Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

EM 2004 Portugal
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter

Autor Nachricht
felix

BeitragVerfasst am: 14.06.2004, 21:05    Titel:

I wor brutal enteischt fa die Italiena. So kemse et weit se isch sicho; fa mir aus isch Schwedn no a schtuck schtörka wie di Dänen und die Bulgarn san a net so leicht ognzischiaßn;
Es isch zi segn das Italien zi viel fan Totti obhängig isch;(es war interessant giwedn welcha Taktik und Formation do Trap fi di negschtn Schpiele giwählt hätt, wenn do Totti heint a (vodianta) Roata krig hätt)
A positivis Urteil hom sich heint la do Buffon(9), Zambrotta(6,5) und Gattuso(6,5) vodiant;
Schlüsslspiela wie do Vieri, Del Piero und a meischtns do Totti hom maßlos enteischt;
Meiner Meinung noch wors a groaßo Fehla in Gilardino et miet zi nem(i denk jedo der di U-21 EM vofolg hot, gib mo sem Recht). Di Italiena hom oanfoch koan Nomenswertn Ersotz fi an Mittelstürma dobei, weil do Inzaghi a net fit giwordn isch; Leit wie Di Vaio odo Corradi san koan Ersotz
Obo a groaßis Lob an di Dänen, de mit viel Laufbereitschoft, Kompfgeischt und Schpielwitz a suppo Spiel gimocht hom
Vielleicht wors obo a di Hitze de in di Italiena so zugsezt hot;
Als Italienafan hoffe hot dasze sich no fong.

Wer glabas gewinng di EM?(Man kennat a Umfroge mochn)

hons

BeitragVerfasst am: 14.06.2004, 21:36    Titel:

i glab a do gattuso hot entteischt... er hot et des geleischtn wosimo fa seindo einwechslung erhofft hon... und do vieri tut nie mehra... dosse wortit olm dass di bälle zi ihm kem... und heint isch hot uanfoch kuando kem...

mini

BeitragVerfasst am: 14.06.2004, 22:25    Titel:

felixmc hat folgendes geschrieben:

Vielleicht wors obo a di Hitze de in di Italiena so zugsezt hot;

I moan: Wenn di Wallischn di Hitze et votrougn, wer nocha??
Di semm missatn di Hitze woll mehra giwehnt sein, wi di Dänen...
Anyway...

Do Totti hett af jedn Foll ROAT sechn gimisst!!

stefan

BeitragVerfasst am: 15.06.2004, 10:57    Titel:

i konn enkra aufregung ibo di gelbe korte fin totti zwor vostian, kim obo et gonz mit, wieso des in di italiena an schodn wünscht (totti gsperrt), wennas zi ihnan holtit.

i denk (hoff) des wor geschton da schock, den se gebraucht hom, um zi segn, dass man a spiel la gewing konn, wenn man zimindescht probiert, a tor zi schießn... wennse volorn hattn, war viel. no bessa gewesn, weil aso homse an punkt gschenkt krig und denkn sich viel.:
"hei, wenns uhne lafn a get, ziwos mochmo noar konditionstraining... da vieri hot recht kop, fa dei calcetto-mandlan konn man wirklich no viel learn!!"

mein meinung

no!blog

pmp

BeitragVerfasst am: 15.06.2004, 12:15    Titel:

Zitat:
wennas zi ihnan holtit

I hon sel nia behauptet. Mir geats wirklich af die eia (und se gewaltig) dass MEIN Heimatlond von a Fuisbollmonnschoft von mehr odo wianiga 22 untauglichn Fighette votretn werd, wos vo lauto arroganz in bezug zur Gegnwort volorn hom.
Man sollat sich a Beispiel an die Schwedn nemm wos Spiel, Teamgeist, Lafbereitschoft und Siegeswille ungeat.
Zitat:
i denk (hoff) des wor geschton da schock, den se gebraucht hom, um zi segn, dass man a spiel la gewing konn, wenn man zimindescht probiert, a tor zi schießn

do konni do la zuistimm... Weil die meischtn monnschoftn wos volle guit unhebn kemm meischt et weit..
Zitat:
Do Panucci hot a lama scheiße gspielt, olm la in Bolle hoach vorgschossn und olm an Däne un..

Do Panucci isch oano va di 3 Stommspiela in do Nazionale, wos meines erochtns etamo serie A spiela san. Die ondon 2 san do Del Piero (wos ibohap et in Form isch) und do Camoranesi (wos meino Meinung noch a C1 spiela isch). Ondra Spiela (wie Fiore odo Cassano) warn 1000 mo bessa

hons

BeitragVerfasst am: 15.06.2004, 12:47    Titel:

camoranesi a C1 spiela? dai luca mochdi et lächolich...

se isch do uanzige "etitaliena" in do nazionale... er isch a argentinia la aso zur Information am Rande

pmp

BeitragVerfasst am: 15.06.2004, 19:31    Titel:

Zitat:
camoranesi a C1 spiela? dai luca mochdi et lächolich...

Meinung isch Meinung und do konnsch meine net ändon... Winken
Zitat:
se isch do uanzige "etitaliena" in do nazionale... er isch a argentinia la aso zur Information am Rande

wo isch do die neuigkeit odo wos willsche mir domit sogn...?? Er isch oanfoch letz (gleich wie do del piero und do panucci), argentinia, wallischo odo woswoasi isch jo scheisse, er isch af jedn foll koa nationalspiela und erst recht koa stommspiela (bsundos mit an fiore af do Bonk !!!!).

Danke und guita Nocht

Zuletzt bearbeitet von pmp am 15.06.2004, 19:35, insgesamt einmal bearbeitet

hons

BeitragVerfasst am: 15.06.2004, 19:33    Titel:

i hon la mit mein wissn awin ungebm giwellt Winken

und wie i dein Meinung ändon konn... wersch schun no segn Winken!

pmp

BeitragVerfasst am: 15.06.2004, 19:37    Titel:

cazzo du bisch zi schnell ban zrugschreibn...

les amo mein editiertn beitrog obn...

Und es isch jo im Grunde jo la die Schulde von Trap, dassa gewissa leit innetut. Deswegn appelier i an die Presse Mr. Green Mocht Druck, und se gewaltig, es gib sischt ano guita treina (ongenommen do trap isch a guito...)

Zitat:
i hon la mit mein wissn awin ungebm giwellt

ibrignds, wenne des als "wissn" bezeichnesch Mr. Green...

hons

BeitragVerfasst am: 15.06.2004, 19:53    Titel:

noch do Em kimp fix do lippi sollte Italien net Europameischto wearn...

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Sport Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter
Seite 2 von 6

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Serie A 2004/2005 painkiller Sport 18 16.08.2004, 21:40 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Athen 2004 pete Sport 55 02.08.2004, 17:10 Letzten Beitrag anzeigen