|
|
Autor |
Nachricht |
dav9
|
Verfasst am: 30.05.2007, 14:57 Titel: |
|
|
hon olbm gimant des war lai ba mir weile so a scheiss internet vobindung hon, obo iatz bine wo beruhigt...
|
|
|
|
djxtreme
|
Verfasst am: 30.05.2007, 14:58 Titel: |
|
|
i glab er isch oft awian ibolostn. weil gonz down wora et, ping isch no zi mochn gong _________________ <This signature is under construction>
|
|
|
baule
|
Verfasst am: 30.05.2007, 16:41 Titel: |
|
|
ah i hon gemaont do mein firefox spint... _________________
|
|
|
kasknedl
|
Verfasst am: 30.05.2007, 17:05 Titel: |
|
|
Jo ba mir ischs a oftamo...! wi di vobindung nima vobundn war! obo es isch jo oftamo et umbedingt grot bol di meistn leit yow sein, wen wionk san schun a oftamo!
|
djxtreme
|
Verfasst am: 30.05.2007, 23:39 Titel: |
|
|
kasknedl hat folgendes geschrieben: | Jo ba mir ischs a oftamo...! wi di vobindung nima vobundn war! obo es isch jo oftamo et umbedingt grot bol di meistn leit yow sein, wen wionk san schun a oftamo!
|
Is ibolostn hot et olbm unbedingt domit zi tian wieviel User online sein. Ibolostn konna genauso sein wenn de user wosn grot af do seite sein funktionen auriafn de zimlich resourcen brauchn, z.B. des Verbindung zu... zoigsl, se brauch fa mir aus gsegn zimlich resourcen. _________________ <This signature is under construction>
|
|
|
fabs
|
|
|
bochla
|
Verfasst am: 31.05.2007, 21:21 Titel: |
|
|
Es problem isch, wenn ano a nochricht so um die 100x auwärts oschickt mit eingobetaste und so, nor hengs olls au. isch mir hot aso augfoll
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 31.05.2007, 22:44 Titel: |
|
|
bochla hat folgendes geschrieben: | Es problem isch, wenn ano a nochricht so um die 100x auwärts oschickt mit eingobetaste und so, nor hengs olls au. isch mir hot aso augfoll |
sel musse unbedingt amol probiern =)) _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
tix
|
Verfasst am: 01.06.2007, 13:22 Titel: |
|
|
...
Zuletzt bearbeitet von tix am 04.06.2007, 20:47, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 04.06.2007, 20:45 Titel: |
|
|
tix hat folgendes geschrieben: | schmorrn .... stimp gonz sicho net rofl .. |
jo iatz wissmo wo olle wiso di serva oftamo "down" sein..... @tix.... _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|