|
|
Autor |
Nachricht |
baule
|
Verfasst am: 15.10.2008, 13:52 Titel: |
|
|
overflow hat folgendes geschrieben: | baule hat folgendes geschrieben: | fi olla schiala ischs sowieso gratis, weilse is ABO+ krign. Die preise missatn moane la gleich sein wie unto togs! |
se war imo et sicho. soviel i woas isch se et do Foll. |
Binemo a net _________________
|
|
|
|
kuen
|
Verfasst am: 14.01.2009, 20:00 Titel: Re: bla bla bla |
|
|
pustertiroler hat folgendes geschrieben: | ...a Liste va do Süd-Tiroler Freiheit zu für dier nächstn Gemeinderatswahlen... |
hahahaha kuhl, wos kimpen noar af gemeinde ebene außa? weg von Dietenheim, dass ich nicht lache
pustertiroler hat folgendes geschrieben: | also bitte meldit enk ba mir unto dj_mirko@msn.com |
und wenne schun groaß epas tion will, decht et mit asea mindro adresse, sem muss schun epas seriösis her, sischt kemm la teppm (also laut dir di SVP) und se wilsche jo et odo? ach pls denkn amo
ajo ps: i on gilesn du snowboardisch gearn? tarfsche se hoire ibahaup? Worum? jo do schnea kimp wo fa unt aua und et fa drauße inna!!! _________________
Lioba letz gfohrn aswie guit gong
|
|
|
kalle
|
Verfasst am: 14.01.2009, 20:23 Titel: Re: bla bla bla |
|
|
pustertiroler hat folgendes geschrieben: | i bin awian älta aswia die meistn do af der Seite (bin 28 jo i woaß a olto esl ) obo lott enk oans sogn, va mir: do Jugndgemeinderot fordert iatz seit mehr als 10 Johr den Nightliner in Bruneck und passiet isch bis itz no nix ... dank SVP sturschädl! obo wos mocht die SVP? sie gett her, gründet den JGR, um Junge Leute no für ihre Politik zu begeistern (jawoll do JGR isch nix onders aswia a vosteckte SVP-Organisation in Bruneck!!!!!!) fordert fordert, und verspricht mit fadenscheinigen Argumenten den Jugendlichen, doss der JGR wos bring. Obo wos bring er denn? rein gor nix. der JGR derf lei dem Gemeinderot Ideenanstöße geben im Grunde. und wos tianen de Leit im Gemeinderot? denen scheißts komplett gor nix wos de idealistn im JGR so doherentscheidn. So gets seit mehr als 10 Johr schun!
Die oanzige Lösung für des Problem isch: die Jugndlichn söttn sich übalegn obs net gscheida war, frisch richtig fürn Gemeinderat zu kandidiern und zwor net für die SVP sondern für die Opposition.
I suachat selche Leit de bereit waratn mit mir a Liste va do Süd-Tiroler Freiheit zu für dier nächstn Gemeinderatswahlen für Bruneck zu Gründn. Je mehr desto besser..
also bitte meldit enk ba mir unto dj_mirko@msn.com |
Dassi ned loch, wenne di zumindist ersto informierasch.... i wuas ned obs wos gscheidis isch, selcha Gerüchte in die Welt zi setzn und zi sogn do Jugndgemeinderot war a vosteckta SVP Organisation. Mir hom rein GOOOOR NIX mit do SVP zi tian, GOOOOR NIX!!!! Ungfong hot do Jgr in Bruneck durch an Vorschlog fa a Oppositionspartei, wenne die schun soo guit auskennsch wuasch a sicho durch welcha!?
Vosuichs la mit deindo Süd-Tiroler Freiheit auf Gemeindeebene wünsch dir(verzeihung, enk wenne an zwuatn finnsch) "viel" Glück... _________________
|
|
|
ineedmoney66
|
Verfasst am: 14.01.2009, 22:57 Titel: Re: bla bla bla |
|
|
kalle hat folgendes geschrieben: | pustertiroler hat folgendes geschrieben: | i bin awian älta aswia die meistn do af der Seite (bin 28 jo i woaß a olto esl ) obo lott enk oans sogn, va mir: do Jugndgemeinderot fordert iatz seit mehr als 10 Johr den Nightliner in Bruneck und passiet isch bis itz no nix ... dank SVP sturschädl! obo wos mocht die SVP? sie gett her, gründet den JGR, um Junge Leute no für ihre Politik zu begeistern (jawoll do JGR isch nix onders aswia a vosteckte SVP-Organisation in Bruneck!!!!!!) fordert fordert, und verspricht mit fadenscheinigen Argumenten den Jugendlichen, doss der JGR wos bring. Obo wos bring er denn? rein gor nix. der JGR derf lei dem Gemeinderot Ideenanstöße geben im Grunde. und wos tianen de Leit im Gemeinderot? denen scheißts komplett gor nix wos de idealistn im JGR so doherentscheidn. So gets seit mehr als 10 Johr schun!
