|
|
Autor |
Nachricht |
enjoyit
|
Verfasst am: 07.03.2007, 20:36 Titel: Piné Shuttle |
|
|
Also, wennmo schun pan Thema wurst walta san mechat i a no mein senf dozui gebn zum somsta!
I find a schweinerei, a groaßa schweinerei dass do piné shuttle bus 1 euro volong fis augnfiern reischa!
I honjo ka Problem an euro zu zohln obo wenn 0,00 Euro obn steaht wertman wol gratis gfiert! und so a Sterndle(*) fis kloangedruckte steaht a net afn Shuttle! Sobolda is erste mol geld volong sollat 1 euro obn stien.
I vosteah is piné voll und gonz weil die leit noa olla augn giggo odo k1 gien, obo SO NICHT! _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
|
|
funkyblub
|
Verfasst am: 07.03.2007, 20:42 Titel: |
|
|
Kenntas in Raimund? Der (moane awin geischtig zurückgiblibne) Typ wos olm vorn Piné in der Gloskommo steht und aso tut als wara Türsteha? in sebm holse in Lorenzn o, und knepfn ihm jedimo is gonze Minz oh... De pflanzn den jo, ormo Typ... Mir is wo Wurscht wegn den oan Euro, sischt megatman holt a Taxi unleitn...
|
|
|
enjoyit
|
Verfasst am: 07.03.2007, 20:47 Titel: |
|
|
Mir geahts do net ums Geld, es stimp man konn gleich guit a Taxi ruifn odo mitn City bus auchn fohrn! La isch die Schweinerei dassnse an Euro volong und des nindost drausteaht, tutmo load isch rechtswidrig!
In kloanen Bestrofnse ba jedn scheiß und asoa lokal konn oanfoch schworzo ohne scontrino und nix Geld volong ohne zu vosteuon und nix! _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
|
funkyblub
|
Verfasst am: 07.03.2007, 20:54 Titel: |
|
|
Musse is negschtimo omo frogn, obe an Kassazettl krig...
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 07.03.2007, 20:59 Titel: |
|
|
sog lai net zu viel.. am ende wert is pine no gschlossn wegn steuerhinterziehung odo sowos.. =)
|
|
|
philipp1
|
Verfasst am: 07.03.2007, 21:02 Titel: |
|
|
ma.. war so a groaßo voluscht et unbeding _________________ When all is dead and gone,
we'll know who lost, who won,
but does it matter then,
when all is dead and gone?
|
|
|
funkyblub
|
Verfasst am: 07.03.2007, 21:03 Titel: |
|
|
War a la gleich... Mir holt omo...
|
|
|
jhwh
|
|
|
hons
|
Verfasst am: 07.03.2007, 22:09 Titel: |
|
|
jo frogg amol umin kassazettl... wenn sel jedo tut nua ischa in 2 wochn widdo gratis
|
|
|
id66
|
Verfasst am: 07.03.2007, 22:35 Titel: |
|
|
jo scheiß af den fucking rave schuppe!!!!!!! #666#
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|