|
|
Autor |
Nachricht |
mini
|
Verfasst am: 03.01.2005, 23:54 Titel: |
|
|
mici hat folgendes geschrieben: | @all de olle wochn so ca 50€ ausgebm, wenn es iz amol zomrechnt jeda woche 50€ is gonze johr sem kemp es af so ca 18.250€ ... |
Is Johr hot bis iatz olbn nou 52 Wochn, und et 365...
Obbo 2600€ Taschngeld is Johr kling a gonz OK!
Obbo egal!
Wenn di Brieftasche fa di Elton dick ginui isch...
|
|
|
|
jfaodsafjo
|
Verfasst am: 05.01.2005, 10:01 Titel: |
|
|
ups, i glab do honi gor awin folsch gerechnt
mathe isch a net meina stärke
obo egal, fa mio aus ischs decht awin viel, obo eigentlich ischs jo jedn seins wieviela ausgib... _________________ wer sich selbst kennt, kann sehr bald alle anderen menschen kennen lernen. es ist alles rückstrahlung
|
|
|
hagbard
|
Verfasst am: 05.01.2005, 10:20 Titel: |
|
|
@mini des isch do springende punkt, du hoschs erfosst
|
|
|
chrischa
|
Verfasst am: 05.01.2005, 10:27 Titel: |
|
|
und a wenn die briaftasche fa die Elton dick ginui isch,isch sel no long kuan grund in Kind is Geld in Orsch zi steckn!Irgendwie musche dein Kind woll a afs Lebm vorbereitn und ihm lern mitn Geld umzigian!I leb a la fa den Geld wosse in Summo vodiant hon und mitn sem musse auskemm....mir steckt niamand 2600€ zui(Studium isch wos ondos wohlgemerkt!!!!)
|
|
|
longjohn
|
Verfasst am: 05.01.2005, 19:32 Titel: |
|
|
Also i grig 10€ di Woche (ausgian inbegriffn) und find irgndwia, dass de, de um di !!!!50!!!!!€ di woche grign (tschuldigung) geldscheißa sein!!! (itz amo ogsechn wegn wohnung usw. la fis eigene interesse)
Fir mi hots sogor awian an reiz awian knopp ba kasse zi sein... Mir passts irgndwia bessa alswi 50€ in do geldtasche zi hobn.
Obo jojo, i denk aso, er so und sie widdo gonz ondorscht...
An ondora, de leicht ginui taschngeld grign: Mit 10€ di Woche leb man no recht guit... I holtamo.Hier und do werts klor widdoamo knopp, zin sem orbatit man jo ibon summo odo wennde es holt get.Probiert amo enk awian inzischränkn, wenns net geat, tät es mir lad...... _________________ - Butter wird aus Kühen gemacht. Sonst heißt es Margarine. -
|
|
|
esther
|
Verfasst am: 06.01.2005, 17:55 Titel: |
|
|
10 €... du bisch jo witzig! Brauchsche a Buskartl und weg isch is gonze Geld!
|
|
|
mini
|
Verfasst am: 06.01.2005, 18:18 Titel: |
|
|
@estha: I glab do longjohn krig 10€ zur freien "Verfügung" PLUS nou Geld fi Buskortn, Frisör (se brauchn Buibn et viel), zin Foll amol zi Mittoug Würstlstandl essn gien, usw...
ODDO longjohn??
Ba mir wors Taschngeld relativ proportional zi do Klasse in de i gong bin...
Zi lescht in do 5. Oboschuile honne glabe so um di 40.000-50.000 pro MUNAT krig. Geld fi Buskortn, zi Mittoug essn gien, Frisör und sella Sochn honne obbo nou amol extra krig. Fi ausgien und afn Kronplotz essn hots nix gebn (konnsch do woll an Bims mitnemm, hots olbn koasn... und i bin deswegn a et gstorbn!)
Wenne iatz hear dass do Leit 50€ di WOCHE krign, semm frog i mi schun: Wohin soll des firn??
|
|
|
peti
|
Verfasst am: 06.01.2005, 19:08 Titel: |
|
|
also iz willimi a amo zi der taschengeld-diskussion äußern.
50€ di woche isch jo lamma viel... logisch,wenn jemand a wohnung oddo epas in bruneck hot und fi essn und so a olbm geld brauch,sem vosteis obbo sischt net!
also i persönlich krig koan taschngeld, i krig holt oftamo aso eppas wenni wos brauch, obbo wenni ehrlich bin brauchi gonz und gor net viel... i hon ibon summo a dohoam in hotel giorbatn und iz in di weihnachtsferien a und hon koan geld krig, i hon holt dofir ondra sochn tien giterft, z.b. ibon summo englond fohrn... van sem her denki geatsmo schun guit. Und i persönlich krig sem lieba fi sella sochn is geld (oddo spor a selbo af se) aswi oanfoch 50€ jeda woche afn kopf zi haun... _________________ ''Ich habe Angst, dass wenn ich Luft hole, jemand anderes zu Wort kommen könnte...''
Ally McBeal
|
|
|
esther
|
Verfasst am: 06.01.2005, 21:36 Titel: |
|
|
mini hat folgendes geschrieben: | @estha: I glab do longjohn krig 10€ zur freien "Verfügung" PLUS nou Geld fi Buskortn, Frisör (se brauchn Buibn et viel), zin Foll amol zi Mittoug Würstlstandl essn gien, usw...
ODDO longjohn??
|
Oke sem ischs wos ondos!!
Also i krig fa meina Elton 100€ is Munata und sie sogn des wos i mo dospor solle mo afs Konto tian!! Wos i noa fa mir selbo brauch isch ihman gleich! Bols Geld gor isch ischs gor! Mehra krige net!
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 07.01.2005, 01:31 Titel: |
|
|
*g* la kurz zi der friseur gschichte...
wor seit *grübel-rechen* ca. 4,5 johr nimma ban friseur (ausgschrieben: vier einhalb jahre) und hon mo in da sem zeit glabi ziemlich viel geld gsport... was gor nimma, wosz kostit, zin friseur zi gien. fazit:
rasta sein ökonomisch sinnvoll _________________
no!blog
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|