunist um sich giworfn! _________________ Cogito ergo sum. - Non cogito ergo consum.
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 25.04.2005, 16:59 Titel: |
|
|
jo, fost schun beängstigend, wos ray? (hosch ongscht? ) _________________
no!blog
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 26.04.2005, 14:53 Titel: |
|
|
mir isch grod augfoll, dass do echt olbm la marx'scha ausdrücke fa wegn proletariat, klassnkompf etc. vowendit werd... isch zwor vooltit, obo decht begrüßnswert (??)
schode, itz isch amol di luft aus der diskussion drause... obo la kan ongscht, mir werd schun no a saftiga provokation infolln. nur geduld! _________________
no!blog
|
|
|
hons
|
Verfasst am: 26.04.2005, 17:22 Titel: |
|
|
jo se konnimo vorstell, dass dir epas infollt stefan! i votrau af di!
|
|
|
newworlddisorder
|
Verfasst am: 28.04.2005, 18:51 Titel: |
|
|
i moan i schreib schnell no epas noa kennse mi olla wiedo zirechtweisn _________________
Zuletzt bearbeitet von newworlddisorder am 29.04.2005, 12:53, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|