|
|
Autor |
Nachricht |
azzurriclan
|
Verfasst am: 23.09.2006, 15:22 Titel: Clan sucht südtiroler Member |
|
|
Also mir hobm schun por mol des gschriebm, obr isch jo gleich=) jo mir suachetn member fir CS:S,mir bieatn:-TS Server(3)
-Clan Server mit PW
-Guats Teamplay
-Nette Member
-a community
-Partner Clans
mir sponsoriern selbr an ondrn Clan, besser gsog mir stelln in Dark Fighters Clan an War Server bereit! Voraussetzung:-Headset(war holt guat)
-Koan mindestsoltr!!!
-Das man freid hot am zoggn
-Teamfähig
jo schunsch nix mehr ausr das man olm on isch, obr meldets enk oanfoch nr seg mr weitr!!! >>>>>www.azzurri-clan.de.to<<<<<
kriagn bol a nuie hp wer obr ba news postn, sers enk
|
|
|
|
newworlddisorder
|
Verfasst am: 23.09.2006, 16:58 Titel: |
|
|
boah kenntas bitte amo mit enkon clan zoigs auhern, des san itz schun 3 threads.... _________________
|
|
|
fabs
|
Verfasst am: 23.09.2006, 17:24 Titel: |
|
|
klemi hat folgendes geschrieben: | boah kenntas bitte amo mit enkon clan zoigs auhern, des san itz schun 3 threads.... |
i glab wern no meara
zi CS:S : ish a kakk game... 1.6 ish viel geila zi spieln... pa CS:S gien di woffn viel zu genau und des source engine fa half life fast gor et zi CS !!!
geb enk mol die woffe sidearm fa di terros... ish lamma kakke pa CS:S ...total gleich wie de ondre komische woffe pa half live ...pa 1.6 san di woffn wie sie sein solln.
Is anzige guite pa CS:S ish di grafik.. obo suscht ish 1.6 in jedo hinsicht bessa..
af CS:S clan hon i kan bock...
hon genui mit mein clan fa 1.6
http://www.my-gamer.de/ mir suichn no members
mir bietn:
1 gsponsortn TS2 serva
3 gameserva = 1public + 2war serva (1 war serva fa CS:CZ)
CS 1.6 sqad
CS 1.6 ladies-sqad
CS:CZ sqad
netts team
erfahrung
wenn genui members sein ESL
ohne oltosbeschreikung
|
|
|
azzurriclan
|
Verfasst am: 24.09.2006, 20:17 Titel: |
|
|
klemi hat folgendes geschrieben: | boah kenntas bitte amo mit enkon clan zoigs auhern, des san itz schun 3 threads.... |
i hon extra oans glescht!!! und i wer oans mehr schreibm=)))
und porco es Dark Fighters, mir sein di azzurri und dr game server isch eigntlich fa ins obr mir KEMMEN SICHER NET ZU ENK, vielleicht in a por johr!!!!!!!!!!!!!!!!! capisch???? wegn sem losts ins in ruha und bleibm partner clans!!!!
|
|
|
azzurriclan
|
Verfasst am: 25.09.2006, 14:00 Titel: |
|
|
guat du meldesch di wegn war ok????
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|