|
|
Autor |
Nachricht |
newworlddisorder
|
Verfasst am: 01.07.2008, 08:26 Titel: |
|
|
hmm i studier itz schun 3 johr in österreich, und hon mit österreicha et unbeding die beschtn erfohrungen gimocht. mog sein dassmo ähnlicha traditionen hom wie sie und kultur, obo menschlich sammo amo sehr untoschiedlich. bzw charaktalich sammo schun mehr italiena fa offnheit usw und se isch a bessa aso. i persönlich hon mit die meischtn österreicha sehr wionk gemeinsom obo se sich pa jedn ondoscht. südtirol isch net a "normala" region italiens obo kannt pa österreich a nio a normalis bundslond sein. a wennmo kulturell eha zi österreich ghern sammo charakterlich sicho viel mehr italiena wie die sem und se isch a guit so! sem wert a koan tofl an do grenze epas ändon kenn... _________________
|
|
|
|
pokerface
|
Verfasst am: 01.07.2008, 18:22 Titel: |
|
|
alle0901 hat folgendes geschrieben: | pokerface hat folgendes geschrieben: | klemi hat folgendes geschrieben: | wo ischen südtirol österreich? |
Tradition, Sprache, Geschichte, Kultur, Brauchtum, ... . |
lol |
wenn a Süd-Tiroler solche Aussogen verneint woasi a net. Sem ischs a typischer: *ich find deutsche Rechtsparteien scheiße und "Viva Italia" Typ*, der engstirnig durchs Leben geat und sich koane Informationen einholt und deswegen koane klaren Gedanken mehr fasst
|
|
|
muschl
|
Verfasst am: 01.07.2008, 18:57 Titel: |
|
|
Immer wieder Österreich!
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 01.07.2008, 19:14 Titel: |
|
|
basileia hat folgendes geschrieben: |
leb es lai olla amol a zeitl in östorreich...noar redas nima sofl gscheide dassmo mehra ösis warn^^ weil es gib viele sochn wos net gleich sein...sehr viele sochn sogor...und sel isch a guat aso...und is wievielte forum isch des iaz woas schun wiedo ibo de scheiß streitit wo wer dozuikeart |
jap i sog la "von dir gerissen wurde Südtirol - Gott sei dank!" - Nordtirola kenn des gor net ondost (und das do Herr Hofer Südtirola wor will a kans wissn ^^)
naja -back to topic- plz _________________ patz0 bloggt
|
|
|
perni
|
Verfasst am: 01.07.2008, 19:46 Titel: |
|
|
scheiß walschn...iatz hmse ins schun vn tirol weckgetun und dn wellnse a no di geilste partei verbiatn....
|
|
|
pokerface
|
Verfasst am: 01.07.2008, 20:27 Titel: |
|
|
basileia hat folgendes geschrieben: | pokerface hat folgendes geschrieben: | alle0901 hat folgendes geschrieben: | pokerface hat folgendes geschrieben: | klemi hat folgendes geschrieben: | wo ischen südtirol österreich? |
Tradition, Sprache, Geschichte, Kultur, Brauchtum, ... . |
lol |
wenn a Süd-Tiroler solche Aussogen verneint woasi a net. Sem ischs a typischer: *ich find deutsche Rechtsparteien scheiße und "Viva Italia" Typ*, der engstirnig durchs Leben geat und sich koane Informationen einholt und deswegen koane klaren Gedanken mehr fasst |
i find deitsche rechtsparteien a scheiße renn obo decht net als viva italia typ durchs leben^^
leb es lai olla amol a zeitl in östorreich...noar redas nima sofl gscheide dassmo mehra ösis warn^^ weil es gib viele sochn wos net gleich sein...sehr viele sochn sogor...und sel isch a guat aso...und is wievielte forum isch des iaz woas schun wiedo ibo de scheiß streitit wo wer dozuikeart |
I hon bewusst net gschrieben, dass i die Angliederung Süd-Tirols ans österreichische Vaterland befürwort.
und zu dem Sotz:
Zitat: | i find deitsche rechtsparteien a scheiße Mit den Augen rollen renn obo decht net als viva italia typ durchs leben^^ |
hosch du meine Antwort gelesen?? I hon gschrieben, wer meine Aussoge dass Süd-Tirol eindeutig mit Tradition, Brauch, Sprache... net mit Italien identifizierbar isch!
