|
|
Autor |
Nachricht |
fredman
|
Verfasst am: 25.12.2007, 12:04 Titel: |
|
|
sella scheiß!!! _________________ Er lies Gott lenken und fuhr auf einen Baum!!!
|
|
|
|
fredman
|
Verfasst am: 25.12.2007, 12:05 Titel: |
|
|
kscheida war amo is profil awin zi ändon!!! _________________ Er lies Gott lenken und fuhr auf einen Baum!!!
|
|
|
valli
|
Verfasst am: 25.12.2007, 12:06 Titel: |
|
|
mir hots a bessa gfoll, wies dovor wor...
|
|
|
fumo
|
Verfasst am: 25.12.2007, 12:06 Titel: |
|
|
I hon yow mitn Internet Explorer probiert und donn mitn Firefox, isch a groaßo Untoschied, ban Firefox schaugs (ba mir) volle scheise aus, sischt passt schun is noie Design!
|
|
|
fredman
|
Verfasst am: 25.12.2007, 12:56 Titel: |
|
|
bitte tui is olte widdo her,,bitte bitte bitte _________________ Er lies Gott lenken und fuhr auf einen Baum!!!
|
|
|
djxtreme
|
Verfasst am: 25.12.2007, 13:00 Titel: |
|
|
also i finds noie design bessa (wenn mans mitn IE unschaug). Aso ischs vieleinlodnda. Dassts mitn Firefox no et richtig tut wert sich sicho ändon.
Is olte design zrug holn tat i amol af olle fälle et. olle werdn nir zifriedn sein und ban lestn wechsl hotts a viel gemekere gebm. also obwortn un gewöhnen. Epas oltis wido herholn isch nir nix gscheidis, se war jo hitosche gian, also gscheida olbm an schritt vorwerts und et oan hinto. Und des isch sicho a no et fertig wies iatz isch...
Und wegn Profildesign, stimp, bin a dofir dass se amol augfrischt wert _________________ <This signature is under construction>
|
|
|
frenna92
|
Verfasst am: 25.12.2007, 13:14 Titel: |
|
|
mir gfolts gor et _________________
|
|
|
muschl
|
Verfasst am: 25.12.2007, 13:53 Titel: |
|
|
Finds eigntlich ziemlich geil, la dass do Hintogrund lamma weiß isch gfolltmo et.. Vielleicht get sem jo no epans, sischt schaugs awin longweilig aus, gonz aso weiss!
|
|
|
Gast
|
Verfasst am: 25.12.2007, 14:04 Titel: |
|
|
Mir gfolltz itz a net unbedingt...
|
|
|
asroma
|
Verfasst am: 25.12.2007, 16:12 Titel: |
|
|
des weiß isch scheiße,sischt finis obbo guit!!widdo awin owechslung..
obbo bitte des weiß weck..
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|