|
|
Bitte zuerst besichtigen, dann antworten: Wie findest du den Link? |
Finde ich super! |
|
11% |
[ 10 ] |
Bin positiv überrascht... |
|
8% |
[ 8 ] |
Ganz ok. |
|
8% |
[ 8 ] |
Es ist ein Beitrag mit dem ich mich nicht identifiziere. |
|
17% |
[ 16 ] |
Das ist Mist! |
|
27% |
[ 25 ] |
Habe mir die Seite nicht angeschaut... |
|
25% |
[ 23 ] |
|
Stimmen insgesamt : 90 |
|
Autor |
Nachricht |
jp
|
Verfasst am: 11.10.2006, 19:05 Titel: |
|
|
Hallo, hallo Kommunischtn konn man et mit Nazis vogleichn. Do Nationalsotialismus isch schun fa do Theorie her Menschnverochtnt, do Kommunismus isch nou nia richtig ausgfiart worn. Also Kommunismus muss et totalitär sein do Nationalsotialismus ischs.
Zi der Website: I hon mir se ungschaug konn mit der obo nicht unheibm weil i wedo für Selbstbestimmung nou für di Anektierung an Östoreich bin. _________________ http://www.graphicguestbook.com/hooooons
|
|
|
|
newworlddisorder
|
Verfasst am: 11.10.2006, 19:14 Titel: |
|
|
... _________________
|
|
|
e
|
Verfasst am: 11.10.2006, 23:16 Titel: |
|
|
I muas werder "Das Kapital" no "Mein Kampf" glesn hobn um mir zommzureimen dasses in do "Diktatur des Proletariats" net bsundors demokratisch zugeat.
Die bisherigen Implementierungsversuche vom kommunistischen Ideal stian in punkto Menschenfeindlichkeit ihren Gegenstücken um nichts noch
|
|
|
newworlddisorder
|
Verfasst am: 12.10.2006, 15:03 Titel: |
|
|
e hat folgendes geschrieben: | I muas werder "Das Kapital" no "Mein Kampf" glesn hobn um mir zommzureimen dasses in do "Diktatur des Proletariats" net bsundors demokratisch zugeat. |
woll, weil wenne se gilesn isch noar missasche wissn, dass die diktatur des proletariats lei a übogongsstadium isch zi do sozialistischn gesellschoft...
desch olbm luschtig, sich nicht informiern obo decht olls bessa wissn, sea leit moge bsundos gearn
und wer zensiert meina beiträge? in den drobo hone gor nix beleidigendes gschriebm kop!!! _________________
|
|
|
hons
|
Verfasst am: 12.10.2006, 17:50 Titel: |
|
|
worum zuags padi einträge fan klemi pa mir la ... [=3 punkte] un?
und zin thema: also i honmi schun länga mit der homepage do beschäftigt: und i muss sogn di mocha fa der seite gebm sich gröschte mühe möglichscht neutral zi wirkn. obo sel seinso uanfoch net, wie olm widdo durchblitzt. i bin im prinzip a für selbstbestimmung. i wort jo la drau, dass des referndum endlich gemocht wert, nua isch uan für ollemol arui, andreas pöder, eva klotz und pius leitner kenn an neun job suichn weilse eh gscheitot sein mit irn politikziel, die schützn missn sich a endlich amol a ondos thema suichn udn so weita.
weil i bin uanfoch ibozeig, dass die selbstbestimmungsdiskussion in südtirol deswegn so a bledsinn isch, weil südtirolerInnen jo longe schun selbst bestimmt hom.
die breite masse (und es entscheidet uanfoch amol dissel, soluads mo für enk poor tausnd schützn tut) entscheidet und die breite masse isch in do derzeitign situation zufriedn.
@e
du disqualifizierschdi selbo mit deindo aussoge, dass kommunistn die vofossung hossn. weil die italienische vofossung isch von kommunistn [mit]gschriebm wordn.
|
|
|
muschl
|
Verfasst am: 12.10.2006, 18:03 Titel: |
|
|
hons hat folgendes geschrieben: |
die breite masse (und es entscheidet uanfoch amol dissel, soluads mo für enk poor tausnd schützn tut) entscheidet und die breite masse isch in do derzeitign situation zufriedn.
|
Warimo et soffl sicho..
|
|
|
durchi
|
Verfasst am: 12.10.2006, 18:35 Titel: |
|
|
ok es wellts net lesen oder wia sig i des? dia brennerbasisdemokratie hot jo mit dia schitzn nix zu tian. dia sell sein klor rechts, und die plattform isch eher links...
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 12.10.2006, 20:34 Titel: |
|
|
durchi hat folgendes geschrieben: | ok es wellts net lesen oder wia sig i des? dia brennerbasisdemokratie hot jo mit dia schitzn nix zu tian. dia sell sein klor rechts, und die plattform isch eher links... |
i denk [hoff] net, dass dei gonze diskussion afs [leidige] thema fa linx-rechts-schemata auslaft, sondon dassz um di soche an sich geat, odo?
in übrign glabi, dass di breite "politische masse im lond" [sprich: svp-spitze] des thema schun lenga oghackt hot. und es isch holt mol so, dass meinungsbildung in da bevölkerung anfoch im wechslspiel luis-ebners funktioniert... _________________
no!blog
|
|
|
acidhorse
|
Verfasst am: 12.10.2006, 23:38 Titel: |
|
|
klemi losdo et fa dei lotscha af di eia gin. scheiss af schützn und dei gonzn unhänga. mir wissn wos obgeat...
|
|
|
durchi
|
Verfasst am: 09.11.2006, 17:13 Titel: |
|
|
Heit isch in do Tageszeitung a guato Artikl übo die Brennerbasisdemokratie drein. Af Seite 6.
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|