|
|
Autor |
Nachricht |
jhwh
|
|
|
|
pp Administrator
|
Verfasst am: 22.02.2005, 15:18 Titel: |
|
|
Sorry, ähm... ;-)
Handelsoberschule Bruneck, 2c
www.2c-hob-br.school-award.it
N°18 _________________ Youonweb.it - Immer wissen, was abgeht!
Zuletzt bearbeitet von pp am 22.02.2005, 17:39, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
|
jhwh
|
|
|
luis
|
Verfasst am: 23.02.2005, 17:29 Titel: |
|
|
Also die Hoempage von 2C RGBK ist wohl nichts schlaues. Die von der 3C ist schon etwas besser, aber auch nicht der Hammer...
Bitte nicht übel nehmen, aber schaut wirklich nach vergeudeter Zeit aus.
Meine Favoriten: 2C HOB BK und 5 irgendetwas GOB BZ.
Die von Albert Einstein und Vinzentinum ist auch nicht schlecht... _________________ Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...
[blog] [hp]
|
|
|
enjoyit
|
Verfasst am: 23.02.2005, 18:36 Titel: |
|
|
2c hob bruneck hot eindeutig di beste site...!!!!
|
|
|
archetype
|
Verfasst am: 23.02.2005, 20:00 Titel: |
|
|
jo fix, komplimente an di 2c hop!
di se seite isch fa mio aus gsechn a di beschte! _________________ www.archetype.it
|
|
|
longjohn
|
Verfasst am: 23.02.2005, 20:58 Titel: |
|
|
Notürlich sans kane suppo seitn...
I glab a, dass ka 2.Klasse (auso maby fa a spezialisierta Schuile) a ohnung hot fan Webdesign geschweige denn fan HTML,CSS,FLASH, JAVA usw. programmiern....
@michael i wass schon a seite, wo ka professor mitkolfn hot, holt net ba irgndwos wos ausschloggebnd wor...
Ausodem sollatn de seitn eigntlich net di schuile beschreibn (notürlich awian a) se wor net do sinn.Und ginau se hobn di meistn glabe folsch gimocht...
Und de de se et hobn, sem isch di seite im ollgemeinen holt kake.... _________________ - Butter wird aus Kühen gemacht. Sonst heißt es Margarine. -
|
|
|
jhwh
|
Verfasst am: 23.02.2005, 23:04 Titel: |
|
|
i muss sogn mir hom olls selbo gimocht obwohl mo ka untostützung fa an lehra (außo std) und sobiso ka untostützung fa inson admin und se hot ols zimlich ewrschwert..... insra seite isch et so guit se gibi zui obo i bin stolz drau weil wenn man bedenkt dass niemand in insro klasse an plan kop hot wie des geat ischse bis zim schluss et so schlecht giwordn.... _________________
http://bananaphone.andi-h.de/bananaphone1.swf
http://www.youtube.com/watch?v=5l55ISu11C8
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 24.02.2005, 16:48 Titel: Mir get des gevote |
|
|
Mir get des gevote af di sockn, friahigstns womo in Wiedemair aushilfe kopp homm und er ins augfordot hot fir di 3C RG zi votn, weila umbeding London will. De san eh di extremschtn, homm jo sogor mit di Kettnsms unkepp wo stett dassman 20€ giwing konn wennman dei nummo als sms an di 34... wassgottwos schickt.
Di Seite isch scheisse, la in schuilplan konne fir meina Schuilmap in Unreal hernemm, wenne wido amo di lust dozui krig weitazimochn (isch gor awin a herausfordorung!!) _________________ patz0 bloggt
|
|
|
enjoyit
|
Verfasst am: 24.02.2005, 20:10 Titel: |
|
|
di meistn seitn san net schlecht gelungen... wos konnman do erwortn... sicho ka suppo programmierte seite wio yow...hel terfsch nio erwortn... i will la in respekt aussprechn weils decht a zeitaufwond isch...
hot es san a seitn drunto de ausgekikkt werdn sollatn: zb. 3c pädagogisches gymnasium bruneck...disel dorichtet jedo off in 2-3 stun... disel site isch a witz...
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|