|
|
Wer wird neuer/alter Ministerpräsident? |
Walter Veltroni |
|
65% |
[ 91 ] |
Silvio Berlusconi |
|
35% |
[ 49 ] |
|
Stimmen insgesamt : 140 |
|
Autor |
Nachricht |
jp
|
Verfasst am: 14.04.2008, 20:41 Titel: |
|
|
Dass do Berlusconi giwug hot isch schun letz ginui obo dass di Lega sofl zuigileg hot se isch fa mir aus gsechn es eigntlich letze.
I will et wissn wos de in di negschtn Johr ols durchdruckn wearn... _________________ http://www.graphicguestbook.com/hooooons
|
|
|
|
mtfk
|
Verfasst am: 14.04.2008, 20:42 Titel: |
|
|
hmm... i hoff i bin net do anzige der wos was dass des is double fan berlusconi isch...^^
|
|
|
chris90
|
Verfasst am: 14.04.2008, 20:46 Titel: |
|
|
hooooons hat folgendes geschrieben: | Dass do Berlusconi giwug hot isch schun letz ginui obo dass di Lega sofl zuigileg hot se isch fa mir aus gsechn es eigntlich letze.
I will et wissn wos de in di negschtn Johr ols durchdruckn wearn... |
stimp, konn man sich wido af gsetze gfosst mochn wi z.b. dass woffngewolt erlab isch wenn jemand dein besitz ongreift...
|
|
|
halo2
|
Verfasst am: 14.04.2008, 20:47 Titel: |
|
|
klemi hat folgendes geschrieben: | halo2 hat folgendes geschrieben: | klemi hat folgendes geschrieben: | suppo, berluscoglione hot giwung und fin ausfoll fa do wohl in südtirol mogman sich a scham... die freiheitlichn mit ihrn total niveaulosn wohlkompf wos gegn auslända hetzn und a gegn sischt olla "untirolerischn" umtriebe. schande |
wos gegn auslända hetzn?
kennsch du di zohln und faktn odo redsch lei gscheide?
liesdo amol lieba di wohlprogramme durch vorn wähln XD |
sie hom in radio2000 +- in gleichn radiowerbespot gion gilott die wie NPD in deitschlond. und fa die leit wosn sem drin san is wo a zi spote, sem finnsche wo koana qualifizierta leit dene politik zuitraun konnsch |
du vogleichsch di Freiheitlichn mit do NPD??
Sebm osch du KOANA OHNUNG fa wos du redsch!!
Di freiheitlichn legen sicholich an Schwerpunkt af di Einwanderungsfroge usw., obo i glab sofl unvoständlich isch se heint zi tog nimma..!
I kannt a hergian und ibo Kommunismus herziachn obo i spor mir sel, weil di wohln olm wido zoagn wi UNBEDEUTND se isch (und a OLM bleibm weart!). Wenn epas a schande isch, nuar sel!!
|
|
|
mark
|
Verfasst am: 14.04.2008, 20:58 Titel: |
|
|
halo2 hat folgendes geschrieben: |
I kannt a hergian und ibo Kommunismus herziachn obo i spor mir sel, weil di wohln olm wido zoagn wi UNBEDEUTND se isch (und a OLM bleibm weart!). Wenn epas a schande isch, nuar sel!!
|
Ma bitte itz wo kimp do kapitalist odo wio...nojo _________________
|
|
|
jose
|
Verfasst am: 14.04.2008, 20:58 Titel: |
|
|
klemi hat folgendes geschrieben: | suppo, berluscoglione hot giwung und fin ausfoll fa do wohl in südtirol mogman sich a scham... die freiheitlichn mit ihrn total niveaulosn wohlkompf wos gegn auslända hetzn und a gegn sischt olla "untirolerischn" umtriebe. schande |
wie wenn de gegn auslända hetzatn...
wenn schun gegn illegal ingewondorta, de wos fa do svp is bleiberecht krig hom und noch 5 johr aufentholt a uhne stootszugehörigkeit wähl terfn solln
se isch fa mir aus gsegn niveaulos
und sie beschwern sich dass a legal ingiwondorta mit an normaln job und a mietwohnung meara mietgeld kassiern wie ondra leit rente krign...weil di svp sog, dass di meistn fa ins sowieso a eigntums wohnung hom und et kneisn well dass mir fi se a unmengen gizohlt hom...
deswegn fühlnse sich berechtigt an auslända mit mietwohnung 500eier in munat beizisteuern
iz net dassi epas gegn auslända hat obo des sein faktn
edit: woasch ibohaup wieviel de in wohlprogram drin hom?! _________________ JA!
Ich spiele Killerspiele!
(Nein ich plane keinen Amoklauf...)
Zuletzt bearbeitet von jose am 14.04.2008, 21:07, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
|
halo2
|
Verfasst am: 14.04.2008, 21:03 Titel: |
|
|
mark hat folgendes geschrieben: | halo2 hat folgendes geschrieben: |
|
Ma bitte itz wo kimp do kapitalist odo wio...nojo |
wenne moansch, di Wohlergebnisse sprechn für sich
|
|
|
ineedmoney66
|
Verfasst am: 14.04.2008, 21:28 Titel: |
|
|
Do Berlusconi musz wern ,unbeding!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
schorsche
|
Verfasst am: 14.04.2008, 21:40 Titel: |
|
|
la sinistra l' arcobaleno hot wo gewaltig lez ogschlossn ... tjo di werbung af yow va dei nutzt holt nicht ^^ ....
_________________ |||||||| Ein Besuch macht immer Freude. Entweder beim Kommen oder beim Gehen. |||||||
|
|
|
newworlddisorder
|
Verfasst am: 14.04.2008, 21:41 Titel: |
|
|
@freiheitlichnfans:
jo i kenn in gonzn bullshit in und auswendig, weilemo olle wochn unschaug welchn geistign durchfoll die freiheitlichn, union, südtiroler freiheit und schützn grot wiedramo zi "aktuella" themen olossn...
jo und i scham mi a dassz in südtirol 3 rechtsparteien gib und die leit in de no soffl gehör gebm _________________
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|