|
|
Autor |
Nachricht |
patz0

|
|
|
 |
jose

|
Verfasst am: 18.01.2008, 22:21 Titel: |
|
|
MARIO hat folgendes geschrieben: | noch ein kleiner Denkanstoß:
warum verbieten wir den Moslems den Bau einer Moschee?
warum verbieten wir Andersgläubigen das öffentliche Lesen zB des Korans?
|
Gegnfroge: moansch im ernst in nahen ostn terfat a mindoheit ausländischa christn hergien und a kirche volong? _________________ JA!
Ich spiele Killerspiele!
(Nein ich plane keinen Amoklauf...)
|
|
 |
siroliver

|
Verfasst am: 18.01.2008, 22:25 Titel: |
|
|
De wosn in die Umkleidekabinen und im Trayah sowie in die Schuiln gstohln homm, worn Auslända. Der ALbana hot mir persönlich mein Gürtl zruggebn. Die Hose hon i va an Einheimischn widdogekrigg. _________________ "Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com
|
|
 |
schorsche

|
Verfasst am: 18.01.2008, 22:28 Titel: |
|
|
jo zwoi titas in di caritas ols la selcha oltis glump inne wos schon hin isch .... nuoar kemmse holt dohear und "kafn" sich di sochn ba enk  _________________ |||||||| Ein Besuch macht immer Freude. Entweder beim Kommen oder beim Gehen. |||||||
|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 18.01.2008, 22:43 Titel: |
|
|
siroliver hat folgendes geschrieben: |
De wosn in die Umkleidekabinen und im Trayah sowie in die Schuiln gstohln homm, worn Auslända. Der ALbana hot mir persönlich mein Gürtl zruggebn. Die Hose hon i va an Einheimischn widdogekrigg. |
wos hotn des mit mein beitrog zi tian oO
ah ju: meina "froge" wor zi di links gimant  _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
corsa

|
Verfasst am: 19.01.2008, 16:01 Titel: |
|
|
man soll obo a betonen, dass di gsellschoft do ente aus ihnan des gemocht hot wostse san! und dass et olla so san, a poor kem doher mitn gedonkn, a ordntlichis lebn zi firn und a orbat zi fenn, womöglich no a familie!
obo ischs et aso, dass sogor süd- und norditalien groasa soziala untoschiede auweisn! mir lebn in "reichtum" und unte herrscht a mocht ibo si, wobei di justiz wiang zi sogn hot...hon amo kert fa oan, dass a tourist fa südtirol in sardinien ba a motorradreise aukoltn wordn isch und de homin aprupt et weitafohrn lossn gewellt, weila an helm aukop hot(noch ihnan isch se is zeichn fa do mafia, weil disem unerkannt bleibn well und la SI helme ausetzn - olla ondon fohrn une sem manondo)isch zwor its fan thema awin ogewichn, obo es herrschn a in italien selcha umstände
|
|
 |
chris90
|
Verfasst am: 20.01.2008, 15:30 Titel: |
|
|
zach, des mit 14 johr...
i gea amo dovon aus des wor a einheimischo! gonz oanfoch deswegn, weil wenns a auslända giwesn war noa wars gonz sicho in artikl erwähnt wordn... isch wo olbm aso!
|
|
 |
thabounce
|
Verfasst am: 20.01.2008, 16:05 Titel: |
|
|
südtirola sein a intolerantis,nationalistischis,rassischtn pock wos fa enkra comments widramo bewiesn wert!südtirola führn sich anet olm adäquat au,obo disem mägn jo tin wosze well in tirol...stolla
|
|
 |
walcha23
|
Verfasst am: 20.01.2008, 16:29 Titel: |
|
|
@thabounce is get et dorum dass südtirola intollerant und rassistisch san.... af a gewissa weise misstrauisch gegnübo eppas "neuis" , wi di auslända im grunde ba ins jo san isch jeda gesellschoft... und wenn sel ano, wis ba ins do foll isch, durch statistikn untostützt wert, wos belegn dass aulända ba ins di meischtn delikte voübm isch wol klor dass dribo girett wert.... nebmbei musch bedenkn wie wionig auslända im grunde ba ins umma san und dechto wert a groasso toal fa kriminalität ect. ba ins durch di sem voübt... is gib natürlich a einheimische wos ba ins schworza schofe san obbo unto 100 einheimischa gibs sicho wioniga "übeltäter" als unto 100 auslända.... isch obbo a irgndwo logisch.... weil man a bedenkn muss dass de vill aus orma regionen kemm und sich oanfoch vosuichn in inson standart do unzipassn, wobei se jo schun vielfoch fa do londesregierung vosuicht wert um de leit wos zi ins kem et fa vornherein zi diskriminiern.... kriminalitaät sollat koan rolle spiel wo eigntlich wirklich viel fi si gitun wert....
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |