Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Amerikanische Gesetze...

Autor Nachricht
tone

BeitragVerfasst am: 04.01.2006, 19:23    Titel:

Intressant, i wett dass kaum jemand fa de Gsetze eppas woas, etamo di Beomtn wosn dofier sorgn missatn, dass die Gsetze inkoltn wearn Sehr glücklich

peti

BeitragVerfasst am: 04.01.2006, 19:24    Titel:

nabitte des isch wo a witz odo..
obman do obo schun olls glabm konn?

i moan.. is gesetz in Florida? halloo?! odo Ohio.. jo guit dei sein olla zach.

newworlddisorder

BeitragVerfasst am: 04.01.2006, 20:48    Titel:

muhaha amis Sehr glücklich

ehrlich, is justizsystem wos de hobm isch komplett fin orsch...

kaddii

BeitragVerfasst am: 04.01.2006, 21:23    Titel:

jo,jo totale gleichberechtigung der frau!! Sehr glücklich
jo sem musse in klemi zuistimm! voll di sinnvolln gsetzte! Smilie

mini

BeitragVerfasst am: 04.01.2006, 23:02    Titel:

Des sein hot olls sella urolta Gsetze, de amol fria "wichtig" worn und iatz hot nou dou sein obo de Facto (worscheinlich??) nimma ongewondt wern. Und di Politika sein sichs hot zi faul amol do dron zi gien und de obzischoffn...

Obwohl... War sicho a guito Wohlwerbespruch:
Wenn sie mich wählen, dann sorge ich dafür, daß man ihre Frau auch nackt aus ihrem brennenden Haus retten darf!!!! *GG*

schneida

BeitragVerfasst am: 05.01.2006, 04:38    Titel:

mini hat folgendes geschrieben:
Des sein hot olls sella urolta Gsetze, de amol fria "wichtig" worn und iatz hot nou dou sein obo de Facto (worscheinlich??) nimma ongewondt wern. Und di Politika sein sichs hot zi faul amol do dron zi gien und de obzischoffn...

Obwohl... War sicho a guito Wohlwerbespruch:
Wenn sie mich wählen, dann sorge ich dafür, daß man ihre Frau auch nackt aus ihrem brennenden Haus retten darf!!!! *GG*

hehe - jo wohrscheinlich ischs seggo aso.. dassze fa friah no in kroft san.

-> vielleicht hots in Missouri amol Feiwehr-typm gebm, wosn nix zi tin ghob hom, und hom oanfoch Fraun mittlt in do Nocht fan Bett - magari unbekleidit - ausagirissn. Mitn Vorwond, dasszise rettn giwellt hom.

-> odo in Kentucky hom die typm wohrscheinlich durchgidrahnt, wollse a Frau gsegn hom, de wos zwischn 42 und 92 kilo weg. Wohrscheinlich deswegn des Gsetz? dassn sich die schlonkn fraudn bewoffnen missn, wennse in bikini vor di tiar gin - sischt kannts jo no gfährlich werdn..

Zitat:
South Carolina:
Ohne offizielle Erlaubnis darf niemand in Abwasserkanälen schwimmen.
madei, wieso net? so a badeausflug mit do gonzn family in die städtischn obwossokanäle isch woll olbm wos feins, net?

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Fun Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Gesetze in Italien fabs Allgemeines 10 22.08.2008, 10:53 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Die Amerikanische Dummheit hat einen ... hagbard Allgemeines 8 09.05.2006, 12:30 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Murphy's Gesetze shadowman Fun 2 03.02.2006, 00:34 Letzten Beitrag anzeigen