|
|
Bist du Abergläubisch? |
ja |
|
7% |
[ 10 ] |
nein |
|
47% |
[ 61 ] |
ein bischen |
|
44% |
[ 58 ] |
|
Stimmen insgesamt : 129 |
|
Autor |
Nachricht |
chris90
|
Verfasst am: 22.12.2007, 14:51 Titel: |
|
|
absolut gor net!
man konn sich aus jedn behindortn zuifoll an aberglaubm zomreim!
|
|
|
|
nightfairy
|
Verfasst am: 22.12.2007, 18:53 Titel: |
|
|
dav9 hat folgendes geschrieben: | corsa hat folgendes geschrieben: | i bin wegn oan soche abergläubisch...
wenn ban weihnachtsessn afnocht am heilign obnd is telefon leitit, nocha stirb negstis johr oando fa deina familie...
vor a poor johr hots ba mein tante geleitn, und noar isch mein opa gstorbn...
vor a poor johr hots ba ins amo geleitn, noar isch mein oma gstorbn |
nichts als zufall, daidai, irgndwie konnman sich des olbm zommreimen wies oan past... |
und donn moansch mitn telefon osteckn und af lautlos tian isch die soche getun? lol.. wenn jemand sterbm soll donn sirb er sowieso, egal wos man dogegn tian will..
ah jo und zuafälle gibs von mir aus gsegn net.. olles hot irgend an sinn, a wenns für ins oft net nochvollziebor isch. _________________
|
|
|
ineedmoney66
|
Verfasst am: 22.12.2007, 19:37 Titel: |
|
|
I glab schun dasz a mit aberglaube zi tin hot wenn epas passiert weil sichs apoor is letze selbo inredn und noa passiert sel a!
|
|
|
maniac
|
Verfasst am: 22.12.2007, 19:45 Titel: |
|
|
aberdlaube isch ibotriebm... obo wenn epas passiart isch sel schun awin kronk
|
|
|
Gast
|
Verfasst am: 23.12.2007, 16:01 Titel: |
|
|
i hon fa jmd eppas gschenkt amo krieg und des honi bana niedn prüfung seither mitkob; ba de wosi net mitkob hon, ischs olbn ea miesa gong...
|
|
|
duddi
|
Verfasst am: 23.12.2007, 18:30 Titel: |
|
|
vl glabe et an schworza kotzn odo hufeisn etc. obo af irgnd a ort bin i abergläubisch...
|
|
|
chris90
|
Verfasst am: 24.12.2007, 00:04 Titel: |
|
|
lastfairy hat folgendes geschrieben: |
ah jo und zuafälle gibs von mir aus gsegn net.. olles hot irgend an sinn, a wenns für ins oft net nochvollziebor isch. |
hm glaubmssoche.
bin a net abergläubisch, obo i glab dass ols la durch zuifoll bestimmt isch, mitn gidonkn dass i my lebm net amo selbo in do hond hon kim i irgndwi net klor.
obo sorry, offtopic
|
|
|
kuen
|
Verfasst am: 24.12.2007, 10:06 Titel: |
|
|
aberglaube ist scheisse _________________
Lioba letz gfohrn aswie guit gong
|
|
|
ali
|
Verfasst am: 24.12.2007, 13:59 Titel: |
|
|
corsa hat folgendes geschrieben: | i bin wegn oan soche abergläubisch...
wenn ban weihnachtsessn afnocht am heilign obnd is telefon leitit, nocha stirb negstis johr oando fa deina familie...
vor a poor johr hots ba mein tante geleitn, und noar isch mein opa gstorbn...
vor a poor johr hots ba ins amo geleitn, noar isch mein oma gstorbn
und seit sem scholtn mir is telefon wirklich ollm oh, und handys af lautlos |
jo isch klor........ wos tian noa leit wos pa a telefondingsbums (des wisst schun wos i man, do wo man unleitn konn zB pa do vodafone ) orbatn? und wenn noa do opa gstorbn isch hopas zruggidenkt, ajoooo leschts johr hot is telefon gileitn? und wenne is handy af lautlos scholtisch noa konn wo decht jemand unleitn... des fa dein opa tut mo jo lad, obo de gschichte isch wirklich la aberglauben...
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|