|
|
Autor |
Nachricht |
ironie
|
Verfasst am: 07.07.2007, 10:49 Titel: |
|
|
A eigno Kalendo war a gonz gschickt wo man sich selbo notizn mochn konn, geburtstoge introgn, ... . _________________ Wir müssen lernen, entweder als Brüder miteinander zu leben oder als Narren unterzugehen.
Martin Luther King
Friedensnobelpreisträger und Führer der amerik. Bürgerrechtsbewegung
|
|
|
|
kasknedl
|
|
|
finalcollapse
|
Verfasst am: 08.07.2007, 09:15 Titel: |
|
|
also
man konn derzeit jo seine skype id ins profil schreibn, war geil wenn so wos a für msn, icq (jo, stellt enk vor, es wert no von a poor leit benutzt lol), aim, yahoo messenger usw mochn kannt, terfat eigneltich net wirklich schwar sein sel zu mochn oda? _________________ Final Collapse Festival 4 Live Bands | Metal Floor | Drum n Bass Floor - - http://www.finalcollapse.it - - http://www.absolut-lounge.it - - http://www.eventsbz.it
|
|
|
fabs
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 10.07.2007, 14:10 Titel: |
|
|
impact hat folgendes geschrieben: | also
man konn derzeit jo seine skype id ins profil schreibn, war geil wenn so wos a für msn, icq (jo, stellt enk vor, es wert no von a poor leit benutzt lol), aim, yahoo messenger usw mochn kannt, terfat eigneltich net wirklich schwar sein sel zu mochn oda? |
und is skype me steat a ba apor de ba skype-namen gor nix drin stian hom.....
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 11.07.2007, 00:33 Titel: |
|
|
i hat gonz gern, dassz die uhrzeit [is datum] fa di freindschofts-onfrogn unzag. mir passierts efta, dassi a noie freundschoftsonfroge hon, obo dei noar in den gonzn haufn fa net ungenumma bzw. net ogelehnta freundschoftsonfrogn net fin.... war magari hilfreich. _________________
no!blog
|
|
|
freesoul
|
Verfasst am: 11.07.2007, 07:40 Titel: |
|
|
Zitat: | i hat gonz gern, dassz die uhrzeit [is datum] fa di freindschofts-onfrogn unzag. mir passierts efta, dassi a noie freundschoftsonfroge hon, obo dei noar in den gonzn haufn fa net ungenumma bzw. net ogelehnta freundschoftsonfrogn net fin.... war magari hilfreich. |
/signed _________________ why smoke and fly if you can drive and fly?!?!
|
|
|
kasknedl
|
Verfasst am: 11.07.2007, 16:21 Titel: |
|
|
nos hat folgendes geschrieben: | Zitat: | i hat gonz gern, dassz die uhrzeit [is datum] fa di freindschofts-onfrogn unzag. mir passierts efta, dassi a noie freundschoftsonfroge hon, obo dei noar in den gonzn haufn fa net ungenumma bzw. net ogelehnta freundschoftsonfrogn net fin.... war magari hilfreich. |
/signed |
GENAU mir gets gleich... _________________
dav9
|
Verfasst am: 24.07.2007, 20:34 Titel: |
|
|
kasknedl hat folgendes geschrieben: | nos hat folgendes geschrieben: | Zitat: | i hat gonz gern, dassz die uhrzeit [is datum] fa di freindschofts-onfrogn unzag. mir passierts efta, dassi a noie freundschoftsonfroge hon, obo dei noar in den gonzn haufn fa net ungenumma bzw. net ogelehnta freundschoftsonfrogn net fin.... war magari hilfreich. |
/signed |
GENAU mir gets gleich... |
man muss lai schaugn, wer di lestn worn, de wos dei profil ungschaug hom...
funkt hot lai wenn man oft online isch.. _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
freakz
|
Verfasst am: 24.07.2007, 21:17 Titel: |
|
|
dav9 hat folgendes geschrieben: | kasknedl hat folgendes geschrieben: | nos hat folgendes geschrieben: | Zitat: | i hat gonz gern, dassz die uhrzeit [is datum] fa di freindschofts-onfrogn unzag. mir passierts efta, dassi a noie freundschoftsonfroge hon, obo dei noar in den gonzn haufn fa net ungenumma bzw. net ogelehnta freundschoftsonfrogn net fin.... war magari hilfreich. |
/signed |
GENAU mir gets gleich... |
man muss lai schaugn, wer di lestn worn, de wos dei profil ungschaug hom...
funkt hot lai wenn man oft online isch.. |
Find i a , sel reicht ...
I bin olbano fi an IRC
Mit Quiz, Tv ect _________________ "Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|