|
Autor |
Nachricht |
ruffy
|
Verfasst am: 23.07.2009, 11:06 Titel: |
|
|
stief689 hat folgendes geschrieben: | ruffy hat folgendes geschrieben: | pro programm(seis a spiel, grafik/video software odo sust ols) konnsch decht la mx 2gb RAM benutzn. |
Do konido et gonz zustimm... Vista anae brauch schun la amol zi lafn knop 1gb Ram, zusätzlich no wene a noias spiel lafn hosch 1gb, wens nua no bled get und du ahaufe programme gion hsoch in hintogrund und zusätzlich a Grafikkorte hsoch wos ahaufe Shared Speicho hot(wos jo fan Ram-speicho herginum wert) konsche schun af 3-3,5Gb Ram augnkem...
Obo ibo di 3,5Gb Ram ischs momentan scheints nonet möglich zi kem, bzw. se gibs no kana Programme wos se braucht... |
lies bessa wose gschriebn hon. 1 (in worte eins) programm konn max. 2gb fi sich reserviern. _________________ Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.
|
|
|
|
xanta
|
Verfasst am: 23.07.2009, 11:12 Titel: |
|
|
ruffy hat folgendes geschrieben: | stief689 hat folgendes geschrieben: | ruffy hat folgendes geschrieben: | pro programm(seis a spiel, grafik/video software odo sust ols) konnsch decht la mx 2gb RAM benutzn. |
Do konido et gonz zustimm... Vista anae brauch schun la amol zi lafn knop 1gb Ram, zusätzlich no wene a noias spiel lafn hosch 1gb, wens nua no bled get und du ahaufe programme gion hsoch in hintogrund und zusätzlich a Grafikkorte hsoch wos ahaufe Shared Speicho hot(wos jo fan Ram-speicho herginum wert) konsche schun af 3-3,5Gb Ram augnkem...
Obo ibo di 3,5Gb Ram ischs momentan scheints nonet möglich zi kem, bzw. se gibs no kana Programme wos se braucht... |
lies bessa wose gschriebn hon. 1 (in worte eins) programm konn max. 2gb fi sich reserviern. |
wohl gibs leider schun;) _________________
|
|
|
smc
|
Verfasst am: 23.07.2009, 14:49 Titel: |
|
|
A 64-Bit System sollat woll ols kenn? Nochdem i 64 Bit getrunkn hon, mahne a i konn ols
P.S. Sry fiarn Spam, obo der Spruch passt grot inna ^^
|
|
|
oneeightseven
|
Verfasst am: 23.07.2009, 14:54 Titel: |
|
|
ma dio don hetimo net soviel ram einegeton -.-
|
|
|
ruffy
|
Verfasst am: 23.07.2009, 17:51 Titel: |
|
|
manu hat folgendes geschrieben: | ma dio don hetimo net soviel ram einegeton -.- |
obo weil is betriebssystem und ondre sochn a no orbatspeicho brauchn, sein 4gb schu sinnvoll.
es gib a progs, wie z.b. 3d animatorn, wos durchs emuliern fa an 2. programm mehr orbatspeicho als 2gb zuigiwiesn kriegn.(ums iz extrem zi voanfochn)
do springende punkt ischfolgendo
http://de.wikipedia.org/wiki/4-GB-Grenze hat folgendes geschrieben: |
. Viele Prozessoren(..) verfügen aber nicht über die notwendigen 64 Adressleitungen, um so viel Arbeitsspeicher anzusprechen. Der physische Adressraum ist also auch hier wesentlich kleiner.
|
http://de.wikipedia.org/wiki/32-Bit-Architektur
http://de.wikipedia.org/wiki/64-Bit-Architektur _________________ Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.
|
|
|
oneeightseven
|
Verfasst am: 23.07.2009, 18:14 Titel: |
|
|
fa meindo cpu tati schun erwortn dasze >4gb nimmt
i kenmi do mit pc's net so aus...
|
|
|
xanta
|
Verfasst am: 23.07.2009, 18:39 Titel: |
|
|
manu hat folgendes geschrieben: | fa meindo cpu tati schun erwortn dasze >4gb nimmt
i kenmi do mit pc's net so aus... |
na na mir gian jo a net fachinformatik^^ _________________
|
|
|
oneeightseven
|
Verfasst am: 23.07.2009, 18:40 Titel: |
|
|
xanta hat folgendes geschrieben: | manu hat folgendes geschrieben: | fa meindo cpu tati schun erwortn dasze >4gb nimmt
na na mir gian jo a net fachinformatik^^ |
ma du vosausch mir in gonzn spaß
|
|
|
xanta
|
Verfasst am: 23.07.2009, 19:53 Titel: |
|
|
manu hat folgendes geschrieben: | xanta hat folgendes geschrieben: | manu hat folgendes geschrieben: | fa meindo cpu tati schun erwortn dasze >4gb nimmt
na na mir gian jo a net fachinformatik^^ |
ma du vosausch mir in gonzn spaß |
D.A.U.^^ hahaxD _________________
|
|
|
oneeightseven
|
Verfasst am: 24.10.2009, 14:55 Titel: |
|
|
wen i ba vm-ware in virteln pc 5gb ram zutoal don honi im taskmaneger a mehr wia 4 gb ausglostn 8gb ftw
|
|
|
|