|
|
Autor |
Nachricht |
the59fifty
|
Verfasst am: 19.02.2008, 16:46 Titel: |
|
|
tatoos & piercings okee... obo man konns wies gsog ibotreibn!!
|
|
|
|
lukyp92
|
Verfasst am: 19.02.2008, 16:51 Titel: |
|
|
tatoos und piecings san oan soche und taugmo mir a!! i wer mir sicho amol a tattoo mochn, obo is oane isch fa mir aus gseg "missbrauchn" fan oagnen körpo... obo wens gfollt musz tion... _________________ *§AXIS OF EVIL§*
http://www.myspace.com/axisofevilsouthtirol
|
|
|
forgottenmoments
|
Verfasst am: 19.02.2008, 17:31 Titel: |
|
|
lastfairy hat folgendes geschrieben: | forgottenmoments hat folgendes geschrieben: |
cutting tant i mol sogen isch afn gleichen schmerzpegel wie es tattoowieren, sicher net mehr... isch holt wos ondres, bzw konn man irgendwie decht net vogleichen. |
i denk net das es gleich wea tuat wias tattowiern, weil beim tattoo seins nodeln de ein und aus gian und bei cutting wearn richtige toale ausergschnittn.. |
nojo, wenn dor nua uando mit 30, 40 nodeln konstant die wirbelsäule tattoowiert... hehe...
jo wert reintheoretisch lai aussergepuncht bzw geschnitten und hm... i sog dir bescheid sobold i mein experiment gewagt hon =)
|
|
|
valli
|
Verfasst am: 19.02.2008, 18:33 Titel: |
|
|
boooooh... i konnmo schun einiges unshaugn, obo ba do zunge ishmo letz giwordn..
|
|
|
nightfairy
|
Verfasst am: 21.02.2008, 11:14 Titel: |
|
|
forgottenmoments hat folgendes geschrieben: |
nojo, wenn dor nua uando mit 30, 40 nodeln konstant die wirbelsäule tattoowiert... hehe...
jo wert reintheoretisch lai aussergepuncht bzw geschnitten und hm... i sog dir bescheid sobold i mein experiment gewagt hon =) |
najo hon a tattoo af a ziemlich empfindlichn stelle, klor hots weagetun, obo auschneidn tuat sicher mehr wea! jop, sog mir bescheid _________________
|
|
|
forgottenmoments
|
Verfasst am: 21.02.2008, 14:36 Titel: |
|
|
wo hosch es denn?
wenn ich fragen darf ...
höhö
|
|
|
Gast
|
Verfasst am: 03.04.2008, 12:53 Titel: |
|
|
wie a kua odr zur kriegszeit hosch wos innegibrennt kriag muansch a sela branding tuat gleich fescht wea wie a tatoo wen a kluander brennfleck schun so narrisch wea tut und i hon a tatoo und konn sogn se tut wieniger wea
|
|
|
finalcollapse
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|