|
|
Autor |
Nachricht |
thedollar
|
Verfasst am: 13.11.2009, 09:22 Titel: |
|
|
cod mw2.....
$
|
|
|
|
xanta
|
Verfasst am: 13.11.2009, 10:53 Titel: |
|
|
jop jetz grod sicherlich cod6;) _________________
|
|
|
ffutsi
|
Verfasst am: 13.11.2009, 14:47 Titel: |
|
|
I find das call of duty 6 et in titl best game vodient. Des Spiel isch reine Geldmocherei, es isch viel zi teure, multiplayer konsch vogessn, und 6 stundn singleplayer kampagne isch happig, und fir mi schaug a guits Spiel ondos aus wi durchaus leit nidozischiesn (unter anderem zivilistn) _________________
|
|
|
mark
|
Verfasst am: 13.11.2009, 18:03 Titel: |
|
|
Froge an de wostz gspielt hom: Wos sogas zin Flughofnlevl, do wo man den terroronschlog mocht und a af Zivilistn schioßn muss? _________________
|
|
|
xanta
|
Verfasst am: 13.11.2009, 21:02 Titel: |
|
|
mark hat folgendes geschrieben: | Froge an de wostz gspielt hom: Wos sogas zin Flughofnlevl, do wo man den terroronschlog mocht und a af Zivilistn schioßn muss? |
also dr multiplayer isch geil^^ find i
und OLLE plerrn si wegn de scheiß zivilistn umr... HALLO?? epes amol fa GTA kert??
zem hert man nia oan umrplern das es pervers oder kronk isch oanfoch mol so af a gehsteig zu fohrn und tausende fa zivilistn nieder zu brettln... na sel isch jo lustig^^
wegn sem i moch mir do nix draus... isch sowieso lai a spiel.. lai i find in kinderhände kerts holt net.. so wia gta a net in di händ fa kindern kert _________________
|
|
|
amme9
|
|
|
oneeightseven
|
Verfasst am: 13.11.2009, 22:39 Titel: |
|
|
xanta hat folgendes geschrieben: | mark hat folgendes geschrieben: | Froge an de wostz gspielt hom: Wos sogas zin Flughofnlevl, do wo man den terroronschlog mocht und a af Zivilistn schioßn muss? |
also dr multiplayer isch geil^^ find i
und OLLE plerrn si wegn de scheiß zivilistn umr... HALLO?? epes amol fa GTA kert??
zem hert man nia oan umrplern das es pervers oder kronk isch oanfoch mol so af a gehsteig zu fohrn und tausende fa zivilistn nieder zu brettln... na sel isch jo lustig^^
wegn sem i moch mir do nix draus... isch sowieso lai a spiel.. lai i find in kinderhände kerts holt net.. so wia gta a net in di händ fa kindern kert |
gta isch geil! meine lieblingsbescvhäftigung isch sem zivilistn auschlitzn... und jo i plan an amok lauf.. und jo i bin suizidgefährdet.. blert weita... wegn asoan shit handy sterbm a zivilistn.. und se real netlai virtuell.... -.-
Zuletzt bearbeitet von oneeightseven am 13.11.2009, 22:41, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
|
chris99
|
Verfasst am: 13.11.2009, 22:41 Titel: |
|
|
mark hat folgendes geschrieben: | Froge an de wostz gspielt hom: Wos sogas zin Flughofnlevl, do wo man den terroronschlog mocht und a af Zivilistn schioßn muss? |
Muss et sein... hot a et recht sinn, obo mocht decht irgndwie bock^^ _________________ I don´t camp, i tactically wait
|
|
|
jose
|
Verfasst am: 14.11.2009, 10:58 Titel: |
|
|
i glab de froge betont eha is MUSS... in gta usw tutmans jo freiwillig...
@ manu, wieso glei so agressiv? _________________ JA!
Ich spiele Killerspiele!
(Nein ich plane keinen Amoklauf...)
|
|
|
oneeightseven
|
Verfasst am: 14.11.2009, 13:38 Titel: |
|
|
jose hat folgendes geschrieben: |
@ manu, wieso glei so agressiv? |
weile so ibozeug bin, dasee so und ondort a gelbe/ roate krieg..
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|