|
|
Autor |
Nachricht |
pez
|
Verfasst am: 18.02.2005, 23:35 Titel: Eine kleine Wintermusik... |
|
|
i schaug do grod fan fenschto ausn, und stell fescht dassz ba ins lammano dreckig isch.
deswegn honne frogn gewellt welche musik es konsumiert, um heil ibon winto zi kem?!
|
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 19.02.2005, 01:26 Titel: |
|
|
zur zeit definitiv di sensn... vielleicht hot sell nix mitn dreckign wetto in innichn, sondon mitn M-ball morgn in monguelfo zi tien *vorvorfreudesabber*
und sischt seinmo di jets to brazil a wido awin mehr ans herz gewochsn, wie in leschto zeit. _________________
no!blog
|
|
|
hons
|
Verfasst am: 19.02.2005, 13:13 Titel: |
|
|
ma des isch soffl schwierig... amo de musik, wos olm hilft isch: the doors... uamo alabama song und mir gets widdo guit...
suscht isch natürlich nofx gonz gonz a guita medizin gegn deppressionen, eigntlich reel big fish a.
Weitere gute Antidepressiva:
-Hives
-Jimmy Hendrix
-Mando Diao
-Wizo
-Ärzte
-Beach Boys (do wertas lochn missn, obo "cottonfields" isch uanfoch a geils liedl )
-und natürlich net zi vogessn: Sex Pistols
obo de Liste kennatman jo no unendlich weita führn...
wos i net empfehln tat zi horchn:
- Pink Floyd (bsundos "Wish you were here" )
und wos i ibohaup net empfehln tat, zu jedo johreszeit und zu jedo stimmung, außo man will zornig wearn: -Nordwind, lanzer, Störkraft
|
|
|
Gast
|
Verfasst am: 19.02.2005, 22:01 Titel: |
|
|
also wos mir olm hilft,wenni meinoseits fan fensto ausn schaug und mir denk:WONN ISCH ENDLICH SUMMO???(odo wenignstns frühling?) noa leg i glei amol de musik au:
-Sense Of Akasha
-Weezer (Blue Album,Green Album,Pinkerton....) odo "Island in the Sun" wos hilft mehr??
-Jets to Brazil
-NOFX!!
-Kings Of Leon
-Sportfreunde Stiller gebn olm a Supo-sommalaune
-The Strokes
-The Hives
-The White Stripes
-Foo Fighters
-No Use For A Name
-John Frusciante
-Manu Chao
-The Rolling Stones
und no a poor einzlne liado,wos di laune echt steigon:
-Jimmy Eat World - Get It Faster
-Filter - Take a Picture(passt sogor zi yow *g*)
-The Hippos - Better Watch Your Back
-Less Than Jake - The Brightest Bulb Has Burned Out
-The Hives - Hate To Say I Told You So
-NOFX - Hot Dog In A Hallway
-Jet - Are You Gonna Be My Girl
-Beach Boys - In The Jungle The Mighty Jungle(des honi itz wido amol af an oltn cd gfun..genial!)
-Beatsteakes - Hello Joe
-Ärzte - Mach Die Augen Zu
-Weezer - Keep Fishin
-Israel Kamakawiwoole - Somewhere over the rainbow (yeah,ukulele!!)
-S.O.A.D.: Chop Suey
-S.O.A.D.: Lost in Hollywood
-S.O.A.D.: Aerials
-S.O.A.D.: Forest
-S.O.A.D.: Sugar
-S.O.A.D.: Psycho
reg enk et au,wenn enk de musik et taug odo enk et hilft, de isch perfekt af mi ogstimmt ;c)
Zuletzt bearbeitet von Gast am 01.07.2005, 10:48, insgesamt 4-mal bearbeitet
|
|
|
luis
|
Verfasst am: 21.02.2005, 19:38 Titel: |
|
|
Ähm...
Die meisten dieser Songs würden mich eher noch depressiver machen...
Aber das Problem gibts z.zT. in München nit... _________________ Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...
[blog] [hp]
|
|
|
ray
|
Verfasst am: 22.02.2005, 15:06 Titel: |
|
|
die musik, wos mi am beschtn aus der "weißn scheiße" ausareißt isch ziggy marley (la zi empfehlen). horche obo eha seltn, weil i sem zi viel afn summo giluscht.
wos i no viel vowend (horch), um in summo a wian nachna zi kem isch:
- the strokes
- ratm
- jets to brazil
- john frusciante
- jimi hendrix
- manu chao
is meischte fa dem, vosetzt mi zruck zi an bestimmten ereignis, wos sich in an summo zuigitrogn hot. wenn i noar solche musik los, kem sofort wiedo de gefühle in mir au, de i mi der musik erleb hon. (taugmo volle)
di bor hymn (pennywise) folt mo do no gonz speziell in _________________ Cogito ergo sum. - Non cogito ergo consum.
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|