|
|
Autor |
Nachricht |
archetype
|
Verfasst am: 24.05.2007, 16:24 Titel: |
|
|
casseiopeia hat folgendes geschrieben: | brujeria: Asesino |
äähm.. asesino isch wo koan album fa brujeria, sondon
a oagnes projekt, wo is album "cristo satanico" hoasst.. odo? _________________ www.archetype.it
|
|
|
|
casseiopeia
|
Verfasst am: 24.05.2007, 16:44 Titel: |
|
|
na es gib schun an album a wos aso hoast fa brujeria. fa 2004 moane pin obbo et sicho.
sicho isch obbo dass se album nochn brujerismo ausakem isch _________________ Because you are . . . a puppet . . .
|
|
|
busbyboy
|
Verfasst am: 25.05.2007, 10:00 Titel: |
|
|
alle0901 hat folgendes geschrieben: | jo i man jo vulgar, far beyond und cowboys ajo und is geilste liod isch rise (vulgar), becomming (far), domination (cow) one la no schnell klor stell giwellt ;D |
Mei Reihenfolge schaugat a so aus:
1. Vulgar Display of fucking Power!!!!
2. Cowboys from hell
3. Far beyond driven
4. The great southern Trendkill
5. Reinventing the steel
donoch di oltn.
Di beschtn Songs sein:
1. Walk
2. Cowboys from hell
3. 5 minutes alone
4. Suicide Note pt. II
5. Fucking hostile
Di Vulgar isch (di oltn Metallica ausginumm) is geilschte Metalalbum. Aggressiv, dechto melodisch, roh und brutal. Und no nia ot a Cover bessa in Inholt fan Album widogebn. A Schlog in di Fresse! _________________
|
|
|
Gast
|
Verfasst am: 28.05.2007, 12:32 Titel: |
|
|
Wir sind Helden - Soundso
Madonna - American life
Coldplay - X&Y
!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
the59fifty
|
Verfasst am: 06.07.2007, 22:09 Titel: |
|
|
kreator hat folgendes geschrieben: | Des sein meine 3 Lieblingsalben (Nr. 1)
Pantera - Cowboys from Hell
Pantera - The great southern Trendkill
Pantera - Vulgar display of Power
Des sein meine 3 Lieblingsalben (Nr. 2)
Pantera - Reinventing the Steel
Pantera - Far beyound driven
Pantera - Power Metal
Des sein meine 3 Lieblingsalben (Nr. 3)
Pantera - Metal Magic
Pantera - Project in the Jungle
Pantera - I am the night
|
isch la bled das ins des olla nicht intresiert
|
|
|
busbyboy
|
Verfasst am: 09.07.2007, 09:37 Titel: |
|
|
chakuza hat folgendes geschrieben: | kreator hat folgendes geschrieben: | Des sein meine 3 Lieblingsalben (Nr. 1)
Pantera - Power Metal
Pantera - Metal Magic
Pantera - I am the night
|
isch la bled das ins des olla nicht intresiert |
Di vielleicht et. Obo mi interessiert des durchaus. _________________
|
|
|
frenna92
|
Verfasst am: 09.07.2007, 10:43 Titel: |
|
|
chakuza hat folgendes geschrieben: | kreator hat folgendes geschrieben: | Des sein meine 3 Lieblingsalben (Nr. 1)
Pantera - Power Metal
Pantera - Metal Magic
Pantera - I am the night
|
isch la bled das ins des olla nicht intresiert |
no bleda dassz di et scheist
belshirash
|
Verfasst am: 09.07.2007, 10:47 Titel: puuuh... |
|
|
also weili jo vour 20 johr nit af dr welt wor und deswegn ibr slayer nit urteiln konn, schreibi mol die bestn cd´s vo die letschtn 3 johr nieder!
2005: Hypocrisy - Virus
Dark Funeral - Attera Totus Sanctus
Naglfar - Pariah
2006: Old Man´s Child - Vermin
Vader- Impressions in Blood (göttlich!!!)
