|
|
Autor |
Nachricht |
galabriel
|
Verfasst am: 25.08.2007, 17:28 Titel: Ordnerinhalt als Liste ausgeben |
|
|
I winsch an schian guitn obnd, i bin af do suiche noch an programm wos mir folgendes leisten soll:
I sog in Programm an Pfad un, z.B. a kompletta externa festplotte, und nuar sollat mir des programm in a word odo pdf datei inneschreibn, wos sich in jedem ordner ( mit struktur ) wosfrana files sich befinden und sell so baumdiagramm mässig herschreib odo an uanfocha auflistung mocht.
i hon viel gsuicht in web hon obo lai a programm gfunn wos huast "whereisit" und sem honne kan plan wie man sel hernimp, hon a a manual im web gfunn wosmo net relativ viel bring.
its honne ebn frogn gwellt ob jmd fa enk a setta programm in der ort kennt und mir in nume sogn kannt =)
i donk amol im voraus.
mfg.
Galabriel
Zuletzt bearbeitet von galabriel am 27.08.2007, 22:29, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
|
|
patz0
|
|
|
freakz
|
Verfasst am: 25.08.2007, 18:28 Titel: |
|
|
Selbst proggn hone a schun sogn giwellt obo hon ongst kop so bäm bäm komments zi krign so alla-pw0nage-dontfuckwithmeuknowwhatimean?
EDIT: Naja mir follt net wirklich ans in , obo fi wos brauchschsen @ TS? vll gibs jo a alternative?
lg _________________ "Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.
|
|
|
djxtreme
|
Verfasst am: 26.08.2007, 19:33 Titel: |
|
|
Wieso et oanfoch wenns kompliziert a geat?
ach ne, geat viel oanfocha ohne software wenn i des richtig vostonn hon wos du willsch
Start -> Ausführen -> "CMD" ingebm
in do cmd geasche in des vozeichnis fa woe des brauchsch und sem gibsche nor "tree LW:\pfad\zin\ordna /f /a > c:\Ordnerliste.txt" in ;)wenne "/f" wecklosch kriagsch lai di liste fa di ordna ohne datein
wenne die details zi die datein a no hobm willsch missasche glabe "dir LW:\pfad\zin\ordna > c:\Ordnerliste.txt". Zusotzparameto missasche selbo nor no schaugn, die sem woase et olle auswendig
konnsch obo logisch a a programm selbo schreibm und ibo sem af di cmd zuigreifn. sein nor eh lai ba di 20 30 zeiln effektivo quellcode in delphi.
Odo gonz kurz:
@echo off
tree /f /a > C:\liste.txt
start /w notepad /p C:\liste.txt
exit
de 4 zeiln drobo in texteditor innekopiern und als *.bat datei speichon.
wenne nor di se datei ins vozeichnisch kopiersch fadem du de liste willsch und af de datei an dopplklick mochsch nor mochtos a datei liste.txt afn laufwerk c woe deine liste drin hosch und drucktos di se sofort aus. wenne di dritte zeile weck losch tuts hot et druckn. najo, versteht sich nor eigentlich von selbo _________________ <This signature is under construction>
|
|
|
freakz
|
|
|
galabriel
|
Verfasst am: 27.08.2007, 22:30 Titel: |
|
|
ich danke euch =) des mit cmd finde geil, is gui programm isch a geil xD endlich konne amol a liste fa mein archiv druckn xD
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|