Die oanzige Lösung für des Problem isch: die Jugndlichn söttn sich übalegn obs net gscheida war, frisch richtig fürn Gemeinderat zu kandidiern und zwor net für die SVP sondern für die Opposition.
I suachat selche Leit de bereit waratn mit mir a Liste va do Süd-Tiroler Freiheit zu für dier nächstn Gemeinderatswahlen für Bruneck zu Gründn. Je mehr desto besser..
also bitte meldit enk ba mir unto dj_mirko@msn.com |
Dassi ned loch, wenne di zumindist ersto informierasch.... i wuas ned obs wos gscheidis isch, selcha Gerüchte in die Welt zi setzn und zi sogn do Jugndgemeinderot war a vosteckta SVP Organisation. Mir hom rein GOOOOR NIX mit do SVP zi tian, GOOOOR NIX!!!! Ungfong hot do Jgr in Bruneck durch an Vorschlog fa a Oppositionspartei, wenne die schun soo guit auskennsch wuasch a sicho durch welcha!?
Vosuichs la mit deindo Süd-Tiroler Freiheit auf Gemeindeebene wünsch dir(verzeihung, enk wenne an zwuatn finnsch) "viel" Glück... |
SÜD-TIROLER FREIHEIT??????????????????????????? Dofor no Forza Italia obo Fix!!
|
|
|
rebbe1
|
Verfasst am: 15.01.2009, 09:57 Titel: |
|
|
seit wonn dorf man af yow wohlwerbung mochn?? Dassi net loch, typisch südtiroler-freiheit, olls ondre negativ redn obo selbo koan vorschlog hom, um di situation zi vobessern.....
Tatmi amo echt intressiern, wie bruneck ausschaugat wenn die s-freiheit sie regiern tat.....
|
|
|
gangztashit
|
Verfasst am: 15.01.2009, 12:57 Titel: |
|
|
rebbe1 hat folgendes geschrieben: | seit wonn dorf man af yow wohlwerbung mochn?? Dassi net loch, typisch südtiroler-freiheit, olls ondre negativ redn obo selbo koan vorschlog hom, um di situation zi vobessern.....
Tatmi amo echt intressiern, wie bruneck ausschaugat wenn die s-freiheit sie regiern tat..... |
Sel tati schwar hoffn dass sel nio passiert sunscht gets wo berg o!
|
|
|
chris90
|
Verfasst am: 15.01.2009, 14:42 Titel: |
|
|
rebbe1 hat folgendes geschrieben: | seit wonn dorf man af yow wohlwerbung mochn?? |
ginau se hat i a schu sogn giwellt, des wa schu amo a vowarnung weil werbung in den bereich nichts zi suichn hot, schu gor net wohlwerbung. obo bin jo koa mod, noa ischs mo gleich.
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 15.01.2009, 14:48 Titel: |
|
|
chris90 hat folgendes geschrieben: | rebbe1 hat folgendes geschrieben: | seit wonn dorf man af yow wohlwerbung mochn?? |
ginau se hat i a schu sogn giwellt, des wa schu amo a vowarnung weil werbung in den bereich nichts zi suichn hot, schu gor net wohlwerbung. obo bin jo koa mod, noa ischs mo gleich. |
Zwor itz net so extrema wohlwerbung weils de liste no net gib ^^
obo krigge no 2 onfrogn (PM) noa vowornung _________________ patz0 bloggt
|
|
|
hamsterpower
|
Verfasst am: 07.02.2010, 10:01 Titel: |
|
|
troja88 hat folgendes geschrieben: | onscheinend kimp mitn holbstundntakt zwischn innichn und bruneck sicho a nightliner... also ob negstn dezembo.. amo schaugn in wie weit des stimp^^ |
Zug kimp sicho net.. Schun rain aus Kostnfrogn.
Obo ob Merz sollat a Nightlina zwamo di nocht is pustotol oklappon. A wenns no net gonz fix isch..
|
|
|
pinna
|
Verfasst am: 07.02.2010, 19:42 Titel: |
|
|
i finds geil _________________
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|