Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Brettspiele
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter

Autor Nachricht
steffile

BeitragVerfasst am: 30.09.2005, 10:15    Titel: Brettspiele

Als Fan vo Brettspiele tats mi omo interessieren, welche enk so gfolln, welche enkra Lieblingsspiele sein, und vielleicht kennatas a enkra Lieblingsspiele kurz beschreibm um wos dassz geat!!??

dannile

BeitragVerfasst am: 30.09.2005, 13:35    Titel:

schach spiel tui i gearn... konns zwor net sondolich guit, obo es get schun... man kimmp schun irgendwia weita =)

und sischt no mensch ärgere dich nicht und Monopoli... sel isch schun witzig Sehr glücklich

hagbard

BeitragVerfasst am: 30.09.2005, 14:45    Titel:

Siedler isch oans fa die geilsten brettspiele...oan summo hommos sicho jedn tog gspielt...sischt spieli et soffl brettspiele...

patz0

BeitragVerfasst am: 30.09.2005, 16:23    Titel:

Denk Fuchs und Henne honne a amo gspielt, isch obo ziemlich longe her..

Sischt spiele hin und wiedo Schach (am meistn gettmos af di Sockn dass jedo Gegna ondra Regl hot..), Monopoly isch a gonz nett..

Und mein Persönlicho Favorit: RISIKO
spiele obo a viel zi wiank oft Traurig

enjoyit

BeitragVerfasst am: 30.09.2005, 16:26    Titel:

@ reini das verrückte laberint isch a genials brettspiel! oanfoch obo dechto net leicht! i hon des spiel sogor 2 mol dahoam! sunst wennman zeit hot und zu 4 und meahra isch isch monopoly genial! wos mir aloane taug und i friah oft getun hon: puzzle spieln.. so 1000a puzzle

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger

luki

BeitragVerfasst am: 30.09.2005, 19:38    Titel:

startego isch meino meinung noch is beschte brettspiel..
und mein lieblings kortnspiel isch französisches rummy.. ba dei zwoa spiele bin i so richtig fanatisch

Real programmers don't comment their code. If it was hard to write, it should be hard to read.

stefan

BeitragVerfasst am: 30.09.2005, 23:47    Titel:

siedler isch mein favorit.

obwohl sich des "bier ärgere dich nicht" a guit unheart...

no!blog

barista

BeitragVerfasst am: 01.10.2005, 11:19    Titel:

JUNTA!

Spiel, bei dem Ihr gemeinsam eine mittelamerikanische Bananenrepublik regiert und dabei möglichst viel Geld auf Euer Schweizer Bankkonto abzweigen müßt, Einarbeitungszeit erforderlich Spielzeit mind. 2 Stunden für 2-7 Spieler, am besten mind. 4 Spieler

isch lamma no witzig weil do präsident der va olla giwählt werd di ämter und is geld vutoalt und schaugn muss ginui lait af seino seite zi hom damits zi koan putsch kimmb...teilweise schlogn sich di lait fost zomm weil se sich afn ondon vulossn und do sel af oanmol ban putsch mitmocht...

Traurig gibs obo lamma ba ebay

Gast

BeitragVerfasst am: 02.10.2005, 18:30    Titel:

also mensch ärgere dich nicht isch schu geil ^^ ban sem hone gegn mei mam ka chance...

grod den samsta hone mit a poor kollegn ibo ebn de brettspiele gired Winken und di oan homs scheints gonz witzig gfun,dass i mühle olm gern gspielt hon ^^ hey,die geilare version fa den 4a-spiel...die klassische ^^

na,scottland yard (entschuldigt fehla) wor olm oans fa meina favoritn,ebnso wie monopoly...(2 versionen) und das verrückte labyrinth!! lamma geil sel..und hugo das schlossgespenst ^^ wos i itz no spiel sel gibs nimma viel,obo geil isch holt wirklich risiko. wos i olm ghosst hon wor is südtirolspiel!!!bäh,sel wor schrecklich...

mehra fa meino kindheit folltmo amol net in..(außo de dokta-medizin spielilan und tik tak tok,wo man gikennt hot mit an mini hommo mini negl durch forbiga minihelzlan schlogn und musto in a korkwond schlogn Winken )

steffile

BeitragVerfasst am: 27.10.2005, 15:38    Titel:

Holt jemand vo enk zufällig vo die Siedler die Erweiterungen

Die Seefahrer odo
Ritter & Städte?

Tat mi interessiern wio sell isch!!

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
Seite 1 von 3

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.