|
|
Was ist die beste Kneipe im Pustertal? |
Hardimitz'n |
|
17% |
[ 11 ] |
Pub Hotel Bruneck |
|
38% |
[ 24 ] |
Neues Puka Naka |
|
1% |
[ 1 ] |
Altes Puka Naka |
|
3% |
[ 2 ] |
Weinkeller |
|
3% |
[ 2 ] |
Piné |
|
16% |
[ 10 ] |
andere |
|
19% |
[ 12 ] |
|
Stimmen insgesamt : 62 |
|
Autor |
Nachricht |
alhonso
|
Verfasst am: 20.09.2004, 19:13 Titel: Beste Kneipe im Pustertal |
|
|
Leido gibs in Bruneck/Umgebung et recht viel wos man am Wochnende aso tien kant!! Meischtns londn olla in di gleichn Bars/Pubs/Discos wie olm! Obo wo gets am Meischtn auf? _________________ ich bin dagegen, denn ihr seit dafür
ich bin dagegen, ich bin nicht so wie ihr
ich bin dagegen, egal worum es geht
ich bin dagegen, weil ihr nichts davon versteht
|
|
|
|
barista
|
Verfasst am: 21.09.2004, 08:59 Titel: |
|
|
vielleicht sollat man no is mondschein ungebn.
1. sein sem ollm volle viel leit egal welcho tog und es krieg in stock drunto dozui und werd somit greassa.
|
|
|
elrohir
|
Verfasst am: 21.09.2004, 13:19 Titel: |
|
|
in mondschein san holt a unmeglich viel stolla....
fa mir aus ischs pub die nummo 1. es hot zwor a seitn besitzawechsl volle nochgilot und is flair isch nimma aso wie fria, obbo es mocht sich longsom...(la den beknacktn totempfahl megatnse ausnhaudn). pukanaka isch a reina kommerzbude, im wohrschtn sinn des wortes. gibotn werd do a dreck, und es taug do lai wenne an kapitalfetzn hosch. und: es isch sautoire d.h. eha fi di orbata und snobs (koksnasen-klasse).
do weinkelldo isch a gimiotlich und sympathisch UND es isch di erschte Kneipe in Bruneck, wo man sich a di musik unhorchn konn!
ps.: di ufo-bar hoppas vogessn auzizehl.
|
|
|
painkiller
|
Verfasst am: 21.09.2004, 17:06 Titel: |
|
|
I wor zwor no nia in Pub Hotel Bruneck wor i no nia. Bin bis iats fost olbm in Hardimitzn giwessn und mir hot se volle gitaug. Sem sein in Freita und Somsta viel leit und se isch guat. Zin glick tuts in 1. Oktobo widdo au. Mondschein isch olbm stock voll und sem sein die greastn stolla drinne und es gib sem a fitzi wianig junge leit!
|
|
|
esther
|
Verfasst am: 22.09.2004, 16:39 Titel: |
|
|
I bin a fis Pub! Hardimitz'n gea i eigntlich la weil viel Freinde fa mir sem hingea, sischt moge se et umbedingt...
|
|
|
sonny
|
Verfasst am: 25.09.2004, 14:07 Titel: |
|
|
Mir taug Harde schun, obbo Pub isch irgnwie geila, heng obbo a mit maino Stimmung zomm, wenne bestimmte Personen et sechn will _________________ Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 25.09.2004, 17:53 Titel: |
|
|
des red do fan raum bruneck... pub gfolltmo folle guit! ibohaup wenn a guits konzert isch (landor *g*)! hardimitzn bini a poor mol gewesn, obo et weil mos gfollt, sondon la weil sem viel (di leschtn mol woi wor viel zi viel) leit sein.
in weinkello ischs a recht gemiotlich und ufo lossimo a sogn.
ps. wor no nia pukanaka und wer glabi a nia gian! _________________
no!blog
|
|
|
fabi
|
Verfasst am: 26.09.2004, 21:31 Titel: |
|
|
pub, mondschein, puka, je noch stimmung tat i sogn _________________ Wenn tote Fische mit dem Strom schwimmen und untote dagegen, dann springe ich aus dem Fluss!
KEEP ON DREAMING! TRÄUMEN IST SCHICKSAL!
http://www.fabisworld.com
|
|
|
barista
|
Verfasst am: 28.09.2004, 12:39 Titel: |
|
|
seit wende?
bin holt net afn neuesten stond...
|
|
|
hagbard
|
Verfasst am: 28.09.2004, 18:01 Titel: |
|
|
meindo meinung fahlts in bruneck an alternativen, wenn oando in mumm dozui hett an alternativen schuppen in burneck auzition, gonz ondorsch wie is fucking pukanaka oddo is pub, mochata sicho geld obbo es getraut sich glabi niamand. Af jeden foll isch in bruneck ausgion nochn 2ten mol longweilig wenne net oanfoch lamdano fetz bsoffen bisch
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|