|
|
Wer hot s Beste YOW Profil? |
Archetype |
|
21% |
[ 40 ] |
Arribella |
|
10% |
[ 20 ] |
Micha1 |
|
11% |
[ 21 ] |
Barmausi |
|
19% |
[ 36 ] |
Thevaffancullos |
|
6% |
[ 12 ] |
Pp |
|
14% |
[ 27 ] |
Tyna |
|
6% |
[ 13 ] |
Saanny |
|
7% |
[ 15 ] |
X0nadja0x |
|
0% |
[ 1 ] |
O0sweeety0o |
|
2% |
[ 4 ] |
|
Stimmen insgesamt : 189 |
|
Autor |
Nachricht |
sweettears
|
Verfasst am: 03.09.2009, 14:11 Titel: |
|
|
micha1 hat folgendes geschrieben: | corsa hat folgendes geschrieben: | will KOAN nazi sein und isch KOAN nazi... |
Ah ete, du trottl ?!
Name: Führer
Und Landser horchn, und du willschmo dozehl, dass der koa nazi san will ... |
Und man konn sich a äußern ohne jemandn persönlich anzugreifen also erweitere deinen wortschatz und dein niveau _________________ Wer kämpft kann verlieren, wer nicht kämpft hat schon verloren!
|
|
|
|
sweettears
|
Verfasst am: 03.09.2009, 15:35 Titel: |
|
|
micha1 hat folgendes geschrieben: | sweettears hat folgendes geschrieben: | micha1 hat folgendes geschrieben: | corsa hat folgendes geschrieben: | will KOAN nazi sein und isch KOAN nazi... |
Ah ete, du trottl ?!
Name: Führer
Und Landser horchn, und du willschmo dozehl, dass der koa nazi san will ... |
Und man konn sich a äußern ohne jemandn persönlich anzugreifen also erweitere deinen wortschatz und dein niveau |
Sog jmd der "Nicht neidisch sein bitch ich weiß ich bin geil xD" als lebnsmotto drinstion hot ... |
I sprich do niemandn persönlich un und du wasch la net wose mit den moan also obo i hon sicholich net jemandn mit trottl ungired und sel jemandn bestimmtn somit kemo neamo af des dofor zrug zuerst denken dann schreiben . Und noa redn mir do net ibo di profile weil se konn dir sowiso egal sein wos i sebm drine hon weil i kritisier deinigs a net i red lediglich fa dem wie du di do gegnübo in corsa voholtn hosch weil i denk man muss oan net glei mit tepp unredn weil er hot nix letzis gsog. _________________ Wer kämpft kann verlieren, wer nicht kämpft hat schon verloren!
Zuletzt bearbeitet von sweettears am 03.09.2009, 15:48, insgesamt 2-mal bearbeitet
|
|
|
sweettears
|
Verfasst am: 03.09.2009, 15:38 Titel: |
|
|
micha1 hat folgendes geschrieben: | sweettears hat folgendes geschrieben: | @micha1 awi wenn oan net aufollat dass des la a voorschprofil isch zuerst denken dann schreiben |
Se bin i schun mitkemm obo wenn oando sea scheisse ins profil schreib, ischa et gonz saubo, mir ischs um se gong, wenne se gicheckt hosch .... nana, egal, will dein hiern net aso unstreng^^ |
sigsch und natürlich musche wido persönlich ungreifn indeme oan als bled dorstellsch naja . Ach und natürlich hosche net gilesn wisoa des ininschreib? Weila ole doofn aussogn fa ole profile in oan zomefosst also ich ändere meine meinung erst lesen dann denken dann schreiben _________________ Wer kämpft kann verlieren, wer nicht kämpft hat schon verloren!
|
|
|
darkrage
|
Verfasst am: 05.09.2009, 10:34 Titel: |
|
|
Nö a holba Stunde na isch gou! _________________ My Homepage!
