Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Jörg Haider bei Autounfall getötet
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Weiter

Autor Nachricht
siroliver

BeitragVerfasst am: 13.10.2008, 10:18    Titel:

Des isch lamma zach. Seine Politik wor zwor schun awian fragwürdig, ubbo wennmo ehrlich sein wor er oando va die fähigstn österreichischn Politika. Ihm ischs net lei um die eigene Macht, sondon um die Soche gongen, sell isch des, wos ihn meines Erochtns van Strache untoschiedn hot.

I finds lamano schode und des hot mi extrem getroffn, weil er mir als Person extrem sympathisch wor, a wenn seine Onsichtn teilweise net mit meinige übereinstimmen.

lukfis1

BeitragVerfasst am: 13.10.2008, 10:27    Titel:

i tats genau so formulieren:

Zitat:
[...]Für die Familie und Angehörige tut es mir leid - Aber Haiders Ansichten und Forderungen haben (und hätten in Zukunft wahrscheinlich noch viel mehr, den Wahlergebnissen sei dank) auch Trauer über viele Familien gebracht, die Aufgrund ihres Migrationshintergrundes weniger Wert waren als andere[...]
by anderes Forum

Pfeil Also: fir di familie tuets mir load - fir di Politik net
-

arno

BeitragVerfasst am: 13.10.2008, 10:54    Titel:

ruffy hat folgendes geschrieben:
luu hat folgendes geschrieben:
overflow hat folgendes geschrieben:

PS.
Wennimo aso die Fotos onschaug glab i foscht et, dass dea la 70 gfohrn isch. Geschockt Soviel zum Thema groaßa Autos rettn Lebm ^^ Wio do in Forum olm gearn behauptn werd, wenns um einschränkungen für Fahranfänger geat.

Die Polizei hot jo ermittlt, dassa um die 140 km/h gfohrn isch, in a 70a Zone ...

Wenn Leit so voontwortungslos fohrn, schwindet mein Mitleid olbm!

laut ORF worns 142km/h bola ins schleidon girotn ish. um di 20m weita wos auto stien bliebn ish, war a 50a zone kem.

ma bo, politika sein hot a koa heiliga. und jedo fohrt amo zi schnell.

und a auto hon i a schun total zostört. und i muss sogn wenn i sebn an 600 und co. kop het war i wo nima do.
nebnbei bin i a mit a 130/140 in unfoll ine gfohrn, mein auto hot sich hot et iboschlogn. und ba oan geatz hot guit aus, ban ondon et. i hon et amo an gscheidn krotza an mir kop.

obo des woas wo jedo selbo wenn er ziviel afs gas druckt woss a do reskiert.
also in entefekt muss i sogn tut mir do niemand load. jedn isch is lebn sein, lei man sot hot schun drau ochtn, dass ba sea aktionen koana ondra zischodn kemm.

Zuletzt bearbeitet von arno am 13.10.2008, 13:37, insgesamt einmal bearbeitet

newworlddisorder

BeitragVerfasst am: 13.10.2008, 11:09    Titel:

lukfis1 hat folgendes geschrieben:

Pfeil Also: fir di familie tuets mir load - fir di Politik net

konne af jedn foll zuistimm. tutmo a load fi die familie, obo do haider het mit seino ort fa politik no viel unheil unrichtn gikennt in Europa! A wennasich in die leschtn johr in leicht gibessot hot

halo2

BeitragVerfasst am: 13.10.2008, 11:26    Titel:

newworlddisorder hat folgendes geschrieben:

konne af jedn foll zuistimm. tutmo a load fi die familie, obo do haider het mit seino ort fa politik no viel unheil unrichtn gikennt in Europa! ...

woher willsch du se wissn?!

ruffy

BeitragVerfasst am: 15.10.2008, 14:01    Titel:

laut ö3 hot do haider 1.8 promille intus kop....

dermike

BeitragVerfasst am: 15.10.2008, 14:09    Titel:

ruffy hat folgendes geschrieben:
laut ö3 hot do haider 1.8 promille intus kop....

http://www.news.at/articles/0842/13/222409/joerg-haider-unfall-petzner-news-exklusivmeldung

Gast

BeitragVerfasst am: 15.10.2008, 15:22    Titel:

h i a grod af Ö3 ghert...

i find des a schweinerei, als ob di familie und freinde net schun ginui zi leidn hobn...

Dei solln des für sich gholtn u jo... des derf oanfoch net sein, so kurz nochn toat, weil aso werds wie ba ins, a ALK-HETZE werdn...

Naja, i hätts zruggholtn, bis di Trauerfeier usw umma warn

belshirash

BeitragVerfasst am: 15.10.2008, 16:49    Titel:

helli hat folgendes geschrieben:
Schun richtig dassns OLLA wissn dassa betrunkn gfohrn isch, et la do private Kreis! Schließlich und endlich kemm Gsetze wosn is Lenkn und Alkoholeinfluss und Geschwindigkeitsbegrenzungen beeiholtn fa selcha Herrschoftn... Noa finds i richtig dassns a olla wissn dassn de nix bessa sein wia a 'normalo' Mensch. Passiert des inso an steats a groaß in do Zeitung usw, wieso ba den noa et...

wenn a unfoll isch und dr typ, der bsoffndr gfohrn isch und in unfoll vrursocht hot, hien isch, schreibmses normalerweise nit in dr zeitung.

praktisch, wenn uandr bsoffndr in an haufn leit eini fohrt, wearts vröffntlicht, nimmp lei er schodn (tödlichn), noar nit.
i persönlich hett mit der info auf jedn foll nou giwortn odr sie gor nit earst vröffntlicht. hettnse des beispielsweise negste woche earst gsog, wars sicher nit in a alk-hetzkampagnie ausgiortet (wias do ghoassn wortn isch)

belshirash

BeitragVerfasst am: 15.10.2008, 17:32    Titel:

haatscha hat folgendes geschrieben:
belshirash hat folgendes geschrieben:
helli hat folgendes geschrieben:
Schun richtig dassns OLLA wissn dassa betrunkn gfohrn isch, et la do private Kreis! Schließlich und endlich kemm Gsetze wosn is Lenkn und Alkoholeinfluss und Geschwindigkeitsbegrenzungen beeiholtn fa selcha Herrschoftn... Noa finds i richtig dassns a olla wissn dassn de nix bessa sein wia a 'normalo' Mensch. Passiert des inso an steats a groaß in do Zeitung usw, wieso ba den noa et...

wenn a unfoll isch und dr typ, der bsoffndr gfohrn isch und in unfoll vrursocht hot, hien isch, schreibmses normalerweise nit in dr zeitung.

sell stimmp et... wenn irgndwo a tödlicho unfoll passiert kimmpa a in di zeitung - egal ob bsoffn odo et...

jo, dass dr unfoll wor und dasser gstorbm schreibmse schun, obr nit dasser bsoffn wor. Mit den Augen rollen

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> News Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Weiter
Seite 3 von 8

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.