Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Beste Metalband
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Weiter

Autor Nachricht
Gast

BeitragVerfasst am: 21.08.2007, 12:04    Titel: schun wido a sella kakke-tobic!!!

also jedo hot syna!!!

um slayer, metallica, sepultura, morbid angel, cannibal corpse, deicide u Co. va di oltn Hosn ... kimmp man nie drum umma!!!

und hynte naja, isch hot a haufn core der wos olls hernimmp u a mosh draus mocht... tja...

obo bräng et sa Bands wie Graveworm bitte, wyl echt, sie syn a bissl bekonnt, syn guit und olls, obo mit a Grösse homse wo nix am Hut!

Is Thema isch di Bestn und et Dyn Favorit... lesn u noa Ontwortn!

egal wer odo wos, olla h ihr oagna Favoriten! Do nutzt koan Tobic net!

Obo HÄMATOM isch true!!!

www.haematom.de

*...denn dyn schwanz ist zu klein! - leck mich du wixer leck mich!!!...*

michyyy

BeitragVerfasst am: 21.08.2007, 12:14    Titel:

Also i bin iats net do suppe metalfan obo zi die bestn kern sicho:

-Metallica
-Iron Maiden
-Judas Priest
-Slayer
-Sepultura

I glab de numen kennt a jedis! Und dozui tati no Soulfly, Pantera! Obo Inflames isch fitzi jung zi die bestn olla zeitn zi kern..

michyyy

BeitragVerfasst am: 21.08.2007, 12:15    Titel:

Ramones sein rock odo? net metal?

duddi

BeitragVerfasst am: 21.08.2007, 12:15    Titel:

I los zwor et viel metal obo i sogat amol Pantera...

deg

BeitragVerfasst am: 21.08.2007, 12:20    Titel:

jo, se stimp schun dass dei bands die erfolgreichstn sein und so, obo gravworm san fa mir aus gsegn hotamo die bestn! Winken fa dei wossime an wionigstn ouloss

und i kenn a kua zwuata wos asou ähnlich spieln wie sie!

... und fa mir aus gsegn spielnse melodic-death (i wuas schun sischt steht ibrol black Winken )... obo se isch jo wuascht...

Gast

BeitragVerfasst am: 21.08.2007, 12:32    Titel: addy

...In Flames, konn man zum Toal a nenn, glych wie Fear Factory... dei hom Ihr oagn Weg, z-B. ba F.F. mitn Cyperflair ingschlogn...

Dei syn wichtig, obwohl ba In Flames, definitiv di oltn Sochn mehra zu sogn hom als di Noin... i woass net, et letz, obo definitiv wienk mit Ihrdo Basis no zi tien (Colony, Whoracle...)

Anthrax
Judas Priest
Manowar
...et vogessn, a wennse awien a gimietlichara Metal-Richtung representiern, syn Anthrax schun longe vor Metallica do giwessn und hom Metallica zu Beginn untostützt...

kuen

BeitragVerfasst am: 21.08.2007, 12:38    Titel: Re: schun wido a sella kakke-tobic!!!

dasnichts hat folgendes geschrieben:
also jedo hot syna!!!

um slayer, metallica, sepultura, morbid angel, cannibal corpse, deicide u Co. va di oltn Hosn ... kimmp man nie drum umma!!!

und hynte naja, isch hot a haufn core der wos olls hernimmp u a mosh draus mocht... tja...

obo bräng et sa Bands wie Graveworm bitte, wyl echt, sie syn a bissl bekonnt, syn guit und olls, obo mit a Grösse homse wo nix am Hut!

Is Thema isch di Bestn und et Dyn Favorit... lesn u noa Ontwortn!

egal wer odo wos, olla h ihr oagna Favoriten! Do nutzt koan Tobic net!

Obo HÄMATOM isch true!!!

www.haematom.de

*...denn dyn schwanz ist zu klein! - leck mich du wixer leck mich!!!...*

dou ret wo oando, wenn do steat beste metalband noar isch wo gimoant de wos fi mi am bestn isch, klor konn graveworm mit greaßn wie metallica, pantera, sepultura, judas priest, maidn usw. nio konkuriern obo wenns mir odo in ondra taug noar hosch du se amo gonz sicho zi respektiern, weil du megasch la amo in insra profile lesn wosmo olls horchn, sem stion noar a no wie duse nennsch "greaßara" bands OK?

Lioba letz gfohrn aswie guit gong

the59fifty

BeitragVerfasst am: 21.08.2007, 12:41    Titel:

britney spears Lachen

Zuletzt bearbeitet von the59fifty am 20.10.2007, 20:50, insgesamt einmal bearbeitet

santaclaus

BeitragVerfasst am: 21.08.2007, 12:43    Titel:

michyyy hat folgendes geschrieben:
Ramones sein rock odo? net metal?

naja, zi metal tati die ramones iaz wo et ... Winken

sein mehra punk, punk-rock, rock fa mir aus gsegn...

ruffy

BeitragVerfasst am: 21.08.2007, 13:38    Titel:

scwar zi sogn wer di beste ish, obo black sabbath, slayer ,metallica, anthrax khearn af jedn voll dozui. metal ish zi weit gfächot, als dass i mi af a band festlegn kannt........

Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Film, Musik & Leseecke Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Weiter
Seite 2 von 12

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Beste Tormänner duddi Sport 8 01.01.2010, 15:05 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Gründung einer Metalband fredman Film, Musik & Leseecke 1 12.08.2009, 12:05 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge 5 Beste F1 Fahrer aller Zeiten pete Sport 25 13.07.2009, 13:11 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Beste Live Band freakz Film, Musik & Leseecke 32 20.06.2009, 23:08 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Beste Erfindung andy Forschung und Technik 81 23.06.2008, 12:05 Letzten Beitrag anzeigen