|
|
|
sweettears
|
Verfasst am: 05.09.2009, 14:24 Titel: |
|
|
micha1 hat folgendes geschrieben: | sweettears hat folgendes geschrieben: | Und noa redn mir do net ibo di profile weil se konn dir sowiso egal sein wos i sebm drine hon weil i kritisier deinigs a net i red lediglich fa dem wie du di do gegnübo in corsa voholtn hosch weil i denk man muss oan net glei mit tepp unredn weil er hot nix letzis gsog. |
Na sry i woas jo et op du schun aso dumm af die welt kemm bisch, egal^^
Und @corsa: hon nimamo giwisst, dassi des zi dir gschriebm hon , sry
ok, mochmos aso, itz giltits fi die sweettears
Ajo und wenn irgndjemand dou af YOW irgndepas rechtsradikalis in profil stion hot, gegn se weri olm vorgion, weil i oanfoch olm an brutaln hoss af dei, dei ibo 60 johr hinte san ...
schau sweettears, du redsch oanfoch fa epans, wouedi et auskennsch ...
Wir sind alle Ausländer - fast überall
Nazis sind alle Arschlöcher - Überall! |
Naja itz tu la awi wenn i volle fir rechtsradikala war ach naja gscheida isch lama lochn und jo konsch weitaprovoziern wie wilsch mi a tepp hoasn, i wer di dechto nix hoasn weil awin a niveau hotman hot und awin a guita kindostube _________________ Wer kämpft kann verlieren, wer nicht kämpft hat schon verloren!
|
|
|
xanta
|
Verfasst am: 05.09.2009, 14:28 Titel: |
|
|
sweettears hat folgendes geschrieben: | micha1 hat folgendes geschrieben: | sweettears hat folgendes geschrieben: | Und noa redn mir do net ibo di profile weil se konn dir sowiso egal sein wos i sebm drine hon weil i kritisier deinigs a net i red lediglich fa dem wie du di do gegnübo in corsa voholtn hosch weil i denk man muss oan net glei mit tepp unredn weil er hot nix letzis gsog. |
Na sry i woas jo et op du schun aso dumm af die welt kemm bisch, egal^^
Und @corsa: hon nimamo giwisst, dassi des zi dir gschriebm hon , sry
ok, mochmos aso, itz giltits fi die sweettears
Ajo und wenn irgndjemand dou af YOW irgndepas rechtsradikalis in profil stion hot, gegn se weri olm vorgion, weil i oanfoch olm an brutaln hoss af dei, dei ibo 60 johr hinte san ...
schau sweettears, du redsch oanfoch fa epans, wouedi et auskennsch ...
Wir sind alle Ausländer - fast überall
Nazis sind alle Arschlöcher - Überall! |
Naja itz tu la awi wenn i volle fir rechtsradikala war ach naja gscheida isch lama lochn und jo konsch weitaprovoziern wie wilsch mi a tepp hoasn, i wer di dechto nix hoasn weil awin a niveau hotman hot und awin a guita kindostube |
des kents es a gerne per pm ausmochn danke... _________________
|
|
|
sweettears
|
Verfasst am: 05.09.2009, 14:31 Titel: |
|
|
@xanta ne ne für mich hot sichs erledigt _________________ Wer kämpft kann verlieren, wer nicht kämpft hat schon verloren!
|
|
|
darkrage
|
Verfasst am: 05.09.2009, 22:16 Titel: |
|
|
And the winner is.... ARCHETYPE aka DaNi
Congratulations!
Dein Pokal...
Danke firs mithelfn und der Threat konn gschlossn werdn! _________________ My Homepage!
|
|
|
oneeightseven
|
Verfasst am: 06.09.2009, 03:02 Titel: |
|
|
der pokal isch geil
|
|
|
corsa
|
Verfasst am: 06.09.2009, 08:46 Titel: |
|
|
@sweettears...se isch mo wo mehr wurst, oba mi tepp odo trottl hoast, odo sist no epas...brauchsch mi et long voteidign, i glab dir gets letza wi mir^^
@micha...i woas wi du schreibsch, deswegn ibohere oanfoch selcha sochn, passt schun. I konn dein hoss gegnübo selcha sochn vostian... _________________ Sprächen die Menschen nur von Dingen, von denen sie etwas verstehen, die Stille wäre unerträglich.
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|