Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Darwin Awards
Gehe zu Seite Zurück  1, 2

Autor Nachricht
baule

BeitragVerfasst am: 23.01.2008, 20:07    Titel:

siroliver hat folgendes geschrieben:
Mah, isch woll au guite Idee so an preis zu vogebn. Es isch jo net so dass man de menschn nochand vospottet, es isch woll interessant, außodem scherts de Menschn jo nimma, sei sein jo schun toat.

Sie werdn et direkt vospottet obbo do lochn sicho viel dribo und man soll sich an in toat fa ondra et amisiern!!
Mog schun sein dassis nima mit krign obbo i glab et dass des fi di ongehörgn grod fein isch wenns zb hoast deina toatn elton san af plotz 1 der dümmsten todes fälle! Haha lustig! Mit den Augen rollen

Ware gsponnt ob du sem ano der meinung warsch wenns deina elton warn! Also bitte erstamo nochdenkn bevor man so epas sog oddo sich do dribo lustig mocht!

siroliver

BeitragVerfasst am: 23.01.2008, 20:54    Titel:

SIcholich hosche Recht mit die Ongehörign. Es isch sicho Makabo, ubbo dai, wenne in Bodn unto deina Fiaße Storkstrom leitesch, sell konnsch et tian. Bam Liebespaarl ischs jo lei a Versehen, ubbo a poor Sochn sein schun soffol bled dassmanse veröffentlichn MUSS. De Sochn dofrogat man a OHNE den Preis, weil die Nochba kriggns jo eh mit u diesemm redn. Ob iatz oando in Buenos Aires übo meine Elton locht isch mir ehrlich gsog scheißegal.

baule

BeitragVerfasst am: 23.01.2008, 21:07    Titel:

siroliver hat folgendes geschrieben:
[...] ubbo a poor Sochn sein schun soffol bled dassmanse veröffentlichn MUSS. De Sochn dofrogat man a OHNE den Preis, weil die Nochba kriggns jo eh mit u diesemm redn. Ob iatz oando in Buenos Aires übo meine Elton locht isch mir ehrlich gsog scheißegal.

Se isch logisch dassz viela dofrogn obbo mit den preis dofohrts hot die gonze welt!
Wenns dir gleich war wenn ondra leit ibo in toat fa deina elton lochatn, mir wars et gleich..

siroliver

BeitragVerfasst am: 23.01.2008, 21:12    Titel:

Also mochats dir wos aus wenn a Japana lest dass irgndwo in Italien a Mensch irgndwia bled gstorbn isch? Woaß jo niamand wer des genau isch und wer seine Vowondtn sein. Weil der Japana werrt di etamol als in Sohn va dein Voto identifiziern, wenn du ihn frogasch ob er dein Voto, in X Y kennt...

baule

BeitragVerfasst am: 23.01.2008, 21:25    Titel:

Es get et dorum ob man jemand kennt oddo et!
Fa mir aus gsegn gets oanfoch ums prinzip ibo ondra leits toat zi lochn!

I konn do sowieso nix ändon es isch wies isch, den preis gibs und basta.
Wer dribo lochn will, bitte! I konns hot et...

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2
Seite 2 von 2

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.