|
|
Autor |
Nachricht |
kalle
|
Verfasst am: 03.06.2007, 09:38 Titel: |
|
|
tix, se isch eig gleich obin no hosch oddo obin et hosch, welmo awin aufoll ha? Wellmo in die uan beweisn wei guit man sich ban pc auskennt?
TZZZZZ _________________
|
|
|
|
tix
|
Verfasst am: 03.06.2007, 09:39 Titel: |
|
|
champion2002 hat folgendes geschrieben: | jo des isch a virus ba miar hota a an sean scheiß gitun noa wor di festplotte hin! |
i konn die Festplotte asöi et hinmochn , se vosprichido !
/Ps Olla Virn san gilöscht ..
|
|
|
tix
|
Verfasst am: 03.06.2007, 09:41 Titel: |
|
|
I hon nix domit gimocht - I schwörs ..
Außo mit dav9´s honni ins Forum gspammp wos obo koan obsicht wor , sem wori ibo mein programm ba dir ingiloggt und hon mit an ondon programm gspammt , also sollte eig. do nome Tix stien und et Dav9
Und sry gell dassi an sean scheiß vozapft hon , i hon holt meina freidn =)
Weri nimma tien ..
Lg Tix
Zuletzt bearbeitet von tix am 03.06.2007, 18:34, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
|
tix
|
Verfasst am: 03.06.2007, 09:42 Titel: |
|
|
kalle hat folgendes geschrieben: | tix, se isch eig gleich obin no hosch oddo obin et hosch, welmo awin aufoll ha? Wellmo in die uan beweisn wei guit man sich ban pc auskennt?
TZZZZZ |
na i hon meina freidn ^^ wenns a somsta wor nua wuaßi wiesois giton hon, sischt et ^^
|
|
|
tix
|
Verfasst am: 03.06.2007, 09:49 Titel: Re: HELP ME! |
|
|
dav9 hat folgendes geschrieben: |
und mei computa checkts iatz a nimma...(VIRUS)
|
Na, des isch koan virus .... /des wor koan virus ..
Dav wenne wilsch doklerido wos des wor -> pn an mich
|
|
|
wissi
|
Verfasst am: 03.06.2007, 09:50 Titel: |
|
|
tzzz...bisch wo gonz a lustigo!!woasche in gonzn tog nicht wos tian?
billiga ausrede van somsta...
|
|
|
tix
|
Verfasst am: 03.06.2007, 10:02 Titel: |
|
|
wissi hat folgendes geschrieben: | tzzz...bisch wo gonz a lustigo!!woasche in gonzn tog nicht wos tian?
billiga ausrede van somsta... |
isch koan ausrede ...
Mehr wie entschuligng konnimi holt a et madonna , jo es wor a sea sch*** fehla , rückgängig konnis itz a nimma mochn , tutmo load !
I hon olls gilöscht ..
Schaug i hett olls tien gikennt , obo mir isch klor wöschtn dassis jo la sche***
bring und deswegng honni /vor i den Thread gsechn hon/ is programm ochagiton !
|
|
|
schneida
|
Verfasst am: 03.06.2007, 10:13 Titel: |
|
|
tix hat folgendes geschrieben: |
Schaug i hett olls tien gikennt , obo mir isch klor wöschtn dassis jo la sche***
bring und deswegng honni /vor i den Thread gsechn hon/ is programm ochagiton ! |
putega wos bischn du welcho clown? wenne sowos probiern willsch, nocha frogsch an kolleg obis teschtn terfsch - und net inan forum àla 'testit des minigame' tsts...
Ajo und endot enkra Kennwörter ....
|
mi betriffts jo net, obo mir gangs schun gehörig af die nervn - wenni wegn dir irgnda passwort ändon missat..
|
|
|
tix
|
Verfasst am: 03.06.2007, 10:18 Titel: |
|
|
schneida hat folgendes geschrieben: | tix hat folgendes geschrieben: |
bring und deswegng honni /vor i den Thread gsechn hon/ is programm ochagiton ! |
putega wos bischn du welcho clown? wenne sowos probiern willsch, nocha frogsch an kolleg obis teschtn terfsch - und net inan forum àla 'testit des minigame' tsts...
Ajo und endot enkra Kennwörter ....
|
mi betriffts jo net, obo mir gangs schun gehörig af die nervn - wenni wegn dir irgnda passwort ändon missat.. |
1. I wuaß sowos tutman et - erst recht et unerlaubt ...
2. I hon kennwörter und olls gilöscht , i honsimo etamo durchgilesn , also wissn tui koans mehr , ehrlich et , obo sicho isch sicho ....
|
|
|
freakz
|
Verfasst am: 03.06.2007, 11:38 Titel: Re: HELP ME! |
|
|
tix hat folgendes geschrieben: | dav9 hat folgendes geschrieben: |
und mei computa checkts iatz a nimma...(VIRUS)
|
Na, des isch koan virus .... /des wor koan virus ..
Dav wenne wilsch doklerido wos des wor -> pn an mich |
Schaug noch keylogger aus
warum hon i nie selcha ideen _________________ "Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|