|
|
Autor |
Nachricht |
ando
|
Verfasst am: 05.12.2006, 13:06 Titel: |
|
|
klemi hat folgendes geschrieben: | als ob sich die schützn je amol irgndwos fa irgndjemandn wos sogn lossatn...
de lebm hot in ihro (kurzsichtign) welt und hom hot a absolut festgfohrnis bild fa do realität... |
festgfohrn kimp mir wo dein Weltbild fir, wenn du glabsch, dass olla a so sein. De Gruppe, ibo de wos du redsch isch et soffl gruaß wie viel muan!
mfg
|
|
|
|
newworlddisorder
|
Verfasst am: 05.12.2006, 17:07 Titel: |
|
|
ando hat folgendes geschrieben: | klemi hat folgendes geschrieben: | als ob sich die schützn je amol irgndwos fa irgndjemandn wos sogn lossatn...
de lebm hot in ihro (kurzsichtign) welt und hom hot a absolut festgfohrnis bild fa do realität... |
festgfohrn kimp mir wo dein Weltbild fir, wenn du glabsch, dass olla a so sein. De Gruppe, ibo de wos du redsch isch et soffl gruaß wie viel muan!
mfg |
hone a net behauptn dass olla gleich sein! obo do großteil sicholich, sischt wurnse ingaling wo amo awin umdenkn und dozuilearn... _________________
|
|
|
acidhorse
|
Verfasst am: 08.12.2006, 16:22 Titel: |
|
|
I wor nio in tirol dahoam. weri wol wos fosaup hom. in do schuile hots koasn mir san südtirola und italiena.
|
|
|
acidhorse
|
Verfasst am: 08.12.2006, 19:31 Titel: |
|
|
war meglich...
|
|
|
enjoyit
|
Verfasst am: 09.12.2006, 11:23 Titel: |
|
|
mochmo an experiment!
geaht jemand zu apoor fanatischa... na net amol fanatische... holt patriotische italiena und sog man isch a südtirola und mir redn deitsch obo mir san a italiena... und mir hom autonomie... schaugmo amol obe no mitn kopf zrugkimmsch! _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
|
newworlddisorder
|
Verfasst am: 09.12.2006, 11:28 Titel: |
|
|
@webmasta:
kennmo den thread amo zuimochn? diskussion isch koana gscheida ma, man wert eh zensiert, und die letschtn posts hom nimma wirklich wos mitn thema zi tion... _________________
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 09.12.2006, 11:59 Titel: |
|
|
salomonrider hat folgendes geschrieben: | geaht jemand zu apoor fanatischa... na net amol fanatische... holt patriotische italiena und sog man isch a südtirola und mir redn deitsch obo mir san a italiena... und mir hom autonomie... schaugmo amol obe no mitn kopf zrugkimmsch! |
Geah amo zi a poor schützn und sog komplett is gleiche
Dei Extrem san jo olla di gleichn, gleich wella Nation und a wella Meinung, glabm sie homm in jedn Pkt. recht, lossn sich nix sogn und san et in do Loge ondra Meinungen zi akzeptiern _________________ patz0 bloggt
|
|
|
muschl
|
Verfasst am: 09.12.2006, 12:06 Titel: |
|
|
Se isch sicho patz0, obo do wearn jo la die Schützn ungigriffn und fa, mir sein Italiena giret, obo af disem denkt niemand. Und unto disem gibs no viel mehra wosn letz ibo ins Deitscha denkn.. Aloan schun dass AN und FI am meischtn giwählt wordn sein fa die italienischn Mitbewohna. Missat man schun awin ibo se nochdenkn, Südtirol isch hot deitsch und wersch deitsch bleibm, als deitscha Bürga, mit italienischo Stootsbürgaschoft. Wersch sicho de gebm wosn sich la als "Deitsch" bezeichn, obo ginau so letz sein in meina Augn de, wosn sich als Italiena bekenn, une se zi sein. Kimp hot olbm afs gleiche am Ende.. Dem Land Tirol die Treue!
|
|
|
enjoyit
|
Verfasst am: 09.12.2006, 13:35 Titel: |
|
|
patz0 hat folgendes geschrieben: | salomonrider hat folgendes geschrieben: | geaht jemand zu apoor fanatischa... na net amol fanatische... holt patriotische italiena und sog man isch a südtirola und mir redn deitsch obo mir san a italiena... und mir hom autonomie... schaugmo amol obe no mitn kopf zrugkimmsch! |
Geah amo zi a poor schützn und sog komplett is gleiche
Dei Extrem san jo olla di gleichn, gleich wella Nation und a wella Meinung, glabm sie homm in jedn Pkt. recht, lossn sich nix sogn und san et in do Loge ondra Meinungen zi akzeptiern |
stimp! _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
|
babsik
|
Verfasst am: 31.01.2007, 15:31 Titel: |
|
|
Pa ins in Dorf, gibs seit ca 3 Johr a Schütznkompanie... Seit dem sein mehr wie 10a ausgstiegn. Ihra Begründung wor: Es isch ihnan zi rassistisch zuigong und hot nixma mit Tradition zi tian kop. Weiters hom mir amo in a Diskussion mit an Jungschütze gfiart, der hot ins weismochn giwellt, dass do Andreas Hofa in die 80a Johr gstorbm isch..
Konnman aso epas Schütze huasn?
Bzw. wos holtit es va Schützn in ollgemeinen?
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|