|
|
Welche Marke von Digitalkameras ist die beliebstete |
Kodak |
|
8% |
[ 2 ] |
Canon |
|
44% |
[ 11 ] |
Nikon |
|
4% |
[ 1 ] |
Sony |
|
20% |
[ 5 ] |
HP |
|
0% |
[ 0 ] |
Panasonic |
|
0% |
[ 0 ] |
Olympus |
|
12% |
[ 3 ] |
andere Marke |
|
12% |
[ 3 ] |
|
Stimmen insgesamt : 25 |
|
Autor |
Nachricht |
sl4sh
|
Verfasst am: 26.06.2005, 06:13 Titel: Welche Marke Digicam benutzt ihr? |
|
|
guat' morgen!
i hon mir grod die froge gestellt, welche marke digicams do wohl am beliebtesten isch...
wer luscht hot, konn don no a poor technische daten dozuaschreibn, wos ba der cam fein, oder net so fein isch und evtl. a in preis...
i bin gsponnt..
cYA sl4sh
|
|
|
|
sl4sh
|
Verfasst am: 26.06.2005, 06:18 Titel: |
|
|
i hon mir vor eingier zeit a Kodak DX7590 (5.0MP, 10x opt. zoom) gekaft und bin domit eigentlich sehr zufrieden.
sie hot ba die 600€ gekostet (isch den preis a wirklich wert) und bietet sehr viele einstellungen un.
wos mir ba der net so passt isch, dass man im manuellen modus in automatischen weissabgleich ent auscholtn konn (schlecht für panoramen). und leider isch se a verhältnismäßig groas....
bild:
http://images.ldlc.com/photosldlc/00/00/41/12/LD0000411268_2.jpg
ober im groassen und gonzen bin i vollauf zufrieden domit...
cYA sl4sh
Zuletzt bearbeitet von sl4sh am 26.06.2005, 11:45, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
|
enjoyit
|
Verfasst am: 26.06.2005, 09:15 Titel: |
|
|
i hon a sony cybershot p-10 mit 5.0 megapixel und 3 foch optischn zoom. i honse im januar 2004 gekaft... obo ietz ischse hinworstn... sie geaht aus unerklärlichn gründn nimma inzuscholtn... also konni net sogn dasse is geld wert wor... amol inschickn und guggn...
mein negste wert holt zu 80 pro nimma a sony. _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
|
vik
|
|
|
pp Administrator
|
Verfasst am: 26.06.2005, 10:52 Titel: |
|
|
Olympus C-100
Schießt scharfe Fotos! Es fehlen aber umfangreiche manuelle Einstellungs-
möglichkeiten sowie ein optischer Zoom. Für Partyfotos ausreichend =)
Empfehlenswerte Digitalkameras sind: Sony DSC-V1, Sony DSC-W1...
Freu mich schon auf die D-SLR Canon EOS 350D... =)
_________________ Youonweb.it - Immer wissen, was abgeht!
|
|
|
enjoyit
|
Verfasst am: 26.06.2005, 12:06 Titel: |
|
|
jo die sony cams san brutal wacklempfindlich wennese net guit jedesmol vorher instellsch... hel geahtmo ba meiniga volle afn sack! _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
|
testbild
|
Verfasst am: 26.06.2005, 21:37 Titel: |
|
|
hon a canon IXUS 400 (3x optic zoom)
de honi iz schun lenga obo fi meina onsprüche reichze vollkommen aus. _________________ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|
|
|
mini
|
Verfasst am: 28.06.2005, 21:34 Titel: |
|
|
Also selbo fi mi aloan honne koan Digicam (a Videocam zwor, obbo um se gets do jo et.)
Hon obbo 2 "Family-Cams"
A Canon S45 (4Mpixl und 3x optisch Zoom)
und a Minolta DimageX irgndwos... (isch la aso a Minicam, wos zwor unglaublich kloan isch, obbo a dementsprechnd miesa Fotos mocht...)
Di Canon obbo isch TOP!! Isch mittlaweile zwor schun a poor Johr olt, obbo Qualitätsmäßig olbn nou bärig!
Hon sogor amol a A1 Poster fa an Bild mochn gilod... schaug supo aus! (natirlich konn man et af 10cm zuigngien...)
Noa honne ba do Orbat nou a Nikon Coolpix5400.
Semm brauch i se vor ollem fi Makroaufnohmen, und fi se ischse wi gschoffn!
5Mpixl, 4x Zoom
Schorf dostellt mans bis ca. 1-2cm... Semm konn man afn Foto segn, ob di kloane Mugge, de wos man krod geblitzt hot afn kloan Zeache Hühneraugn hot...
|
|
|
steffile
|
Verfasst am: 29.06.2005, 08:23 Titel: |
|
|
Also, i hon a Casio QV-R51 vor ca. 1 Johr gekaft:
5 MP,
3-foch optischn und
4-foch digitaln Zoom.
Mir passtse volle guit, vor olm weilse volle an gruaßn Display hot (2")!
Kostenpunkt: Mittloweile lamano ca. 260 €!
Also, i (als Laie bon Fotografieren) tat de weiterempfehlen!
|
|
|
jack
|
Verfasst am: 12.07.2005, 17:58 Titel: |
|
|
also i hon a canon und i bin mit der sella volle zufriedn
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|