|
|
Autor |
Nachricht |
fuckmituestrichlan
|
Verfasst am: 05.08.2007, 12:58 Titel: Black Sabbath/Heaven & Hell |
|
|
Wie wohrscheinlich jedo mitkrig hot, san Black Sabbath wido mit do "Heaven & Hell" Besetzung zrug. I frog enk, wos holtit es fa der Soche?
|
|
|
|
freakz
|
Verfasst am: 05.08.2007, 13:47 Titel: |
|
|
Heaven and Hell rockt , find di "trennung" fan ozzy osbourne isch is beste wos ihnan passiern gikennt hot , i muss zuigebm viel liodo fa fria , vor den album worn geila wie dei fan album heavy and hell , obo mir persönlich hot di stimme fan ozzy osbourne et gfoll, viel zi penetrant...hingegn ronnie james stimme find i viel geila ...i was das itz viel geflame kimp wie , dir fahlts jo usw. obo isch mei meinung
greetz _________________ "Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.
|
|
|
260599
|
Verfasst am: 06.08.2007, 08:27 Titel: |
|
|
onsi in wien als metallica-support gsegn, otmi ehrlich gsog et wirklich mitgirissn, u se om a di oan gimoant, de wos sich fi black sabbath usw. mear intressiern aswi i.. _________________
|
|
|
busbyboy
|
Verfasst am: 06.08.2007, 08:37 Titel: |
|
|
260599 hat folgendes geschrieben: | onsi in wien als metallica-support gsegn, otmi ehrlich gsog et wirklich mitgirissn, u se om a di oan gimoant, de wos sich fi black sabbath usw. mear intressiern aswi i.. |
Se bin noar wo i gimant.
Sie worn et letz, fan musikalischn betrochtn. La ot mir Sabbath am bestn mitn Ozzy gfoll. Und weil sie nichts fa di oltn Plottn gspielt hom. hot mi der Auftritt et unbeding ibozeig. Is Album wer i mir sowieso et kafn, weil mir, wi schun gsog, Sabbath MIT ozzy viel bessa gfoll ot. _________________
|
|
|
fuckmituestrichlan
|
Verfasst am: 06.08.2007, 13:19 Titel: |
|
|
mitn ozzy kemse jo sowieso wido zom, se hot do tommy jo a gsog dass des la vorübogehend isch. i find a die stimme fan dio bessa
|
|
|
freakz
|
Verfasst am: 06.08.2007, 13:35 Titel: |
|
|
seaba hat folgendes geschrieben: | mitn ozzy kemse jo sowieso wido zom, se hot do tommy jo a gsog dass des la vorübogehend isch. i find a die stimme fan dio bessa |
Hm , sel isch kacke kack ozzy _________________ "Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|