Und es isch wirklich zum graußen wia viel Leit es do gib wos ohne Verstond und Hirn Sochn eini schreibn! Zum Beispiel patz0 (0 = für Null Ahnung??) hat folgendes geschrieben: | jap i sog la "von dir gerissen wurde Südtirol - Gott sei dank!" |
Du hosch ober net an die Unterdrückung und is Leid gedenkt wos deine Großeltern... ertrogen gemiaßt hoben. Mir kennen ins iatz einigermaßen sicher fühlen, des wor net olm so und desholb isch de Aussoge wirklich lama dumm!
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 01.07.2008, 20:38 Titel: |
|
|
i rofl mi grod weg, lern amo texte zi vostian xD
aaaaalso: i sprich la aus Erfohrung wias do in NordTirol obget (oftamo denkimo do schon wo Südtirola di greassare "Untodrückte-"Mindoheit san - i sog la Vogünstigungen, bzw. Reaktionen fa Türsteha in gewissa Bars/Discos wenne mit Südtirola Dialekt untonzsch - obo des isch a ondra Gschichte)
also zrugg zi NordTirol zi kemm: Jedismo in do Fanmeile (BergIsel-Stadion und co.) wo dem "Land Tirol di Treue" gong isch, natürlich +- olla brav mitgsung, schreit sicho 90% fa do Masse noch besogtdo Textzeile "Gott sei dank" glab de megn ins net wirklich
und zi meina Grosselton zi kemm: mein Opa wor Italienischo Carpf und Oma Südtirolarin - so viel zi Leid und Untodrückung _________________ patz0 bloggt
|
|
|
pokerface
|
Verfasst am: 01.07.2008, 20:43 Titel: |
|
|
aaaaaaso. Heschs obo a besso schreiben gekennt ^^ sry!
Mir kimp net fir, dass Nordtiroler gegen Süd-Tirol sein. Auf myspace gibts die Seite www.myspace.com/eintirol wos dafir sorgen soll die 3 Teile Tirols näher zusommen zu bringen und somit Kontakte zu schoffen (muschl kennt ins schun ). Bis jetzt hobn mir lei guate Ressonanz gekreg ... .
Und zu deiner Oma- Carpf Gschichte: Do gibts jo so an Film der übern Faschismus (bzw. eher die Unterdrückung donoch) erzählt. do kimp des a vor und besonders gschätzt worn de net. Ums mild auszudrücken. (wirklich nix gegen deine Oma!!)
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 01.07.2008, 20:50 Titel: |
|
|
Grod soviel ollgemeinbildung honne schon dasse verkaufte Heimat kenn
hmm wiaviel Nord/Ost-Tirola kennschn, bzw. wia long hoschn du di sem aukholtn dasse des so guat wasch?
uff myspace und co. sogn dozui ibohaup nix aus:
Studivz:Südtirol ist und bleibt Schweden hat folgendes geschrieben: | da mir sowieso besser sein als olle onderen, solltmer aufhearn ins am klar unterlegenen nordtirol zu orientieren! damit insre gonzen schönen, nützlichen obspoltungsclubs (schützen, rechte londtogsobgeordnete, etc.) ober trotzdem no wos zu tian hoben fordern wir hiermit die angliederung an schweden! storke wirtschoft, hoher akademikeranteil, schnittige typen und blonde nordbarbies, top bei pisa, absolut vodka - was will man mehr? | Gruppmmitgliedo: 331 (Stond 01.07) und stolzo Mitstreita xD _________________ patz0 bloggt
|
|
|
lukfis1
|
Verfasst am: 01.07.2008, 20:52 Titel: |
|
|
ach des Thema weart wol olm Zankapfel Nummer 1 in Südtirol bleibm^^
Traurig oanfoch...
i konn mi do schun gor nimmer auregn
gscheider isch sich mit a bier afn balkon zi setzn und oanfoch in di grilln zuelossn...
in diesem Sinne: PROST! _________________ Holz in den Wald zu tragen ist töricht.
Lateinisches Sprichwort
-
-
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|