Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Landtagswahlen 2008
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24  Weiter

Welche Partei würdest du wählen
SVP
15%
 15%  [ 24 ]
Grüne
11%
 11%  [ 17 ]
Union für Südtirol
4%
 4%  [ 7 ]
PdL - Popolo della Libertá
3%
 3%  [ 5 ]
Die Freiheitlichen
28%
 28%  [ 44 ]
PD Demokratische Partei
5%
 5%  [ 9 ]
Südtiroler Freiheit
22%
 22%  [ 34 ]
Andere
9%
 9%  [ 14 ]
Stimmen insgesamt : 154

Autor Nachricht
littlegirly

BeitragVerfasst am: 23.09.2008, 14:25    Titel:

1. Es isch sicho nix schlimmis, wenn man amo jemand ondos wählt und meiner meinung noch sollat man niemandn vourteil, der amo et di SVP wählt, wennman olbm no an dosem Partei (de mittloweile wirklich ondorsta isch wi fria) festholtit! i moan, JEDO terf sein Meinung und Wünsche hom und sich a dofier insetzn terfn! MEINUNGSFREIHEIT hoast des!!!!

2. I wähl sicho a net di SVP, weili gsegn hon, wi de ihra orbat mochn! --> übonem Punkte va ondra Parteien, weilse segn, dassz mit ihra nima so guit geht; noa preisnse de un, wern giwehlt und vofolgn noa decht wido wos gonz ondos! va de Punkte wosman gern durchgsetzt segn tat, isch NIX MA zi segn und zi hearn!

3. Jeda Parteien hot ihra ideen und 100 %ig konn man sich a net mit jeda identifiziern! z.b. Freiheitlicha hom viel Punkte, de mir persönlich viel sogn! obo Südtirol va Italien weg tati a net! sem hättmo jo koan autonomie ma! obo a partei, de dir hundort pro olls recht mochn konn, gibs (meiner meinung noch) entwedo nie odo kaum!

4. Bezüglich Auslända denki mo, dass mir Einheimischa schun wirklich awin zruggstellt wordn sein! disem kem inna noch südtirol, weilse ginau wissn, dassze ba ins Sozialwohnungen, -Leistungen und ondos krign! schien und guit! obo irgndwonn soll a amo schluss sein! weil wos isch noa, wenn meara auslända ba ins do sein, als "ursprünglicha" Südtiroler. So wis z.b. in Deutschlond isch! Odo nennmos Türknlond? odo Polnlond? Odo frisch "AUSLOND"??

5. Ausodem wirft die SVP Steuern für sochn ausn, des et wirklich braucht! steuern steign und steign! Preise steign und steign! Löhne steign NET!!!!!!!!! Also... i will a partei, de wos ins a amo frog, wela bautn wir well! I war hot für di direkte demokratie! und bis itz isch se olls no net amo ungfong wordn onzistrebm!!

vielleicht ischs zeit für an Wechsl! und wer weiß... vielleicht isch a ondra partei bessa fürs lond!!

Gast

BeitragVerfasst am: 23.09.2008, 15:22    Titel:

littlegirl hat folgendes geschrieben:
vielleicht ischs zeit für an Wechsl! und wer weiß... vielleicht isch a ondra partei bessa fürs lond!!

Heint wie heint isch sel di oanzige Lösung u wie schun a poor mol in den Threath gsog und untostrichn, mir sein is meistbesteuerte Lond Italiens!!!

Also vor 2 Wochn in Verona Zentrum(!!!) gitankt (DIESEL) mit 1,37 und do in Tog drau no mit 1,47...
Itz h mir do a 1,37...-1,38... und untn ischa ca. 1,30!!!
Do sig man di Mehrbesteuerung van Lond, olm la Maximalsätze! untn schaugnse mind. a bissl af di Bürger, sem werd man net oanfoch la giwählt weil man olm jemand ondos di Schuld gebn konn...

Und des isch di SVP, niemand ondos hot in Südtirol di Mocht doron wos zi ändon wenn'se net gstürzt werdn, weil offnsichtlich tut jo sischt koando epas!!!

P.S.: wennas enk no erinnon kennt, es hot a geila Votuschungsaktion gebn do ba ins, wos jedo mitkrig hot:

!NUR SÜDTIROL isch do gimoant!

- Teuerung va di Lebnsmittl usw durch'n EURO ob in 1. Tog seit Einführung
- Leute beschweren sich
- Durni/SVP/Lond behauptn des isch la Einbildung weil man's no net giwehnt isch
- Umfragen und Kontrollen (ongeblich!?!) durch in Konsumentnschutz (do reinste Witzvorein)
- Teureung wurde als inexistent abgestempelt, wg. net giwehnt und da die Transporte ja billiger geworden sind! <- so di EU-Experten, Lond usw. (pfui)
- es vogiehn gonza 4 Johr bis is erste Mol a Behörde wos sog...
- und wer wor's??? do DURNI!!!
- itz behauptit er schun seit olm dogegn zi kämpfn und dass des wos di Leit sogn wohr isch u wor!!!

