Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Streikst du?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Weiter

Wirst du streiken?
Ja
55%
 55%  [ 100 ]
44%
 44%  [ 79 ]
Stimmen insgesamt : 179

Autor Nachricht
stylerman

BeitragVerfasst am: 10.10.2007, 17:37    Titel:

jo megense wo vobietn... Sehr böse wenn noa decht voll a haufe et schuile gin noa willi wo segn wosze tin... Sehr glücklich Sehr glücklich Sehr glücklich

enjoyit

BeitragVerfasst am: 10.10.2007, 17:53    Titel:

Schiela hot ka Streikrecht... weil schuile gin unentgeldlich isch... und man koan einkommen beziecht... Also ka Streikrecht... Praxis schaug ondost aus!

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger

thabounce

BeitragVerfasst am: 10.10.2007, 18:07    Titel:

streiki? tui wos mo gsog wert?bini höhrig?

claudi

BeitragVerfasst am: 10.10.2007, 18:09    Titel:

jo es isch net streikn, sondon demonstriern.. und in do lba sein heint zettl ausgetoalt wordn dass man a unentschuldigta krig! und, wen scheißts?! i moan is erste semesto isch sebm jo nix dobei und a sist.. noa krigsch hot an 8a in betrogn (wenn ibohaup...)! streikt la olla Sehr glücklich

claudi

BeitragVerfasst am: 10.10.2007, 18:21    Titel:

jo na ebn.. und wenn kenn hegstns mir schiela epans erreichn! obo wennman do demonstriert in bk wie long isch dess? und konnman donoch hoam fohrn oddo wie?! sry i woas et wie dess vor sich geat Smilie

lee992

BeitragVerfasst am: 10.10.2007, 18:24    Titel:

jo mir krign ebn de unentschunldigte obo...miar ischsel so glaich! ob do iz a 9a odo a 8ta in zaignis stet isch jo sch...!!!!! i sog lai se fi olla wosn et boazn forn: wenn miar forn und v di palle krign in do schuile obo epas durchdosetzn noar brauchtas et stolz san wailas et miet gforn sat und decht kana prüfungen mochn misst! wail die maischtn wosn in do klasse blaibn san de, wosn et auflogn gefährdet san! obo wen grod diesem awin sozial warn und fi di ondon mitkempfatn war schun ahaufe gitun! desch mai mainung und de konn kans endon...!!!!!

anto

BeitragVerfasst am: 10.10.2007, 18:28    Titel:

aaalsooo^^

demonstriern tui i schun obo die froge isch holt: bk odo bz??

und do direkta fa ins isch bled, na tschuldigung!!!
itz in munta wo 2 fa insodo klasse frogn gong san wos die folgn san fa an streik/demonstration nocha hota nix giwisst und nix und heint afamol follt in zettl zi votal, wo obm steht dassmo an unetschuldigta kriagn.. daidai
obo i denkmo wennmo demonstriern gin terfata nix tin weil afn zettl steht wenn man streikt kriag ma sel.. obo schau ma mal...

no wos^^: i mahn atal sogn vlt mi geht des nix un weile sobiso guit bin und so, obo magari scheissts die sem amol inni.. was man jo nia also: demonstiert olle mite!!!
schau vor 2johr wor woll a ana, und wos i kert hon hots positiv ausgschaug, weil viele demonstriert hom..

mit ins wert sobiso schu gitun wiese und wosnse well, und wennmo pa setta sochn et unhebn ins zi wern und eppas zi tin, sem werts olba letza und afamol gets zui wie in gfengnis..
meina meinung holt

lg anto

Zuletzt bearbeitet von anto am 10.10.2007, 18:38, insgesamt 2-mal bearbeitet

claudi

BeitragVerfasst am: 10.10.2007, 18:29    Titel:

Jo und i glab a dass seit heint do direkta (LBA) de zettl umanondo gien gelot ot wo gstonn isch dass man a unentschuldigta krig, widdo viel leit nimma mit tien! obo wennman bedenkt wos de unentschuldigte welcha auswirkung ot - fost koana (teilw. gor koana) noa vosuichimi zumindest decht fir mein / insra meinung inzisetzn... je mear streikn umso bessa werts Ausrufezeichen Ausrufezeichen Ausrufezeichen Ausrufezeichen

claudi

BeitragVerfasst am: 10.10.2007, 18:38    Titel:

obo mein froge: wo streikt bzw demonstriert es? bruneck odo boazn??

schlofale92

BeitragVerfasst am: 10.10.2007, 18:46    Titel:

Lachen BOUZààààN x) lach

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Weiter
Seite 2 von 10

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.