|
|
Wer wird neuer/alter Ministerpräsident? |
Walter Veltroni |
|
65% |
[ 91 ] |
Silvio Berlusconi |
|
35% |
[ 49 ] |
|
Stimmen insgesamt : 140 |
|
Autor |
Nachricht |
magge91
|
Verfasst am: 13.04.2008, 09:29 Titel: |
|
|
Berlusconi an di macht
|
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 13.04.2008, 10:04 Titel: |
|
|
@cheese du hosch fa ära berlusconi net viel mitkrig odo?
i man la.. in olto fa 10 - 15 honnime a net dermossn fir politik intressiert... _________________ patz0 bloggt
|
|
|
Gast
|
Verfasst am: 13.04.2008, 11:25 Titel: |
|
|
wenn do cheese kua witzfigur isch...
|
|
|
chris90
|
Verfasst am: 13.04.2008, 14:59 Titel: |
|
|
thatsme hat folgendes geschrieben: |
Tati net sogn. Isch zwor do olte, leidige Sotz obo gea du zi Ihnan ume und tui des ba Ihnan.... Sem hosch entwedo a loch in Kopf odo a messo in irgnd an ondon ort. |
i konn des argument oanfoch nima hearn... es isch olbm is gleiche argument wos kimp! gonz nochn motto "wie du mir, so ich dir". find de instellung oanfoch schlimm.
i kenn oana di se hot do a a sea instellung und ginau des argument brocht. si hot noa gsog wenn ihr jemand koan gfoll giton hot, noa tut si ihm holt a koan. se muss man sich amo durchn kopf gin lossn... wo londatn mir olla wenn dei instellung jedo hot? und bol i se noa zi ihr gsog hon hot se af oamo gonz schnell zirug girudert und gsog des hon i folsch voston usw...
obo isch jo net is thema... is thema isch viel mea dassis oanfoch a witz isch dass wohrscheinlich wido a vobrecha in italien an di mocht kimp... und cheese, wenne sogsch es woas jo niomand wosa wirklich asö giton hot und deswegn konn man ihn net vourteil ischs oanfoch folsch, weil ea hot in (soweit i woas zwoa) prozesse an freispruch WEGEN VERHJÄHRUNG krig, wos hoast dassa eigntlich schuldig isch.
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 13.04.2008, 22:15 Titel: |
|
|
naja
meina Prognose:
Rechts siegt, Berlusca inso neuo/olto Ministopräsident (obwohls eigntlich zi scham war..), Menschn jubeln weil Prodi und die an Kommunistn böse san, Kindo essn und nix zommekrign
Berlusca baut wido sella scheisse wie schon ba seina lesta Omtszeit
Menschn schnallns dass er dechto net sooooooo is wahre isch
noch 4 Johr (wennmo gonz viel Pech homm) wähln Menschn brav links ^^
etc.
liaba yoyo spieln als amo wos zi hintofrogn _________________ patz0 bloggt
|
|
|
newworlddisorder
|
Verfasst am: 14.04.2008, 15:22 Titel: |
|
|
ziemlich konnpis ergebnis bis itz: (exit poll, net unbeding suppogenau +-2%)
Pdl-Lega 42,
Pd-Idv 40,
Udc 5,5,
Sa 4,5 _________________
|
|
|
jp
|
Verfasst am: 14.04.2008, 15:47 Titel: |
|
|
Eigntlich miasatman jo lochn wio do Berlusconi grot Opfo fa sein agn Wohlgsetz weart obo lioba het i holt dechto amol a stabila Regierung...
Obo nou isch nicht entschiedn, knopp wearts obo af jedn Foll... _________________ http://www.graphicguestbook.com/hooooons
|
|
|
lukfis1
|
Verfasst am: 14.04.2008, 17:43 Titel: |
|
|
und Villnöss (und Rodeneck und Hafling) widor amol a top (!) wahlbeteiligung fa 90%
und wia di ruth schun gschriebm hot....
kloane Übersicht
SENAT
Berlusconi: 46,099 %
Veltroni: 39,318 %
Wahlbeteiligung: 12.312.861
KAMMER
Berlusconi: 42,958 %
Veltroni: 40,603 %
Wahlbeteiligung: 2.511.062
obr onscheinend fahln laut Homepage no di stimmen fa di auslondsitaliener, und di sem wähln meischtens Links! also i sog iatz amol das dor Veltroni in do Kommer no gewing!!!!
salut _________________ Holz in den Wald zu tragen ist töricht.
Lateinisches Sprichwort
-
-
|
|
|
mtfk
|
Verfasst am: 14.04.2008, 18:06 Titel: |
|
|
@ lukfis1 emm, wos i woas isch do jo nix etnschieden. in do kommo ziminidgst. Quelle Repubblica.it :
19:02 Camera, risultati 7704 sezioni su 61.062
Risultati provvisori per la Camera degli scrutini di 7704 sezioni su
61.062 Italia: Pd 35,8, Pdl 33,8, Lega Nord 9,6 Udc 5,0, Idv 4,1,
Sinistra Arcobaleno 3,2, La Destra 2,4
|
|
|
lukfis1
|
Verfasst am: 14.04.2008, 18:18 Titel: |
|
|
jo des sein jo ols lei vorläufige Hochrechungen!
das des ergebnis fa mir net fix isch - isch wohl klor (heint worn jo a no wohln...) obr wia gsog: Hochrechung!
obr is endergebnis weart so ähnlich wia obm ausschaugn denk i amol (+/- 3%) => mein Ergebnis! _________________ Holz in den Wald zu tragen ist töricht.
Lateinisches Sprichwort
-
-
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|