|
|
Autor |
Nachricht |
oneeightseven
|
Verfasst am: 21.02.2010, 23:59 Titel: |
|
|
gabberfuzzi hat folgendes geschrieben: | und wenne wos sogsch krigsch gelb oddo roat fa de moderatoren -.- |
jo echt... -.-'
|
|
|
 |
siroliver

|
Verfasst am: 22.02.2010, 01:49 Titel: |
|
|
mir ischs a schun augfolln. i bin meistns eh lei wegn forum af yow gewesn - da semm nixma los isch bin i umso seltena do.
i glab es hot etamo jmd an thread zu der steuersündergschichte augetun, sell war jo eigentlich a a thema gewesn wos voschiedene meinungen gebn kennat, obbo jojo, mir sein holt inzwischn entwedo so ogstumpft dass ins selbo die sochn nimma bewegn oddo soffl von ins selbo übozeig, dassmo ins denkn es bring eh nix zu diskutiern, weilmo eh schun olls wissn  _________________ "Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com
|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 22.02.2010, 20:33 Titel: |
|
|
gabberfuzzi hat folgendes geschrieben: | und wenne wos sogsch krigsch gelb oddo roat fa de moderatoren -.- |
Ähhm jein, i wer sicho kan a gelba/roata gebm der sich holbwegs auffiehrt und sich a a pissl härta voholtit
obo wennman ban ausgian schon fa x Leit ungikeckst wert dass apoor in Forum eigntlich la Kacke schreibm und Spam dassz nimma schian isch, i de a poormo ermahn und sie obo olm no gleich weita tian isch noch mir a schlog af die fingo girechtfertigt um is Niveau a pissl zi hebm ^^ _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
duddi

|
Verfasst am: 23.02.2010, 14:17 Titel: |
|
|
an die mods ligs sicho ned, fa mir aus kennatnse sogor no härta gegn spam vorgehn weil se isch schon amol vor a poor monat ziemlich heavy giwessn... _________________ Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst
|
|
 |
chris90
|
Verfasst am: 25.02.2010, 22:36 Titel: |
|
|
jaggl hat folgendes geschrieben: |
joa la woss anfoch oft is problem isch wenn man a diskusion unfog sein seta "sturschedl" wos eartns fa do materie nicht foschtian und 2. la eion weil und he oft anfoch "di flomme in qualm dostikt" ,odo das olm la destrucktivis zoig in flieast wos nua in olle la af di **** geat  |
selcha leit gibs leido olbm, jo. obo a di sebm leit (odo sogor bsundors di sebm?) hobm sich jo in richtung facebook voobschiedet sogat i amol, also vielleicht war iz do sogor awin mea ruhe. obo af jedn foll muss i sogn, dass man do olbm recht guit diskutiern gikennt hot und durch diskussion a viel ibo themen dofrog hot, va de man dovor net viel giwisst hot. und se isch schun schode, dassis se nima gib.
wenn yow die leit schun nima als "web 2.0"-plattform onziochn konn, noa kinnats se jo wenigschtns als südtirola diskussionsforum tien, odo? weil recht viel alternativn hot man sebm jo a net...
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |