|
|
Autor |
Nachricht |
chrischa
|
Verfasst am: 04.07.2006, 11:32 Titel: |
|
|
34, 38, 82, 2006 ja so stimmen wir alle ein....
|
|
|
|
muschl
|
Verfasst am: 04.07.2006, 11:33 Titel: |
|
|
shelpa hat folgendes geschrieben: | @ muschl + mark: nemmt la di letzischtn spiele fa ihnan her obwohlse gegn australien ols ondre awi leichts kop hom. obo jo i hon jo vogessn. di deitschn hom jo die schwarschtn gegna kop. di horror vorrundngruppe und noa in weltclub schwedn. IN ARD & ZDF homse bis hin zin argentinienspiel la gscheide gschwäfflt und itz afamo homse ongst.
|
Schwedn isch a Weltclub Deswegn hot mi do Sieg fa die Deitschn sem a aso üborrascht.. Hon Schwedn unto die erschtn 4 gsetzt ghob, obo wor wo et ihr WM Und wenn man Argentinien schlog, hot man is Zeug Weltmeischto zi wearn.. Italien, ibozeig hom die sem in koan oanzign Spiel.. Obo wie gsog, die Monnschoft hattnse die bessare, obo i glab et an in Sieg fa die Walischn.. Portugal solls in Finale mochn noa bin i glücklich
|
|
|
acidhorse
|
Verfasst am: 04.07.2006, 11:42 Titel: |
|
|
supo weltclub wos la oan tor doschiesst. und wenn du no nio a gutis spiel fa di italiena gsegn hosch wose ibozeig hom noa frogime ob du woll woasch dass a fuissboll rund isch. wor jo ghana bessa as wio schwedn pa der WM.
|
|
|
siroliver
|
Verfasst am: 04.07.2006, 12:03 Titel: |
|
|
@karinm: I woass. I hoff holt dass die Daitschn gewinnen ubbop i woass dass die Italiena van Spieln her bessa san. Die Daitschn kennen högschtns durch 90 min. kämpfn gewinnen und i hoff dasstse gewinnen. I hon la vosuicht diplomatisch zu san. Mir hot vor do WM jemand gsog dass die Daitschn in Titl et vodient hettn, weil a Monnschoft wos seit 6 Johr koana groaßa Monnschoft besieg hot vodient et in Titl. In Titl gewinnt ubbo et olbn der wosnb vodient. Als Beispiele folln mir af Anhieb a poor Beiospiele in:
1954 - Topfavorit Ungarn von Deutschen besiegt
1966 - Wembley-Tor
2004 - Griechenland wird Europameister
I will et sogn dass die Daitschn in den Spiel die AUßnseitarolle hom ubbo es steat 61:39 für italien.
I pfleg olbn zu sogn: A 1:0 isch bold do. _________________ "Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 04.07.2006, 13:32 Titel: |
|
|
Italien kimmp noch Berlin
Deitschlond noch Stuttgart
De kenn heint sowos mit do U-Bohn hamfohrn _________________ patz0 bloggt
|
|
|
krops
|
Verfasst am: 04.07.2006, 14:47 Titel: |
|
|
Italien 4 - Deutschland 0
Luca Luca Luca Toni = des sein di Torschützn...!!!!!!
|
|
|
michyyy
|
Verfasst am: 04.07.2006, 15:26 Titel: |
|
|
I muss amol sogn dasz net fair isch wie die Deutsche Presse oddo TV ibo ins Italiener red, jo fehlts... Do wert lama letz giret und vorollm wegn in Ausschluss fan Frings, obo net la sel.. sondern die Schlogzeiln fa do Gazzetta Dello Sport sein eindeutig freindlicha wie de fa Spiegel und ondre Zeitungen in Deutschlond..
Mir hom 1990 Deutschlond fair und freindlich begrüßt in inso Lond und iats kriagmo is gegntal fa die Deitschn zruck! I finds volle mieß...
Spiegel bsp. schreibt: Arrivederci Italia
Gazzetta dello sport: Il sogno della finale
in tv brauchman gor net schaugn...
|
|
|
mark
|
Verfasst am: 04.07.2006, 15:35 Titel: |
|
|
@mischa und a an die ondon de wos olbm mit den "mir" kem.
Wen des do mit den "mir" kemp hoast des jo das olla gimoant san und beteiligt san wos jo af koan Foll stimp. Weil i z.B zeil mi do sicho et dozui und a viele ondra! Odo spieln mir heint olla gegn die deitschn afnocht Des isch jo lama zi örgon mit den "mir". Obo bitte wens spaß mocht _________________
|
|
|
thedollar
|
Verfasst am: 04.07.2006, 15:38 Titel: |
|
|
des schreib di bild....,
Fuck off B****
Titel des spiegels: Dr. MERKELS GESUNDHEITSREZEPT
Operation gelungen, Patient pleite...., la infoll
$
|
|
|
vik
|
Verfasst am: 04.07.2006, 18:34 Titel: |
|
|
i tipp mol 2:1 für ITALIEN _________________
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|