|
|
Autor |
Nachricht |
schneida
|
Verfasst am: 07.03.2007, 23:36 Titel: |
|
|
wieso kassazettl? taxis missn wo a koan ausstell odo? hon holt no nia an kassazettl noch a taxifohrt krig
Zuletzt bearbeitet von schneida am 08.03.2007, 12:32, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
|
|
chrischa
|
Verfasst am: 07.03.2007, 23:39 Titel: |
|
|
@schneida musch amo niachton mit an taxi fohrn nua wuasche dasse uan kriegsch
|
|
|
santaclaus
|
Verfasst am: 08.03.2007, 11:30 Titel: |
|
|
i hon a no nia an kassazettl fa an taxi kriag fan sem her...
obo stimp schon, isch schon a schweinerei gscheide gratis shuttle aubmschreibm und noar decht volong...obo fohratman mit an ondorn taxi zohlatman mehra...
is piné isch hotamo a scheiß lodn fa mir aus...wor obo olm witzig wies gonze piné shuttle fost olm ban aussteign aubm richtung giggo und k1 isch und et ins piné... a wenn noar viele zur späteren stunde ogn gong san... _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
|
enjoyit
|
Verfasst am: 08.03.2007, 13:57 Titel: |
|
|
schneida hat folgendes geschrieben: | wieso kassazettl? taxis missn wo a koan ausstell odo? hon holt no nia an kassazettl noch a taxifohrt krig |
wol kriegman schune! auso wenne mit net legala taxis mitefohrsch? na vieleicht gebnse net in bsoffna!
mir geahts do oanfoch la ums prinzip! megnse la 1 euro augn schreibn honi ka problem domit und i will sicho san dass des net schworz ingenumm wert und in die trinkgeldkassa wondot des geld!
I moan am gscheidigstn war wenn sich obn giggo, k1, piné und vieleicht harde zomme tatn oan zwoa shuttlebusslan richtatn und gratis fohratn?!? obo af sel werdn de egoistischn gschäftsleit et denkn! _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
|
covi
|
Verfasst am: 08.03.2007, 14:06 Titel: |
|
|
do isch jo la do geschäftsführa fan pine, do besitza isch in brixn glabi.
jo i kenn apor de san inngstign und hom gsog ob des fan 1€ wo do besitza woas, noa homse et zohl gimisst..... _________________
|
|
|
simmi
|
Verfasst am: 08.03.2007, 14:07 Titel: |
|
|
jo des isch lama bescheuert, schreib hot augn dassz 1 euro koschtit und es passt, weil a taxi war olbm toira.
bol i is erschte mo mit bin wose kassiert hom, homsis erscht ba do sportsarena odo so gsog (woe also eh schun drinne bisch), i hon gimoant de voorschn mi do..
helli hat folgendes geschrieben: | I hon hot et gezohl. |
....und boli se a tien giwellt hom, homse gsog sie holtn ba do arena und haun mi aussn _________________ Das Leben findet statt während wir bereits andere Pläne machen.
|
|
|
chris90
|
Verfasst am: 08.03.2007, 17:22 Titel: |
|
|
Hm wegn den Euro isch mos jo wurscht obo isch schu zimlich witzig, dass afn shuttle 0,00€ obm stet und noa muss man 1€ zohl. [/url]
|
|
|
91sara
|
Verfasst am: 11.03.2007, 00:51 Titel: |
|
|
Citybus fohrt wol a _________________ don't worry, be happy
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 11.03.2007, 13:39 Titel: |
|
|
ma putana geston samo a gonza sunde ba do reischinga kreizung gston und do pine shuttle isch 3 mo ba ins vobei gforn, obwohla no lait plotz kop het!! ban 4mo ota aukoltn, obo mir hom nimma plotz kop, und ban 5mo ota ins miteginumm.. obo jojo, mir hom ET gimisst 1€ zohln...
|
|
|
covi
|
Verfasst am: 12.03.2007, 14:18 Titel: |
|
|
helli hat folgendes geschrieben: | liaba 1 € zohl u. mitn shuttle als mitn city bus fohrn. fan city bus fongse un Leit ausnhaudn iatz. |
hehe isch des gail
i erinormi la ans leschte mo womo mitn citybus gfohrn san, sem homo olla ungfong zi schrein und zi sing..... lama zach
jo i fohr olbm liaba mitn shuttle waila hot dechto ginau fors pine fohrt. des mitn 1 € findi et sofl a beschiss, noa homse hot et luscht kop des afn shuttle augn zi schreibm.....
dofiar zohltman pan ochafohrn nichts..... _________________
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|