Belphegor - Pestapokalypse VI
Deicide - The Stench of Redemption
2007: Behemoth - The Apostasy
Naglfar - Harvest
und logisch olle erschienenen Dream Theater cd´s, die sellm sein uanfoch die götter... traurig, obr wohr! also i tat enk rotn sou schnell wia meglich ba Nuclear Blast vorbeizuschaugn und de cd´s zi kafn, sischt weartis enk fir ollm hossn! lol
ajo, fir de, des interessiert: die beste Live band isch definitiv Hypocrisy, obwohl Belphegor technisch an stuck besser sein, obr die atmosphäre isch ba Hypocrisy die beste! (Apokalypse PUR!!!) hehe...
|
|
|
260599
|
Verfasst am: 11.07.2007, 18:21 Titel: Re: puuuh... |
|
|
belshirash hat folgendes geschrieben: | also weili jo vour 20 johr nit af dr welt wor und deswegn ibr slayer nit urteiln konn, schreibi mol die bestn cd´s vo die letschtn 3 johr nieder!
Naglfar - Pariah
Naglfar - Harvest
und logisch olle erschienenen Dream Theater cd´s, die sellm sein uanfoch die götter... traurig, obr wohr! also i tat enk rotn sou schnell wia meglich ba Nuclear Blast vorbeizuschaugn und de cd´s zi kafn, sischt weartis enk fir ollm hossn! lol
ajo, fir de, des interessiert: die beste Live band isch definitiv Hypocrisy, obwohl Belphegor technisch an stuck besser sein, obr die atmosphäre isch ba Hypocrisy die beste! (Apokalypse PUR!!!) hehe... |
wenni net vor net oll zu longo zeit metallica in wien gsegn het, hatido do zuigstimp! wirklich saugeil. is beschte wor ibohaup afn up from the ground vor a 2-3 johr, 2h hypocrisy, olls aus!
a na, is beschte wor natürlich metallica.. i on musigmäßig olls gsegn in mein lebm
u i revidier meina aussogn fa fria amo in den thread. di beschtn albm ollo zeitn san di earschtn 4 metallica punkt aus.
so iz lossi enk wido, ginui werbung gimocht! _________________
|
|
|
busbyboy
|
Verfasst am: 12.07.2007, 08:19 Titel: Re: puuuh... |
|
|
260599 hat folgendes geschrieben: | belshirash hat folgendes geschrieben: | also weili jo vour 20 johr nit af dr welt wor und deswegn ibr slayer nit urteiln konn, schreibi mol die bestn cd´s vo die letschtn 3 johr nieder!
Naglfar - Pariah
Naglfar - Harvest
ajo, fir de, des interessiert: die beste Live band isch definitiv Hypocrisy, obwohl Belphegor technisch an stuck besser sein, obr die atmosphäre isch ba Hypocrisy die beste! (Apokalypse PUR!!!) hehe... |
wenni net vor net oll zu longo zeit metallica in wien gsegn het, hatido do zuigstimp! wirklich saugeil. is beschte wor ibohaup afn up from the ground vor a 2-3 johr, 2h hypocrisy, olls aus!
a na, is beschte wor natürlich metallica.. i on musigmäßig olls gsegn in mein lebm
u i revidier meina aussogn fa fria amo in den thread. di beschtn albm ollo zeitn san di earschtn 4 metallica punkt aus.
so iz lossi enk wido, ginui werbung gimocht! |
Ot di des sofl beeindruckt? Mi a!
DU hesch obo no in Freita drausnbleibn gimisst. Do hosch epas vosaump. Wie worsn ibahaup afn Rittn? _________________
|
|
|
|
|
Youonweb.it Foren-Übersicht
-> Film, Musik & Leseecke |
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde Gehe zu Seite Zurück 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Weiter
|
Seite 8 von 10 |
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|