Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Olympia 2006 in Turin
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter

Autor Nachricht
keepa

BeitragVerfasst am: 31.01.2006, 10:09    Titel: Olympia 2006 in Turin

Wos sog des zi do Winterolympia in Turin????

painkiller

BeitragVerfasst am: 31.01.2006, 10:55    Titel:

dasze iats noar unhebm Lachen

Na bo wos konnman dozui sogn...

I sich die Italiener daszis awin locko und gimiatlich ungian mit do Vorbereitung. Wie man jo ibo Nochrichten kert hot sollatnse awin in Rückstond sein obo glab des wernse wol fertig mochn bis sem. Es hom jo viele ongst kop daszis net schoffatn...Frei mi i schun af die Eröffnungsfeier de mir vorollm in Salt Lake City volle gfolln hot!

Zi do Monnschoft fa Italien: I sich die Italien volle stork hoir, vorollm in Skifohrn (Ghedina, Fill, Rocca, Blardone, Ceccarelli, Putzer viell. kenn ins sicho die an oddo ondre Medaillie holn:I glab do Ghedina vorollm und Rocca kenn wos zagn!)
In Longlafn und Snowboard (Slalom) sein mir Italiena olbm guat gwessn und wern sicho a wos dorichtn denki. Rodeln brauchman gor net diskutieren -> Armin Zöggeler.
Sunst seinmo holt volle schwoch in Biathlon, Skispring, Eislafn...
Iboroschungen kenn sich in Eiskunstlauf, Snowboard (Halfpipe) kem.. bin gsponnt Sehr glücklich

mini

BeitragVerfasst am: 31.01.2006, 21:13    Titel:

Mabo... des gonze Olympia-Zoig intressiert mi eigntlich et wirklich.
Is oanzige wos i mo unschaug isch worscheinlich Snowboard.

Des Parallel "Snowboard" gfohre kerat meino Meinung jo sowieso zi vobietn, obo es soll jo Leit gebn, de des intressiert... (schwar vorstellbor!)
Leschis Mol isch ba SNB-Halfpipe do Kratter jo sogor 4. giwordn!! (Hinto 3 Amis, und die Spiele worn in di USA. Also konn man sich denkn, wer bessa giwesn war... Mit den Augen rollen )
Do Eurosport Kommentator hot semm jo sogor gsog, daß do Kratter fa Südtirol kemmat. Auf den Arm nehmen

hampsted

BeitragVerfasst am: 31.01.2006, 21:30    Titel:

Die Olympischn Winterspiele im eigenen Lond isch ans fa die greastn Ereignisse dei wosz jemols gebm hot und gib!! Ollodings san die Italiena dafür bekonnt dasze olm ols loggo nem, wie man a momentan in die Nochrichtn heart. Fa mir aus gsegn wors a Fehla die Spiele noch Turin zi vogebm weil die Italiena (i bezweifls hot) die Winterspiele guit ibo die Bühne breng. Ollodings find is suppo dasze in Turin sein weile asou LIVE dobei sein konn. Wer mo mit an Kolleg in Slalom unschaugn und hoffn dass ins do Rocca et enttäuscht.

Mai Devise isch is Olympische Motto!!!
"Dabei sein ist alles"!!!!!!!!!!!!! Sehr glücklich Sehr glücklich

hagbard

BeitragVerfasst am: 01.02.2006, 09:32    Titel:

außo do eröffnungsfeier isch mir olympia relativ egal, mir isch schun do 1. tog zB in ORF1 la afn sack gong woi LEI skifohrn wor, wos tut do rest va do menschheit wenn oan et skifohrn gfollt?

enjoyit

BeitragVerfasst am: 01.02.2006, 14:18    Titel:

fi, italien san des la voluste! voluste wos do steuoträga zohlt, weil i glab et dass des noa an rießign auffschwung fin tourismus in der region bring. , wis zb. in di 70a in innsbruck do foll wor.

hotman wol gsegn wie a groaßis ereignis in italien a puff isch --> letste ski wm.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger

felix

BeitragVerfasst am: 01.02.2006, 15:26    Titel:

Zitat:
außo do eröffnungsfeier isch mir olympia relativ egal, mir isch schun do 1. tog zB in ORF1 la afn sack gong woi LEI skifohrn wor, wos tut do rest va do menschheit wenn oan et skifohrn gfollt?

@hagbard: wos tut do rest fa do menschheit bado WM wenin fuißboll net gfollt?? Do ORF war wo schian tum wenna epas ondos zoagat, wenna ba Olympia genau mitn skifohrn di greaschtn einscholtquotn hot!

bo mir interessiert di wintoolympiade anet so, apor sochn werimo gebn obo i bin schun gonz af di WM vorbereitit!! Cool

bleedingthrough

BeitragVerfasst am: 02.02.2006, 01:05    Titel:

A poor sochn wer i mer sicher unschaugn...und daumen druckn, dass die österreicher beim skifohrn möglichst wianig medaillen gewinnen Cool

santaclaus

BeitragVerfasst am: 02.02.2006, 10:32    Titel:

i vofolg die olympischn spiele sicho. isch olm a event und a groaßis spektakl...dasz fir de leit wos sich in de wintosportortn wianiga interessiern et sofl interessant isch isch glabe logisch!
wegn die medaillienhoffnungen im skifohrn fa die italiena binemo et so sicho...am ehestn traues im rocca zui. hot a iboragnda saison kop, ausnohme di 2 letztn ausfälle, obo do se muss mit dem druck wosa hot erst amol zi recht kem. sischt war meindo meinung noch no do fill a kandidat, ghedina wena an ziemlich guitn tog dowischt vielleicht. im riesntorlauf hom sie a ollgemein guita monnschoft. a medaille denke wert obo schwara wern. der hong in sestriere isch et bsundos hort, und se isch firn blardone glabi a nochteil, obo vielleicht täuschimi jo...
ba die fraun erwortemo relativ wianig. glab et dasze a medaille gewing. hegstns ana fa die fanchini schwestorn wennse an supo lauf dowischn.
obo amol schaugn, freimi hot schon drau de renn zi vofolgn Sehr glücklich

schokominze

BeitragVerfasst am: 15.04.2006, 17:11    Titel:

Mit den Augen rollen i woas et wos dei "coooooln" hom.....

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Sport Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2  Weiter
Seite 1 von 2

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Sommerhit 2006 acidhorse Film, Musik & Leseecke 14 19.08.2006, 11:02 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Champions-League-Sieger 2006/07 acidhorse Sport 521 30.07.2006, 15:11 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. Pro Evolution Soccer 5 vs Fifa 2006! ... fabs Gaming 6 29.07.2006, 16:54 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Sommerhit 2006 corsa Film, Musik & Leseecke 21 16.07.2006, 21:02 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. WM 2006 flow Film, Musik & Leseecke 1 25.06.2006, 12:38 Letzten Beitrag anzeigen