|
|
Autor |
Nachricht |
baur
|
Verfasst am: 06.07.2008, 16:16 Titel: |
|
|
fabs hat folgendes geschrieben: | weilman sich lai mit ando einlodung registriern konn |
Stimp et, se wor fria aso... Iaz konnman sich sicho ibo a Johr schun ohne Einlodung registriern (i hon mi a ohne Einlodung registriert....)
fabs hat folgendes geschrieben: | i konn gmail a lai empfehln.. |
Gonz meino Meinung... Und wennse meine Mails a lesn kenn, se isch mir eigentlich Wurscht... I hon nix vobrochn, noar megnse wo tian....
|
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 06.07.2008, 17:48 Titel: |
|
|
baur hat folgendes geschrieben: | Und wennse meine Mails a lesn kenn, se isch mir eigentlich Wurscht... I hon nix vobrochn, noar megnse wo tian.... |
hm... dass die unschuldsvomutung, wos [seit da groaßn justizreform in 18.jhd] die grundloge fis gesomte rechtssystem bildit anfoch umgedrahnt werd, isch schun so a soche.... i will jo net olbm schworz moln, obo i glab net, dass sel so kul isch. _________________
no!blog
|
|
|
baule
|
Verfasst am: 06.07.2008, 20:22 Titel: |
|
|
baur hat folgendes geschrieben: |
Gonz meino Meinung... Und wennse meine Mails a lesn kenn, se isch mir eigentlich Wurscht... I hon nix vobrochn, noar megnse wo tian.... |
schunschun obo do gez ums prinzip! grod die e-mail brauchnse fa mir et lesn. Jo und schun amo des fa google Desktop keart? Sem kennse deina gonzn Datn fan pc durchsuichn!!! _________________
|
|
|
pinna
|
Verfasst am: 18.07.2008, 00:53 Titel: |
|
|
baule hat folgendes geschrieben: |
schunschun obo do gez ums prinzip! grod die e-mail brauchnse fa mir et lesn. Jo und schun amo des fa google Desktop keart? Sem kennse deina gonzn Datn fan pc durchsuichn!!! |
Schun? Sem gach oa mit den Plundo!
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|