|
|
Autor |
Nachricht |
mark
|
Verfasst am: 05.07.2006, 10:52 Titel: |
|
|
shelpa hat folgendes geschrieben: | Di deitschn hom nicht ausakop. |
Se konsche aso et sogn! Weil sofl letz wornse et und wens ins Elfaschiosn kem war...wer woas wer sem itz in Finale war. Obo se ischs et und deswegn ischs Sinnlos zi diskutiern wos war wenn. Glückwunsch an die Italiena _________________
|
|
|
|
kallo
|
Verfasst am: 05.07.2006, 10:55 Titel: |
|
|
so i finds amol scheiße, dass die deitschn volorn hom...obo die wallischn hom desmol wirklich gikämpft, hel muss man schun zuigebm...obo i woas net tut mo load obo in WM-Titel vogunn i ihnen irgendwie net...isch aso...
schode fir deitschlond!
obo najo, man konn jo decht nicht ändon...
itz konn i lama no hoffn, dass portugal odo frankreich gewinnt...sel isch mo noar mehr gleich... _________________ “No matter how bummed out you are on life
and how disconnected you feel from everything,
music pulls you right back up and keeps you positive."
(H2O)
|
|
|
acidhorse
|
Verfasst am: 05.07.2006, 10:58 Titel: |
|
|
@muschl: putana wos bischen du wella uneinsichtlicho w***. Wiso konschen du et zuigebn wis isch. Olla wos is spiel gsegn hom und a bissl a ohnung hom wern sogn dass des la fodient wor und la guit und sicho gspielt hom. obo wos sollmanen fa letza voliera schun a ondos folong. Schode....
Jednfolls fü olla ondon TIFOSI: Adesso non ci ferma piu nessuno. ITALIA campioni del mondo 2006!!!!!!!!
|
|
|
acidhorse
|
Verfasst am: 05.07.2006, 11:04 Titel: |
|
|
@ mark666: Findi geil fa dir. mit elfmetoschiessn hesche fomutlich wo recht. Sem kannts sein dass sich heinte vieleicht apor ondra freiatn. obo gott sei donk ischs no onddoscht gong.Sea spiele mochn is solz in do suppe aus....
|
|
|
mark
|
Verfasst am: 05.07.2006, 11:05 Titel: |
|
|
shelpa hat folgendes geschrieben: | Jednfolls fü olla ondon TIFOSI: Adesso non ci ferma piu nessuno. ITALIA campioni del mondo 2006!!!!!!!! |
Du sollst den Tag nicht vor dem Abend loben soll hoaßn das Frankreich/Portugal no a stuck hörta zi besiegn san. _________________
|
|
|
michyyy
|
Verfasst am: 05.07.2006, 11:17 Titel: |
|
|
Olla hom gsechn dass der Sieg vodiant wor! Die Deitschn hom zwor a guite chancen kop obo mir hom zinglick die Treffa no vorn Elfaschiaßn gimocht, viell. hetmo sunst draugizohlt...
Also wosi cool gfundn hon dass do ZDF Kommentator nichtma dosog hot sobold de tore gfolln sein
Is Interview fan Franz Beckenbauer wor a awin "folsch" fa ihm mit do behauptung dass sich beade monnschoftn den Sieg vodiant hetn und die italiena la in do schlussphase awin klävra giwessn warn..
Do Pelè red a in ZDF ondoscht als wie in Rai. komisch
obo egal.. A traum fir Italien isch wohr giwordn!
|
|
|
acidhorse
|
Verfasst am: 05.07.2006, 11:18 Titel: |
|
|
Ob itz binnimo ibozeig dass in do regulärn spielzeit koando a tor schiesst. schaugmo amo. fa frankreich honne wieniga ongscht mehr mochtmo portugal zi schoffn. Denk i hon an guitn typ gimocht indem i af portugal geheimfavorit gsetzt hon. obo itz brauchnse nimma zuischlogn
|
|
|
michyyy
|
Verfasst am: 05.07.2006, 11:25 Titel: |
|
|
mark666 hat folgendes geschrieben: | @mischa und a an die ondon de wos olbm mit den "mir" kem.
Wen des do mit den "mir" kemp hoast des jo das olla gimoant san und beteiligt san wos jo af koan Foll stimp. Weil i z.B zeil mi do sicho et dozui und a viele ondra! Odo spieln mir heint olla gegn die deitschn afnocht Des isch jo lama zi örgon mit den "mir". Obo bitte wens spaß mocht |
Also wenn i a Tifoso bin noar bezeichn i des als "MIR"! Des isch inso Lond und mir Fans stian hinto 21 Monn de wos um die Ehre fa "Insro" Nazion in Sport kämpfn!
I leb in Italien und i bezeichn mi als Italiena, i bin a Fan fa do Nazionale Italiens, also bezeichn i des mit MIR!
Wenn du in dein Dorf bisch noar sogsch a mir "oalinga oddo Rasna" hom gegn die Innichna giwung..
|
|
|
muschl
|
Verfasst am: 05.07.2006, 11:27 Titel: |
|
|
shelpa hat folgendes geschrieben: | @muschl: putana wos bischen du wella uneinsichtlicho w***. Wiso konschen du et zuigebn wis isch. Olla wos is spiel gsegn hom und a bissl a ohnung hom wern sogn dass des la fodient wor und la guit und sicho gspielt hom. obo wos sollmanen fa letza voliera schun a ondos folong. Schode....
Jednfolls fü olla ondon TIFOSI: Adesso non ci ferma piu nessuno. ITALIA campioni del mondo 2006!!!!!!!! |
Wixa konnsch du jemand ondos hoaßn.. I hon nie gsog dass die Deitschn bessa gspielt hom, obo sie hom sich giwehrt Und wenn man die Spiela fa beada Monnschoftn vogleicht, missatn die Italiena sich schun leichta tin aswie geschto Obo jojo du TIFOSO, FORZA ITALIA et.. Widdo amo nett worn geschto die Walisch-Fans afn Grobm, Faschischtn.. schode, eigntlich sollat Sport jo nicht mit Politik zi tin hom
|
|
|
tinschn90
|
Verfasst am: 05.07.2006, 12:18 Titel: |
|
|
des wor jo ibohaup et a faschistischo spruch... und wenns zi dir aso umakem isch, tutmos lad! I wissat et wieso, weils af ital. gschriebm isch? Af olle Fälle wors ET mai obsicht, do faschistische sprüche zi sogn! Find i awinn letz dass du mi do glei aso vorurteilsch, obo nojo...
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|