|
|
Autor |
Nachricht |
fobeplatz
|
Verfasst am: 13.06.2007, 19:47 Titel: Virus? |
|
|
Konn mir oando helfn?
Wenn i af youonweb.it gea, noa öffnets mir ba Firefox a Download-Fensto und lodit a unbekonnta Datei oa (ohne Endung und nix, oanfoch a nume, z.B: diec74iz) und YOW get net au. I bin iz lai durch youonweb.net.tc innekem und hon des Thema gschriebn....
Woas oando wos? _________________ SHIFT_the future
|
|
|
|
kuen
|
Verfasst am: 13.06.2007, 19:48 Titel: |
|
|
hmm bo, installier amo a guits anti virn programm (Avast odo so isch gratis) _________________
Lioba letz gfohrn aswie guit gong
|
|
|
nicolas
|
Verfasst am: 13.06.2007, 19:49 Titel: |
|
|
lods amo ocha und nor bolles ocha gelodn hosch aktivier in virn scan weil oftamo ischs a upgraid
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 13.06.2007, 19:50 Titel: |
|
|
Start Alle Programme Mozilla Firefox und Mozilla Firefox(Safe mode) unklickn!
Probier des amo, hon amo an änliches problem kop.. _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
fobeplatz
|
Verfasst am: 13.06.2007, 19:55 Titel: |
|
|
Des mitn Safe Mode nutzt nix.
Eibn woas i net wou dei Datei hin geat, obo i loss grot di gonze Festplotte ouscan...
Nochn oalodn fa der Datei, get is fensto auf "Öffnen mit", obo i will de Datei net aution. _________________ SHIFT_the future
|
|
|
kuen
|
Verfasst am: 13.06.2007, 19:57 Titel: |
|
|
normal wenndo fox epas ochalodit geats afn desktop, außo du oschs umgstellt und sischt datn speichota unto di tempotätn datein, gea pan fox amo af extras Private Daten löschn und hangl sem olls un auso hot des mit di passwörto _________________
|
|
|
newworlddisorder
|
Verfasst am: 13.06.2007, 19:58 Titel: |
|
|
hone a kop! isch pa mir obo af oamo wiedo wek gong! keine ahnung wos des wor, isch a bug fa firefox! virus ischs af jedn foll koando odo schädlicha datei! _________________
|
|
|
fobeplatz
|
Verfasst am: 13.06.2007, 20:07 Titel: |
|
|
Solongs net spinnt, passts eh... _________________ SHIFT_the future
|
|
|
tix
|
Verfasst am: 13.06.2007, 20:25 Titel: Coockies Löschen ! |
|
|
Lösche deina Cookies .. Sem konns vosteckt sein :
Also ba mir isch do Pfad zi die Cookies so :
C:/Dokumente und Einstellungen/Thean/Anwendungsdaten/Mozilla/Firefox/Profiles/suokpd9k.default
Sem missat nua a Textdatei nomens cookies sein , se öffnsche und löschs amo , nua probierschis neamo =)
/Edit :
Do ordna Anwendungsdaten isch vosteckt ...
_______
P.s. :
Danke für Benutzung meiner Domain =)
|
|
|
kuen
|
Verfasst am: 13.06.2007, 20:28 Titel: Re: Coockies Löschen ! |
|
|
tix hat folgendes geschrieben: | Lösche deina Cookies .. Sem konns vosteckt sein :
Also ba mir isch do Pfad zi die Cookies so :
C:/Dokumente und Einstellungen/Thean/Anwendungsdaten/Mozilla/Firefox/Profiles/suokpd9k.default
Sem missat nua a Textdatei nomens cookies sein , se öffnsche und löschs amo , nua probierschis neamo =)
/Edit :
Do ordna Anwendungsdaten isch vosteckt ...
_______
P.s. :
Danke für Benutzung meiner Domain =) |
nochreda _________________
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|