FAKT: 1 lito Milch wor
am 31.12: 1.250 Lire
am 01.01: 1,06 Euro (= 2.053 Lire)
konn i mit Kassazettl beleign! Weil dei 2 hon i augholtn...

- noa werd di kampagne va do DeSpar untostützt wo steht: WIR HALTEN DIE PREISE BIS ENDE 200x - sel konn i a, wenn i 2 Johr dovor di Preise fost vodoppl, jährlich Teuerungen auchnschmeiss u noa aso Kundn onlockn geh...

I glab des isch Beispiel ginui u des konn sich jedo selbo beweisn, Mami u Papi frogn...

newworlddisorder

BeitragVerfasst am: 23.09.2008, 16:49    Titel:

dasnichts hat folgendes geschrieben:

mir sein is meistbesteuerte Lond Italiens!!!

Faktn1:

mir krign fa olla provinzn italiens am meischtn steuogeldo zrug wie olla ondon provinzn. also mehr als mir selbo an stoion ogn rom zohl.

Faktn2:

weilmo jo a autonoma provinz sein, funktioniert do "stoioföderalismus" pan ins praktisch schun. 90% fa die südtirola stoiogeldo kenn mir selbo vowendn und missnse net rom zuführn wie die ondon.

dass in italien untn gewissa sochn billiga sein isch net unbeding schulde fa die stoion, sondon mehr fa die dortign lebmsstandards

Gast

BeitragVerfasst am: 23.09.2008, 17:01    Titel:

newworlddisorder hat folgendes geschrieben:
dasnichts hat folgendes geschrieben:

mir sein is meistbesteuerte Lond Italiens!!!

Faktn1:

mir krign fa olla provinzn italiens am meischtn steuogeldo zrug wie olla ondon provinzn. also mehr als mir selbo an stoion ogn rom zohl.

Faktn2:

weilmo jo a autonoma provinz sein, funktioniert do "stoioföderalismus" pan ins praktisch schun. 90% fa die südtirola stoiogeldo kenn mir selbo vowendn und missnse net rom zuführn wie die ondon.

dass in italien untn gewissa sochn billiga sein isch net unbeding schulde fa die stoion, sondon mehr fa die dortign lebmsstandards

jop, obwohl i itz net vosteh, ob du meins itz toalsch odo widoleign willsch Winken

7,5% isch Südtirol Stueraufschlag af Benzin u Diesel wenn i mi net irr und do sel hot nix mit ROM zi tien, isch freiwillg, Rom krig schun sein ontoal...

und mir krign nie wieniga als 100% zrug, do Bürger zohlt an Rom und is Geld geht noa weita noch BZ. Obo seit jeher krign mir mehra zrug, wenn i des itz no richtig in erinnerung h 103%-107% (schuile isch longe her) gesetzlich...

Obo di aufdiktierte Lost va insra Gemeindn und in Lond sein va insra gewähltn Votreta in Südtirol, net aus Rom...

ICI=Gemeindestuer
0-7,5% auf Sprit isch a Londesteuerung

g nebnbei zohln mir sowieso a poor % mehra als ondra. es gib no a residuat va fira: die HÖHENTREIBSTOFFSTEUER für olla ibo 500 Höhenmeter...

santaclaus

BeitragVerfasst am: 23.09.2008, 18:13    Titel:

...bestimmte do im thread disktutierte faktn megn schon stimm. sein sicholich fehla gmocht wordn in do vogongenheit und es isch net olm olls "saubo" gong und a in zukunft werts so sein ... denk obo dass sel iboroll irgndwie isch, net lei in süditrol wo die ach so böse svp regiert. ... und dass die svp in do vogongenheit viel geleistn hot isch net unzizweifln meindo meinung noch ... obo in die letztn johr is mehr obwärts gong wie auwärts se stimmt.

für mi fahlt in südtirol anfoch a guita alternative zi do svp. traus in kando fa de mitte-rechts partein ba ins zui südtirol so zi erholtn wies isch, zi vobessorn odo a bessa zi orbatn als die svp s tut ... dassnse im trend sein ba viele junge isch aso. obo fa mir aus gsegn großteils la weil sie mit ihre "einheimische zuerst" paroln kem wo i ihnan teils a zuistimm... tiefgründigas, und et lei vosprechn wos sowiso ba ando meglichn wohl et ingholtn wern konn find i fost nix ba ihnen. deswegn folln sie ba mir durch... olm gleich kritisiern isch leicht.

a mit partein wie mit die grünen konn i net wirklich wos unfong, taln net wirklich mein gedankngut. und a italienische partei will i net wähln, gib i a zui...

fakt denke isch a dass viele leit in rom la hoffn dass die mitte-rechts partein ba ins ba die wohln guit oschneidn und die svp die absolute mehrheit voliert. südtirol isch in rom denke lei so stork weils sich in die letztn johre und johrzehnte sehr einheitlich präsentiert hot und dodurch mocht kriag hot ...

mit sea gspoltne augsplittorte sochn wert denki in zukunft sicholich nima so viel erreicht wern wie in do vogongenheit wo sich südtirol als mehr odo wianiga "gleich denkend und eins" präsentiert hot ... die südtiroler volkspartei hot die absolute mehrheit kop.

