Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Wahlen 2008
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 23, 24, 25  Weiter

Wer wird neuer/alter Ministerpräsident?
Walter Veltroni
65%
 65%  [ 91 ]
Silvio Berlusconi
35%
 35%  [ 49 ]
Stimmen insgesamt : 140

Autor Nachricht
jp

BeitragVerfasst am: 14.04.2008, 20:41    Titel:

Dass do Berlusconi giwug hot isch schun letz ginui obo dass di Lega sofl zuigileg hot se isch fa mir aus gsechn es eigntlich letze.
I will et wissn wos de in di negschtn Johr ols durchdruckn wearn... Traurig

mtfk

BeitragVerfasst am: 14.04.2008, 20:42    Titel:

baule hat folgendes geschrieben:
insra zukunft freunde:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1727970632202126447

hmm... i hoff i bin net do anzige der wos was dass des is double fan berlusconi isch...^^ Mit den Augen rollen

chris90

BeitragVerfasst am: 14.04.2008, 20:46    Titel:

hooooons hat folgendes geschrieben:
Dass do Berlusconi giwug hot isch schun letz ginui obo dass di Lega sofl zuigileg hot se isch fa mir aus gsechn es eigntlich letze.
I will et wissn wos de in di negschtn Johr ols durchdruckn wearn... Traurig

stimp, konn man sich wido af gsetze gfosst mochn wi z.b. dass woffngewolt erlab isch wenn jemand dein besitz ongreift... Geschockt

halo2

BeitragVerfasst am: 14.04.2008, 20:47    Titel:

klemi hat folgendes geschrieben:
halo2 hat folgendes geschrieben:
suppo, berluscoglione hot giwung und fin ausfoll fa do wohl in südtirol mogman sich a scham... die freiheitlichn mit ihrn total niveaulosn wohlkompf wos gegn auslända hetzn und a gegn sischt olla "untirolerischn" umtriebe. schande

wos gegn auslända hetzn?

kennsch du di zohln und faktn odo redsch lei gscheide?

liesdo amol lieba di wohlprogramme durch vorn wähln XD

sie hom in radio2000 +- in gleichn radiowerbespot gion gilott die wie NPD in deitschlond. und fa die leit wosn sem drin san is wo a zi spote, sem finnsche wo koana qualifizierta leit dene politik zuitraun konnsch

du vogleichsch di Freiheitlichn mit do NPD??
Sebm osch du KOANA OHNUNG fa wos du redsch!!

Di freiheitlichn legen sicholich an Schwerpunkt af di Einwanderungsfroge usw., obo i glab sofl unvoständlich isch se heint zi tog nimma..!

I kannt a hergian und ibo Kommunismus herziachn obo i spor mir sel, weil di wohln olm wido zoagn wi UNBEDEUTND se isch (und a OLM bleibm weart!). Wenn epas a schande isch, nuar sel!!

Mit den Augen rollen

mark

BeitragVerfasst am: 14.04.2008, 20:58    Titel:

I kannt a hergian und ibo Kommunismus herziachn obo i spor mir sel, weil di wohln olm wido zoagn wi UNBEDEUTND se isch (und a OLM bleibm weart!). Wenn epas a schande isch, nuar sel!!
Mit den Augen rollen

Ma bitte Mit den Augen rollen itz wo kimp do kapitalist odo wio...nojo

jose

BeitragVerfasst am: 14.04.2008, 20:58    Titel:

suppo, berluscoglione hot giwung und fin ausfoll fa do wohl in südtirol mogman sich a scham... die freiheitlichn mit ihrn total niveaulosn wohlkompf wos gegn auslända hetzn und a gegn sischt olla "untirolerischn" umtriebe. schande

wie wenn de gegn auslända hetzatn...
wenn schun gegn illegal ingewondorta, de wos fa do svp is bleiberecht krig hom und noch 5 johr aufentholt a uhne stootszugehörigkeit wähl terfn solln
se isch fa mir aus gsegn niveaulos
und sie beschwern sich dass a legal ingiwondorta mit an normaln job und a mietwohnung meara mietgeld kassiern wie ondra leit rente krign...weil di svp sog, dass di meistn fa ins sowieso a eigntums wohnung hom und et kneisn well dass mir fi se a unmengen gizohlt hom...
deswegn fühlnse sich berechtigt an auslända mit mietwohnung 500eier in munat beizisteuern

iz net dassi epas gegn auslända hat obo des sein faktn

edit: woasch ibohaup wieviel de in wohlprogram drin hom?!

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)

Zuletzt bearbeitet von jose am 14.04.2008, 21:07, insgesamt einmal bearbeitet

halo2

BeitragVerfasst am: 14.04.2008, 21:03    Titel:

mark hat folgendes geschrieben:

Mit den Augen rollen

Ma bitte Mit den Augen rollen itz wo kimp do kapitalist odo wio...nojo

wenne moansch, di Wohlergebnisse sprechn für sich Lachen

ineedmoney66

BeitragVerfasst am: 14.04.2008, 21:28    Titel:

Do Berlusconi musz wern ,unbeding!!!!!!!!!!!!!!

schorsche

BeitragVerfasst am: 14.04.2008, 21:40    Titel:

la sinistra l' arcobaleno hot wo gewaltig lez ogschlossn ... tjo di werbung af yow va dei nutzt holt nicht ^^ ....

Lachen

newworlddisorder

BeitragVerfasst am: 14.04.2008, 21:41    Titel:

@freiheitlichnfans:

jo i kenn in gonzn bullshit in und auswendig, weilemo olle wochn unschaug welchn geistign durchfoll die freiheitlichn, union, südtiroler freiheit und schützn grot wiedramo zi "aktuella" themen olossn...

jo und i scham mi a dassz in südtirol 3 rechtsparteien gib und die leit in de no soffl gehör gebm

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 23, 24, 25  Weiter
Seite 10 von 25

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Champions League 2008/09 hons08 Sport 50 12.03.2009, 13:50 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Skisprung Weltcup 2008/09 stega88 Sport 10 05.03.2009, 18:49 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Ski-Weltcup 2008/09 fl0z Sport 9 05.12.2008, 14:50 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Zugstreik am 28.11.2008? lissi991 Allgemeines 6 25.11.2008, 09:51 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Ergebnisse Landtagswahlen 2008 anamelech Politik 64 27.10.2008, 20:28 Letzten Beitrag anzeigen