|
|
Autor |
Nachricht |
crazyjonny
|
Verfasst am: 27.09.2008, 22:11 Titel: Unglaublichis sänger talent |
|
|
Hallo,
es kennt den Typo vielleicht va do Werbung, obo i hon erst grod dofrog dass des Video koan Fake va die Werbungs Produzentn isch, des isch va mir aus xegn is greasachte Talent wos in de Castingshows de mir bekonnt san je augetretn isch. Und na i bin koan Oper Fan obo des Video isch oanfoch lamme Geil.
http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA
|
|
|
 |
andy

|
Verfasst am: 27.09.2008, 22:21 Titel: |
|
|
Stimp, der isch gewaltig. Zerst lochnsin fellig aus und donoch stet in olla lamma is Wosso in die Augn...Hotasnan gizoag^^
Na der isch wirklich amo a richtigis TALENT.... _________________ Eventuell gefundene Rechtschreibfehler dürfen behalten werden!
|
|
 |
freakz

|
Verfasst am: 28.09.2008, 11:17 Titel: |
|
|
Jau kennsch schon, obwohl i normalaweise et af so Ort fa Musik stei, krig i ba den "Liod" decht olbm wido a Gänsehaut ( = ...
Hot a amol a recht interessanta Reportage gebm, la ibo ihn, und sei Stimme .. _________________ "Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.
|
|
 |
stardrive
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 28.09.2008, 14:33 Titel: |
|
|
leno hat folgendes geschrieben: | u schian, dass ba so a casting-show a mol jmd giwung hot, wos vl et soffl in di schönheitsideale entspricht, sondon wos wirklich wos drauf hot. |
Se isch meino Meinung noch a is guite dron.. Wor fasziniert bolle den is 1mo keart hon, gewaltig!
|
|
 |
fuckmituestrichlan
|
|
 |
Gast
|
Verfasst am: 29.10.2008, 12:34 Titel: |
|
|
gewaltig =)
isch g witzig wie olla net af so wos gfosst sein =)
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |