|
|
Autor |
Nachricht |
ruffy
|
Verfasst am: 27.07.2007, 16:52 Titel: |
|
|
es gib gratis parkplätze in bruneck!
obo teilweise gets schun ungirecht her pa di stodtputz, se muss man anfoch sogn.
obo sie sein schun praktisch...schlosserg z.b. wenns durch di letzn wido awi ausschaug u di schriffs kemm ishs innaholb fa 1minute blitzeblank saubo, la durch präsenz _________________ Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.
|
|
|
|
kuen
|
Verfasst am: 27.07.2007, 17:03 Titel: |
|
|
also do foltmo aso a netta gschichte fa de hanslan in: in diotnhoam san di stodtputz eigntlich et oft, obo aso di sunntigis boll a begräbmis odo hochzeit isch und olls awin zuigiparckt isch kemm de PIEEEP ausa um ins herzistrofn, noar ot mein onkl amo augipackt zi an gemeindeausschaussmitglied und hot gsog dassz des in raischa nio gebat aso epas und la weilse moan sie san do schlau in de weart schun er no dozehl woa parkt ... der ot a lama bled hergschaug^^ _________________
Lioba letz gfohrn aswie guit gong
|
|
|
mini
|
Verfasst am: 30.07.2007, 22:53 Titel: |
|
|
supersonic hat folgendes geschrieben: | hmm ischjo olls guit und recht!iz bini amo ba reischa augn,und hon gsegn die gonze strosse zuigeparkt af oa seite;olls urlauba,insra hoass geliebtn inter fans,moansch do war oano gstroft wordn?? |
Ban Inter vs FC Südtirol Spiel homse schun Stroufzettl gschriebn, bis do Block laare wor... af do Strouße ausn Stefansdorf. Und i glab et daß se la Einheimischa worn...
|
|
|
supersonic
|
Verfasst am: 03.08.2007, 16:22 Titel: |
|
|
mir wurst!de wos i gsegn hon worn holt et gstroft!naja füttern wir die hunde weiter,sunst kennse jo koan auto ma kafn!!nana die stodtpolizei pastt schun ...bolse schloft!!!STOPPT TIERVERSUCHE NEHMT STADTPOLIZISTEN!Big nose pickelface aka gruppilo......
|
|
|
freakz
|
Verfasst am: 14.08.2007, 16:32 Titel: |
|
|
valli hat folgendes geschrieben: | also, i find di stodtpolizei volle nett |
dito
Mir homse in Sunnta kolfn Moto unschiobm _________________ "Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.
|
|
|
corsa
|
Verfasst am: 14.08.2007, 17:35 Titel: |
|
|
@kuen
Aso, wegn dir homse mir in reischa strofzettl gebn, weilas gsog hop, dass in reischa des nia getun wert?
gonz ehrlich gsog, dass san do schun selcha unsympatischa typn drunto, dassts nimma schian wert...
fa meina strofn ogsechn, obo bol do kollege mitn skatebord fan ufo richtung kino fohrt und noar di stodtpolizei ihm sogn "do ent tut man skatn"und zin ufo zoagn, sem ischs schun awin schlimm
und des kommentar fa de "di punkte tian et mir nemm, de tusch du dir selbo nemm", sem hon i mi a awin augereg
|
|
|
master
|
Verfasst am: 10.11.2007, 14:07 Titel: |
|
|
de san jo lammano kronk, itz homse noa boll mera autos wia di carpfn.... und sel stimp wirklich dasse ibrol san und noa dranse a wegn jedn schais au.... dai deschwo a witz wemman sogor is radl ibbo di stroße schiabm muss. und nua sogn a poor no des warn freund und helfer.... =))) _________________
|
|
|
sophie
|
Verfasst am: 10.11.2007, 15:35 Titel: |
|
|
do san jo iz a olbm polizischtn in do schuilzone.... wos weln de mitn sem bezweckn?? i moan netta soffl kriminell samo na a wido et dass sie ins ibowochn missn, odo??
|
|
|
chris90
|
Verfasst am: 10.11.2007, 16:50 Titel: |
|
|
0smile0 hat folgendes geschrieben: | do san jo iz a olbm polizischtn in do schuilzone.... wos weln de mitn sem bezweckn?? i moan netta soffl kriminell samo na a wido et dass sie ins ibowochn missn, odo?? |
onscheinend um giwolt zwischn di mittlschiola vorzibeugn.
hon an onfong a gimoant es san di grosrupfa, ähhh drognsuicha, obo hon noa ebm des kheart. di böösn, böösn mittlschiola!
|
|
|
the59fifty
|
Verfasst am: 10.11.2007, 18:45 Titel: |
|
|
naja... Bruneck okey... obo dass Innichn so wos brauch find i lächolich
---> das war soeben "t30" Beitrag "nr:303"
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|