|
|
Wer wird Germany`s next Topmodel??? |
Lena G. (blond) |
|
73% |
[ 17 ] |
Ynonne (braun) |
|
21% |
[ 5 ] |
Jennifer (mandostimme) |
|
4% |
[ 1 ] |
|
Stimmen insgesamt : 23 |
|
Autor |
Nachricht |
enjoyit
|
Verfasst am: 29.03.2006, 20:01 Titel: |
|
|
JO UND KLEMI, LA WEILS DIR NET GFOLLT... MIR GFOLLTS RECHT GUIT... ISCH RECHT COOL UNZUSCHAUGN UND NOA A DE GONZN SCHIANHEITN... GFOLLTMO!
UND IS BESTE ISCH SOWIESO DO BRUCE!!! _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
|
|
santaclaus
|
Verfasst am: 30.03.2006, 09:26 Titel: |
|
|
würdige siegerin!!! isch a die schianste...schaugn wos neamol wert mit der...
obo do bruce hot schon a lama zach losgeleg...wor foscht intressanta wie zi erfohrn wer gewing _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
|
gerd
|
Verfasst am: 30.03.2006, 13:02 Titel: |
|
|
Fuck die yvonne isch meino meinung noch viel bessa giwesn! und übahaub ba den 1-min-fotoshooting! und sischt eigntlich a!
obo jojooo... konn mann nicht mochn...
|
|
|
felix
|
Verfasst am: 30.03.2006, 15:04 Titel: |
|
|
i hon di sendung zwor nia gschaug obo in Anbetracht fa de 3 mädls glabe hot schun di richtige giwung...
und seite in Bruce ba apor ondra sendungen(TV-Total) kenngilernt hon, geh i nimma wie a tölpl af di UNI sondon richtig mit PASSION(sprich PÄSCHN") _________________ Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!
|
|
|
schneida
|
Verfasst am: 30.03.2006, 15:46 Titel: |
|
|
salomonrider hat folgendes geschrieben: | JO UND KLEMI, LA WEILS DIR NET GFOLLT... MIR GFOLLTS RECHT GUIT... ISCH RECHT COOL UNZUSCHAUGN UND NOA A DE GONZN SCHIANHEITN... GFOLLTMO!
UND IS BESTE ISCH SOWIESO DO BRUCE!!! |
hot do die shift-taste giklemmp..?
|
|
|
chrischa
|
Verfasst am: 30.03.2006, 16:16 Titel: |
|
|
Zitat: | hot do die shift-taste giklemmp..? |
schaug af die punkte...soviel zur ironie...
|
|
|
aha
|
Verfasst am: 30.03.2006, 20:16 Titel: w LeNA |
|
|
jo perfekt! die lena hot giwun!!!! isch lama a schiane und 2e di yvonne und als di jennifer isch et der rede wert....
Hippip Hurra Lena _________________ TrInKe 'isch wurscht wos' SeI bAmBoOcHaAaA
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|