|
|
Autor |
Nachricht |
hons
|
Verfasst am: 07.10.2004, 12:57 Titel: REALity |
|
|
Also morgn gets widdo los!
morgn startmo mit insro Schülerzeitung (Realgymnasium Bruneck) widdo für des Schuiljohr. Obo natürlich kenn net la Schüler fan Real epas schreibm, sondon a des olla....
wenn jemand fa enk luscht hot an Artikl, egal ibo wos, zi schreibm nua solla se bitte tien. I lesmon nua durch und zi 98% kimpa nua a innin, solonga net a kompletto schmorrn isch, odo ibohaupo et in inso Meinungsbild passt.
Wennas insra Zeitung fan lschtn johr no kennt, nua soggmo bitte, wosmo vobesson kennatn, weil i will in Stefan ibotreffn !
|
|
|
|
pp Administrator
|
Verfasst am: 07.10.2004, 15:17 Titel: |
|
|
Wie lang sollte der Artikel sein? Was haltest du von einem YouOnWeb-
Bericht? _________________ Youonweb.it - Immer wissen, was abgeht!
|
|
|
hons
|
Verfasst am: 07.10.2004, 16:38 Titel: |
|
|
jo schreib la amo epas kurzis... la wuasi et obi se innin tien konn, weil mir eigntlich kuan werbung mochn...
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 10.11.2004, 12:51 Titel: |
|
|
hon mein artikl schun ogschickt und bin gsponnt, ob di hoirign ausgobn unto di schirmherrschoft fan hons in vohältnis bessa werdn, wie dei fan leschtn johr, wo i is kommando kop hon...
durch insra guita zusommenorbat in leschtn johr hot REALity hoir viel mehr untostützung fan gesomtn schuilpersonal (direkta, lehra, kopier-sieglinde, saftlmonn etc...) krig, wie i gheart hon, deswegn bini schun wirklich gsponnt af dei erschte ausgobe.
@hons wende gettas en in druck? weil i nemmat gearn 1-2 ausgobn mit ausa, wenni des we ham fohr... _________________
no!blog
|
|
|
doc
|
Verfasst am: 10.11.2004, 22:25 Titel: |
|
|
@stefan i erlaubmo fin hons zi ontwortn... mir wern wohrscheinlich bis in dezembo innekem mitn druck... mir wern höchstwohrscheinlich an NOIDN laptop kriogn und die gonze gschichte mitn indesign mochn...
cya _________________ (in Arbeit)
|
|
|
luis
|
Verfasst am: 10.11.2004, 23:11 Titel: Artikel |
|
|
Also es liegen noch zwei Artikel hier, ähm und eben noch nicht bei euch! 1 Artikel über YOW und einer über die Studienstadt München. Werde Sie euch aber im Laufe der nächsten Woche zukommenlassen...
Mfg.
Luis. _________________ Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...
[blog] [hp]
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|