...schun amo desholb und weil i mi et wirlich mit ando ondorn südtiroler partei identifiziern konn werts ba mir ba die wohln wohrscheinlich wol die svp wern.

lesch

BeitragVerfasst am: 23.09.2008, 21:08    Titel:

I stimm mitn dasnichts 100% überein.

@Integration
Ba ins gibs ausländischa Orbatskräfte de sich guat integriert hom. Viele lossn sich obo et integriern und sem ligs Problem. Se isch a is Problem, wos iaz di Deitschn hobm. Sem gibs iaz Massn Orbatslose - wisstas eh.
Worum hom mir in gleichn Fehla gimocht und eigntlich et Orbatslose fa Deitschlond/Österreich kolt wenns sem schun soffl viel gib?
Iaz kriagn mir longsam a des Problem mit di Orbatslose. (In do Birfield zohlnse in di Orbata schun 1000e wennsis lossn, ban Koba in Vintl megn iaz a einige Leit gian, usw...)
A weitere absolute Mehrheit fa do SVP isch finanziell et drin.

Komisch, dass di SVP et is Ongebot fa di Freiheitlichn unginumm hot:
"Mir kandidiern et ba di Parlamentswohl, wenn is Kindogeld erhöht werd odo di Autosteure gsenkt werd". Noch do Watsche homsis fa sich aus afoamo gitun...

Gast

BeitragVerfasst am: 24.09.2008, 13:33    Titel:

overflow hat folgendes geschrieben:
http://wahlen.provinz.bz.it/waehler_ausland.asp

Hon mein Hauptwohnsitz in Deitschlond in München ongimeldn, bin obo a dahoam gimeldn. Mein Froge isch also ob i a Anreisespesen rückvogütet kriog.

i glab schun, frog x in dyndo Gemeinde noch =)

werd dir net olls per Post zuigstellt, dass draussn wähln konnsch?

Also myn Dad lot sich olm olls aussnschickn =) hot di gleiche Situation wie du

ruffy

BeitragVerfasst am: 24.09.2008, 13:33    Titel:

weil wos isch noa, wenn meara auslända ba ins do sein, als "ursprünglicha" Südtiroler. So wis z.b. in Deutschlond isch! Odo nennmos Türknlond? odo Polnlond? Odo frisch "AUSLOND"??

na, obo echt...ibotreibung guit und recht, obo zi behauptn, dass in daitschlond mehr migrantn als "daitscha" sein....
Des sein so nebnbei NPD paroln wos du do fa dir gibsch....u wer iz af di idee kimp, mit di sem zi simpathisiern:
troll dich!

wennmo wirklich so viel fan stoot zrugkriegn, wo bleib des geld noa? bis af ibotriebna bautn hot do normalbürga imho et viel dovun.

p.s.
daitschlond zehlt effektiv zin auslond, a wennmo östareicha warn.... Winken

jose

BeitragVerfasst am: 24.09.2008, 13:37    Titel:

ruffy hat folgendes geschrieben:

wennmo wirklich so viel fan stoot zrugkriegn, wo bleib des geld noa? bis af ibotriebna bautn hot do normalbürga imho et viel dovun.

des isch do punkt! is lond mog wo geld zrugkrign wieviels will, di bürga wearn nix krign obwohl di sem zohl

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)

Gast

BeitragVerfasst am: 24.09.2008, 13:39    Titel:

weil wos isch noa, wenn meara auslända ba ins do sein, als "ursprünglicha" Südtiroler. So wis z.b. in Deutschlond isch! Odo nennmos Türknlond? odo Polnlond? Odo frisch "AUSLOND"??

na, obo echt...ibotreibung guit und recht, obo zi behauptn, dass in daitschlond mehr migrantn als "daitscha" sein....
Des sein so nebnbei NPD paroln wos du do fa dir gibsch....u wer iz af di idee kimp, mit di sem zi simpathisiern:
troll dich!

p.s.
daitschlond zehlt effektiv zin auslond, a wennmo östareicha warn.... Winken

schaug x in di g sacklan va di Partein inne...

Olla krignse für nix u wido nix millionen va euro, SVP birgameisto krign in monat mehr als i im joh u tien NULL odo fost NULL dofier...

und des wg retourkrign, steht im foll a in inson statut und wurde niemals gebrochen, sischt wissats jo jedo, sem hättnse schun gimault glei...

jose hat folgendes geschrieben:

des isch do punkt! is lond mog wo geld zrugkrign wieviels will, di bürga wearn nix krign obwohl di sem zohl

signed/

Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24  Weiter
Seite 9 von 24

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Champions League 2008/09 hons08 Sport 50 12.03.2009, 13:50 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Skisprung Weltcup 2008/09 stega88 Sport 10 05.03.2009, 18:49 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Ski-Weltcup 2008/09 fl0z Sport 9 05.12.2008, 14:50 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Zugstreik am 28.11.2008? lissi991 Allgemeines 6 25.11.2008, 09:51 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Ergebnisse Landtagswahlen 2008 anamelech Politik 64 27.10.2008, 20:28 Letzten Beitrag anzeigen