|
|
Autor |
Nachricht |
ruffy

|
Verfasst am: 27.09.2007, 13:30 Titel: |
|
|
lastfairy hat folgendes geschrieben: | meiner meinung noch tuat di politik nix ohne grund bzw. hintergedonkn...
deswegn konn se net so orschdumm sein...
ober wos longsom auffällig wert, isch dass se in die menschen oanfoch in spaß, die freizeit und es selbstständige denkn verbiatn bzw. "ausredn" welln.. also lei mehr orbeit, sich vermehrn und so dumm wia meglich bleibm..
weil je wianiger freizeit mir hobm und je mehr sochn do sein de ins olenkn (tv, videospiele,usw.) desto wianiger hobm mir zeit und a lust über gott und di welt nochzudenkn. und sell isch für di politiker wieder fein, weil koaner long ihre orbeit hinterfrog bzw. niamond so wircklich lust hot, epas gegn ihr hondeln zi unternemmen.. |
gegn ihr hondl werd ginui untoumm(z.B. projekt ried, BBT ,ka supoalk ban boazna stostfest uvm.), obo di politik nimp af se ka rücksicht.
de hom irgndwelche einfälle, denkn, de ideen sein supo u mir brauchn unbedingt des(schutz, komfort etc.). noa werdn stimmen laut, de dogegn sein, obo es werd trotzdem durchgizogn. weil di mehrheit et di stimme dogegn erheb, also ish di mehrheit dofir.
u orschdumm desholb, weils longsom ibotriebn werd. 100e generationen hom in alkohol und in feion gfröhnt u iz kemm leit wie do campei, dei aus irgnd an grund jugndreferentn sein, u vodonnon di festlan in bruneck somsta bis 11.
jugndliche saufn sich a vorher odo in pubs di birne weg, u sel kanntnse a et vobietn, wenn festlan lama bis 6a gangn.
und dass olba wieniga an events do ba ins sein, isch klor. di voonstolta sitzn jo schun in do kreide, wennse la ibohaup wos mochn well...
wos i mi obo frog ish, wie schaugs mit di ufo konzerte aus? u evt. open-airs im raum bruneck? _________________ Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.

|
|
|
 |
nightfairy

|
Verfasst am: 27.09.2007, 14:19 Titel: |
|
|
ruffy hat folgendes geschrieben: | de hom irgndwelche einfälle, denkn, de ideen sein supo u mir brauchn unbedingt des(schutz, komfort etc.). noa werdn stimmen laut, de dogegn sein, obo es werd trotzdem durchgizogn. weil di mehrheit et di stimme dogegn erheb, also ish di mehrheit dofir.
|
jup, des hon i gemoant mit net wirklich epas dogegn tian... _________________

|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 27.09.2007, 14:33 Titel: |
|
|
A Kirschta taursch sowieso olm länga.. Guata Nocht!
|
|
 |
simmi

|
Verfasst am: 27.09.2007, 14:39 Titel: |
|
|
dolif hat folgendes geschrieben: |
jedo soll tin wos er fi richtig holtit und nett olbn olla strofn |
"la" toatsaufn konnsch di wohrscheinlich a wennis fi richtig holtisch, obo fetzvollo auto fohrn isch wo gonz eppas ondos!!
sem gefährdische jo ondra leit ano mit und noar ischs nima la dei entscheidung und dei problem wose tusch.. _________________ Das Leben findet statt während wir bereits andere Pläne machen.
|
|
 |
jp

|
Verfasst am: 27.09.2007, 14:54 Titel: |
|
|
fetzvollo Autofohrn weart sowisou bestrouft, dewsegn mussman et in di leit de wos gearn in Somsta awin feirn se vobiatn. Aussodem nutzt des ols nicht weil Bruneck isch et es gonze Toul. _________________ http://www.graphicguestbook.com/hooooons
|
|
 |
rockstar90
|
Verfasst am: 27.09.2007, 15:30 Titel: |
|
|
Jo bo i glab mir san oanfoch a Säufavolk.... wia di russn Vodka saufn, wia di amis kriag fürn und di buddischtn di erleuchtung suichn.. saufn mir holt...schätz amo des wert aso bleibm, wenns et letza wert...
|
|
 |
moccioso

|
Verfasst am: 27.09.2007, 15:36 Titel: |
|
|
saufn dassmans nimma tscheckt isch sowisou firn oarsch!
und na dai bitte und des wos du dou for mir gschriebn hosch soll gscheide kling? .."di russn ihrn vodka..." ... na dai!?! 
|
|
 |
acidhorse

|
Verfasst am: 28.09.2007, 00:52 Titel: |
|
|
Fan fetz volln autofohrn wor jo nio die rede. hon la gsog schnell fohrn. logoisch wenne jemand ondos gefährdisch binne voll enkra meinung...
|
|
 |
hons

|
Verfasst am: 28.09.2007, 12:55 Titel: |
|
|
honmo iz net olls durchgilesn... vielleicht hots schun jemand gsog, obo nua sogis holt neamo.
also de voordnung giltit lei für feste, net für bars. also des hot nix mitdo barlizenz zi tien.
und a lei für feste de net a onderweitige lizenz hobm. also wenn die musikkapelle a fest mocht nua holtse sich sowieso a lizenz. und de konn nua widdo gonz ondorscht ausschaugn. a bis 3 indo frie und so weita...
und ausodem: de richtilinien sein eigntlich la de wos die eu vorgib. iscvh also nix ondos wie a onpassung an eu recht...
|
|
 |
260599

|
Verfasst am: 28.09.2007, 15:26 Titel: |
|
|
overflow hat folgendes geschrieben: | Zitat: | und a lei für feste de net a onderweitige lizenz hobm. |
i kapier et gonz wie du des moansch. Normal muss man wo jeda Voonstoltung ban SIAE meldn und se isch normalerweise wos man unto do Lizenz vosteat. |
na, du musch in do gemeinde wois mochsch a lizenz hol. sebm entscheidit noa di gemeinde wi longs taurn terf..
SIAE ot mit den nix zi tian, se san irgndwio die rechte fa künschtla usw. zohlsch sebm noch die einnohmen usw. an giwissn betrog _________________

|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |