|
|
Beste Oberschule |
GOB |
|
19% |
[ 41 ] |
HOB |
|
23% |
[ 50 ] |
RG |
|
14% |
[ 31 ] |
Lewit |
|
7% |
[ 17 ] |
LBS |
|
10% |
[ 22 ] |
HG |
|
8% |
[ 19 ] |
Andere |
|
15% |
[ 34 ] |
|
Stimmen insgesamt : 214 |
|
Autor |
Nachricht |
stefan89
|
Verfasst am: 05.09.2007, 09:04 Titel: Beste Oberschule |
|
|
Hoi.... i hetat giwelt frogn wos fi enk die beschte oboschuile isch.... GOB, HOB Realgymnasium..............
|
|
|
|
harry
|
Verfasst am: 05.09.2007, 09:07 Titel: |
|
|
die GOB...die Ausstottung isch die Beste und die Stiole und Bänke san die feinstn
PS: dumms Thema...
|
|
|
lacrimae
|
Verfasst am: 05.09.2007, 09:29 Titel: |
|
|
die gob logisch. schun alloan wegen do herausragenden qualität von die schialer semm (wenn man amoll in ästhetischen aspekt außer ocht losst ) _________________ -.-
|
|
|
harry
|
Verfasst am: 05.09.2007, 09:55 Titel: |
|
|
@lacrimae signed
|
|
|
fobeplatz
|
Verfasst am: 05.09.2007, 09:58 Titel: |
|
|
Bin GOB gong...
Wenn i nouamol kant entscheidn, gang i Humanistischis, weil oanfoch a ordntlicha Ollgemeinbildung krigsch. Ba di meistn Oboschuil gesche als Fochidiot ausa!
Wegn di Bänke und Stiole war mos Wurscht... _________________ SHIFT_the future
|
|
|
ruffy
|
Verfasst am: 05.09.2007, 10:03 Titel: |
|
|
bin real u hob gong. real ish a suppo shuile, di ho voochte bis afs leste. gang heinte pädagogishis odo grafikschuile... _________________ Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.
|
|
|
jp
|
|
|
siroliver
|
Verfasst am: 05.09.2007, 12:35 Titel: |
|
|
Olls lei do gleiche Bledsinn. I hon an olle Schuiln wos auszusetzn, i sog la net wos ba welcho, ubbo i glab sell woaß jedo wos die betreffende Schuile geaht selbo...
Vielleicht teisch i mi a lei. I hon z.B. aus an unerklärlichn Grund a Obneigung gegn die HOB, frog mi net worum.
Oboschuile isch va mir aus gsegn aso:
Es hoaßt sie fördon Selbstständigkeit, doweil ischs foscht is Gegntoal. Du konnsch jo nia wos selbo tian. Olls werrt do vorgekaut, weil do Schiala isch zu bled und in semm passts a wenna nix tian muss.
Sell isch meines Erachtens do Grund wieso die Tigerstaatn ins üboholn, mir homm koan Biss, mir sein schun "sott", follsas vosteaht wos i moan. _________________ "Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com
|
|
|
simmi
|
Verfasst am: 05.09.2007, 12:45 Titel: |
|
|
...af jedn foll et sprochnlyzeum, se gangati nie wieder _________________ Das Leben findet statt während wir bereits andere Pläne machen.
|
|
|
harry
|
Verfasst am: 05.09.2007, 13:01 Titel: |
|
|
dou konn eigntlich ka richtigis Ergebnis ausakem, weil niomand olla Schuiln gong isch...
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|